Helsinkiläisellä seksiklubilla kolme raiskausepäilyä Ylen lähteet: Seksuaalinen ahdistelu on tapahtumissa yleistä
Miehet eivät kunnioita naisten rajoja muutenkaan, saati tuollaisissa paikoissa. Parempi pysyä poissa noista järjestelyistä.
Kommentit (45)
Ei siellä mitään seksipositiivista ilmapiiriä ole. Jos olisi, miehet eivät tekisi siellä rikoksia.
Onko toi mikään ihme, paikalla varmasti kiimaisia pervoja, vähän sama jos laittaa sormen kuumalle levylle, niin kyllä se polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään seksipositiivista ilmapiiriä ole. Jos olisi, miehet eivät tekisi siellä rikoksia.
Ei seksipositiivinen ilmapiiri ehkäise rikoksia mutta saattaa ennaltaehkäistä niiltä jos hieman seuraa kuinka muut siellä toimivat ja ennen kaikkea noudattaa annettua ohjeistusta.
Jokainen on vastuussa tekemisistään mutta lähtökohtaisesti miehet eivät siellä kosketa tai halaa ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Ei seksipositiivinen ilmapiiri tarkoita sitä, että kaikkien paikalle sattuneiden/hakeutuneiden tarpeet joku `seksipositiivinen` tyydyttää. Mahdotonta 100% karsia etukäteen henkilöt, jotka eivät jossain tilanteessa kunnioita toisten rajoja.
Kun suositaan kaiken maailman urpoja, eikä ole muulla väliä kuin kaikki maksavat vaan sisään. Niin näy käy. Rotko toimii tilitietojen mukaan satojen tuhansien tappiolla. Kovin on hämärää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kun suositaan kaiken maailman urpoja, eikä ole muulla väliä kuin kaikki maksavat vaan sisään. Niin näy käy. Rotko toimii tilitietojen mukaan satojen tuhansien tappiolla. Kovin on hämärää touhua.
Entä Wildclubin tulos? Villi Kartano oy:n tilinpäätöstiedot kiinnostavat myös. Sinnekin on saanut ostaa lippuja kuka vaan.
Ollaan käyty pariskuntana Rotkossa aika useasti. Koskaan en ole törmännyt minkäälaiseen ahdisteluun. Rauhassa on saanut olla jos on halunnut. Ryhmäseksitilanteissa, missä voi olla kymmenenkin henkilöä, toisen kosketus on väistämätöntä. Jos sitä ei kestä kannattaa pysyä pois sellaisesta tilanteesta. Vaikka katsella syrjästä.
Kylläpä on nyt joillakin kova denial. Poliisi tutkii raiskausepäilyjä, joten turha esittää toimintaa idyllisenä. Miehet ovat tehneet nyt muutakin kuin "koskettaneet ilman lupaa".
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on nyt joillakin kova denial. Poliisi tutkii raiskausepäilyjä, joten turha esittää toimintaa idyllisenä. Miehet ovat tehneet nyt muutakin kuin "koskettaneet ilman lupaa".
Niin. Ja sitten vielä sen lisäksi "seksuaalinen ahdistelu yleistä".
Hesarissa rotkon toimari heitti käskytettynä bilejärjestäjät bussin alle. Valkopesee itseään ja kertoo muunnettua totuutta.
On vain ajan kysymys että on itse bilejärjestäjineen poliisitutkintojen kohteena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Wildclubin tulos? Villi Kartano oy:n tilinpäätöstiedot kiinnostavat myös. Sinnekin on saanut ostaa lippuja kuka vaan.
Tuskin on WC tulosta tehnyt kun lopettaa toimintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on WC tulosta tehnyt kun lopettaa toimintansa.
Ei se lopeta. Siellä ammattidominat harjoittavat sessiointia myös jatkossa vuokralaisena. Täytyyhän tuosta olla tilinpäätöstiedot ja toiminta kannattavaa koska sille on luvassa jatkoa. Eiköhän kommuuni ole osa Villi Kartanon liiketoimintaa jatkossa.
Onko niin että Iran tiloissa ei ole koskaan tapahtunut seksuaalista häirintää, miten he sen estävät? Nyt Rotkon tyypit; tuosta tiedonjyväsestä kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa rotkon toimari heitti käskytettynä bilejärjestäjät bussin alle. Valkopesee itseään ja kertoo muunnettua totuutta.
On vain ajan kysymys että on itse bilejärjestäjineen poliisitutkintojen kohteena
Ja tutkitaan mitä?
Jos tavallisessa yökerhossa tapahtuu asiakkaan tekemä rikos, onko yökerhon omistaja vastuussa tästä? Jos joku asiakas lähi-Prismassa pahoinpitelee toisen asiakkaan, onko S-Ryhmä vastuussa? Jos minun kotonani kaksi vierasta alkaisi tapella, olisinko minä poliisikuulusteluissa jossain muussa kuin todistajan roolissa?
En tässä puolustele väkivaltaa enkä Rotkoa enkä XU:ta, vaan yritän tuoda esille että vastuussa on väkivallan tekijä itse, ei kukaan muu.
On mahdotonta edes Rotkon bilejärjestäjien seurata jokaista tilannetta ja puuttua.
