Koin jotain erikoista, ei ehkä selitettävissä olevaa
Kuitenkin sisäistä rauhaa ja mielen liikkeitä suuren surun keskellä. Olimme lauantaina minulle rakkaan ihmisen hautajaisissa. Kun muuta hautajaisvieraat olivat jo tekemässä lähtöään pois, jäin vielä haudalle yksinäni lohduttomasti itkemään ja kertomaan viimeiset jäähyväiset siten, ettei kukaan muu kuule, myös mieheni jätti minut yksinäni, pyynnöstäni. Hän odotti autolla. Puhuessani haudalla tapahtui jotain erikoista. Kun olin kertonut ikävästäni, suuresta surustani ja kuinka tässä olen jättämässä jäähyväisiä ja palaamassa kotiin (olemme pitkänmatkalaisia) jolloin haudalla käynti ei ole kovin usein. Olin kyykyssä kun itkin ja yritin samalla puhua, hiekkakasan keskeltä irtosi iso lohkare ja se osui suoraan kenkääni, se ei ehkä kuulosta epätavalliselta, mutta kohta josta lohkare irtosi oli kummallinen, se irtosi keskeltä kasaa, ei kasan päältä. Sanoiko hän minulle jotain ?
Kommentit (5)
Luulen että viestit menevät ilmassa vaikka puhuisit kotona. Ehkä se oli jonkun hengen merkki, vaikea sanoa mitä ja viestisi menevät perille.
Sait viestin tuoltapuolen joka kertoo että sinua kuunnellaan. Voit puhella menettämällesi henkilölle milloin vaan ja hakea lohtua, sinua kuunnellaan, ei tarvitse tapahtua haudan ääressä. Kun sydän lopettaa toimintansa, sielu poistuu ruumiista.
Kyllä. Lähtevät ovat usein kanssamme muttei aina eri taajuudella, mutta pystyvät tekemään pieniä jekkuja tässä maailmassa.