Mutta on erittäin hyvä, että asianomaiset ovat vieneet teot poliisille asti. Jokainen tällaisessa skenessä mukana oleva, oli XU:n jäsen tai ei, toivoo varmasti että mädät omenat alettaisiin siivota ja yleiseen ymmärrykseen tulisi, että edes orgioissa et voi tehdä mitä haluat vaan suostumus pätee aivan kaikkialla, myös seksibileissä.
Minuakin on Rotkossa koskettu käteen/jalkaan/selkään ja monesti olen sanonut "ei kiitos" Aina on toiminut. Koskaan ei ole ilman minkäälaista suostumusta koskettu intiimialueille tai kourittu. En ole kokenut tuota kosketusta ahdisteluna. Enemmänkin kysymyksenä jatkosta. Sellaista se on sesibileissä. Jos ei sitä kestä, eipä silloin kannata mukaan lähteä. Koti-iltakin on kivaa, varsinkin hyvässä seurassa. Nautitaan kaikki tavallamme seksuaalisuudestamme. Raiskaukset eivät kuulu mihinkään seksibileisiin, eikä muuallekkaan. Linnaan kaikki raiskaajat loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkitaan mitä?
Jos tavallisessa yökerhossa tapahtuu asiakkaan tekemä rikos, onko yökerhon omistaja vastuussa tästä? Jos joku asiakas lähi-Prismassa pahoinpitelee toisen asiakkaan, onko S-Ryhmä vastuussa? Jos minun kotonani kaksi vierasta alkaisi tapella, olisinko minä poliisikuulusteluissa jossain muussa kuin todistajan roolissa?
En tässä puolustele väkivaltaa enkä Rotkoa enkä XU:ta, vaan yritän tuoda esille että vastuussa on väkivallan tekijä itse, ei kukaan muu.
On mahdotonta edes Rotkon bilejärjestäjien seurata jokaista tilannetta ja puuttua.&nb
Jäsenistö kyllä tietää että ken vastaa bileturvallisuudesta. Yhtä naurettavaa on esiintyä "minä vastaan täällä kaikesta" nyt kun mediassa kiistää olevansa vastuussa yhtään mistään.
Tapauksia on liikaa ja tuo on myös yleisessä tiedossa tahi oli jo kevätristeilyllä 2024 että uhri syyllistetään ja yritellään taivutella luopumaan syytteistään.
Tarkasteltaessa lähemmin bileiden teemoja ja toteuttajia sieltä löytyy niin staffin järjestämiä kuin seksikumppaneiden järjestämiä bileitä.
Kaikki bileet vaativat toimitusjohtajan hyväksynnän.
Hyväksyessään järjestäjän ja puutteelliset turvatoimet on myös omalta osaltaan vastuussa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkitaan mitä?
On mahdotonta edes Rotkon bilejärj
Vastuussa on vain se, joka toimii väärin.
Vai ovatko kaikki yökerhon asiakkaat vastuussa, kun joku seksuaalisesti ahdistelee, koska ovat yökerhoon tulleet paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkitaan mitä?
On mahdotonta edes Rotkon bilejärj
Taidan tietää, kuka sä olet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkitaan mitä?
Ei, mutta yökerho voi toimia monella eri tavalla tehdäkseen paikasta mahdollisimman turvallisen, ja jos näitä asioita ei yritettäisi peitellä, vaan ennemmin puuttua niihin epäkohtiin, niin ihan varmasti saataisiin turvallisempi ympäristö paikkaan, turvallisuus yleensä maksaa rahaa, mutta se panostus on yleensä kannattavampi, kuin paikata reikiä vuotavasta laivasta
Tämä sillipurkki kyllä uppoaa vaikka kaikki olisivat pumppaamassa.
Itse valitsivat staffinsa,bilejärjestäjänsä ja sekasotku on valtaisa.
Pelleilyä tuo suljettu yhteisö kun eri alustoilla on keskusteluja joiden tietolähteet nauttivat palkkaa Xtainment Oy:ltä.
Bileturvallisuudesta vastaava henkilöhän on ihan höttöä toimarin leikkiessä Hefneriä.
Ei kannattaisi kaikille Irwinmäisen reteästi mainostaa" minä vastaan kaikesta" kun mediatietojen mukaan ei sitten vastaa niin yhtään mistään.
Seksiklubi jossa naisia raiskataan toistuvaisesti sijaitsee siis Alvar Aallon rakennusperintöä kunnioittaen arvoasuinalueella ja tämän talon osakkeiden arvonlasku ei siis ole riippuvainen seksiklubista???
Olisiko joku selittämässä tätä seuraavassa yhtiökokouksessa vai onko taloyhtiön hallintokin "kellaritilojen" riemuista nautiskelemassa ???
Tuolla käy ainoastaan yhteisön omia, maksavia jäseniä joita on noin promille Suomen väkilukuun suhteutettuna, sinne ei siis vahingossa päädy kukaan ja jäsenistäkin tuolla käy murto-osa.
Hyvä että poliisi tutkii nyt tapahtuneet väärinkäytökset. Seksipositiiviseen ilmapiiriin ei saa liittyä turvattomuuden tunnetta.