Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko orgasmi olla niin raju, että lähtee taju?

Vierailija
13.05.2025 |

Tapailunainen kertoi, että hän on joskus pyörtynyt kesken orgasmin, tai oikeammin jossain kohtaa sarjaorgasmeja. Tuntuu vaikealta uskoa, onko kenelläkään omaa kokemusta? Hän kyllä saa helposti ja usein ja peräkkäisiä tosi voimakkaita orgasmeja että sinänsä ymmärrän, mutta että ihan taju menisi, se tuntuu hurjalta. 

Jos näin nyt muillekin tapahtuu, onko siinä ollut jokin tietty juttu joka siihen on johtanut? Nainen kertoi, että hänellä sitä oli edeltänyt pitkä kiusoittelu päivän mittaan, ja sitten kun oli päästy itse asiaan niin oli jotenkin vaan naksahtanut ja tuntunut ehkä jopa liian hyvältä. 

Näin miehenä tuollainen sarjassa laukeaminen muutenkin käy vähän kateeksi, enkä ole tainnut olla lähelläkään noin tajunnan räjäyttävää kokemusta. Siitä onkin tullut mieleen toinen kysymys, millä tätä miehistä orgasmia voisi boostata? Tuntuu aina tosi hyvältä, mutta hänen kiemurtelua kun katselee niin olen alkanut miettiä että voisi tätä omaakin kokemusta koittaa ehkä vähän terästää. Vinkkejä otetaan vastaan. Peräreikäosasto on itselläni exit only, se on vähän harmittanut kun tietysti olen kuullut miten paljon hyvää g-pisteen kautta voisi saada.

Suhde perustuu seksiin ja keskustelemme tosi avoimesti kaikesta siihen liittyen, uusien juttujen opettelun mahdollisuudet ovat upeat. 

Mukavaa kevätpäivää kaikille ja kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (23)

1/23 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tajun lähtemisellä tarkoitat pyörtymistä niin ei ole kohdalle osunut, mikäli taas orkkuhorkkaa jossa nainen ei enää tiedosta mitä ympärillä tapahtuu ja puhe kontaktin saaminen vaatii hellää poskelle taputtelua ja tähän hetkeen palaaminen kestää vähän aikaa,  niin  kyllä. Kylläkin näitä naisia ei ole liikaa.  Itsekkin kadehdin sarja orkutteluun pystyviä. Ihan just joku tulee kertomaan et kyllä mieskin voi saada kymmenen kertaa putkeen. 😅🙂 jos joku mulle aukaisee ton homman niin heti maksan tonnin sille. Itselläkin tajunnan taso vähän tai aika paljonkin laskee nautinnon aikana esim 2n 1m kimpat on aika usein sellasia ettei ihan tarkkaan voi sanoa missä järjestyksessä mitäkin tehtiin. Mitään sarja orkuttelua se ei minulle ole. Kun nallinapsahtaa niin siihen tippuu mies. Kunnon lepohetki tunti tai jotain pitää huilata että voi kuvitella lisää naimalla laukeavansa uudestaan. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
2/23 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lähtenyt taju, se vaati sen että musta mies melkein 30cm kalulla nai väsymättömästi takaapäin rajusti about 20min.

N.25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mieti vielä tota exit only. Takaan että jos vaan annat minun kairata tuhkaluukkuasi kunnolla, saat orgasmin missä taju lähtee.

T. Jorma-Kalevi

Vierailija
4/23 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä voi jatkaa seksiä laukeamisesta huolimatta, osalla taitaa puolestaan hävitä halut ja kyvyt. Itse himmaan liikettä vähäksi aikaa jonka jälkeen pystyn jatkamaan samalla seisokilla kunnolla spermattuun pilluun ja kohti vielä rajumpaa laukeamistani. 

Vierailija
5/23 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin saada miehenä peräkkäin vain kerran, sitten tarvitsee ainakin vähän taukoa. Orgasmin vahvuuteen taas vaikuttaa miten paineissa / herkkänä on ennen orgasmia, periaatteessa mitä pidempään malttaisi hommaa pitkittää sen parempi lopussa, mutta ainahan se maltti itsellä pettää tai jos vaimo on ratsastamassa /ottamassa suihin niin kontrolli on siellä sitten. 

Vierailija
6/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis runollinen otsikko!

Vierailija
7/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kerran oli tosi lähellä. Silloin päätin että en tuu ikinä harrastamaan seksiä koska delaisin varmasti seuraavalla kerralla. Ja tää päätös on pitänyt tähän asti 😅 Tuo mun kokemus sattui siis soolona ja ehkä ainoa "oikea" orgasmi minkä oon saanut.

Vierailija
8/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on lähtenyt taju, se vaati sen että musta mies melkein 30cm kalulla nai väsymättömästi takaapäin rajusti about 20min.

N.25

Vai oliko ne tyrmäys tipat.otitko kuulusteluissa asian esiin

Vierailija
9/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aina välillä riittävän pitkään henkeä haukottuaan orgasmin kourissa tuumailee, että yritti kyllä kestää pidempään, mutta kun alkoi jo pelottaa lähteekö henki ja piti siksi laittaa hyväilyilleni stoppi juuri kun aloin innostua pillunsa sykkeen jatkumisesta.

Vierailija
10/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tajunnan mentystä se, että voivottaa ja huutaa täysillä orgasmin hetkellä, mutta tietää asiasta vasta sitten, kun katselee asiaa seksivideosta tuosta hetkestä? Tapailukumppani pistää aina radion päälle makkarissa. Sanoo, että huudan apuakin ym. asioita niin, että pelkää, että naapurien hälyttämä karhuryhmä tulee ovenkarmit kaulassa sisään.

Orgasmi on ranskaksi le petite mort eli pikku kuolema. Minulla on sellainen olo jälkikäteen.

Vierailija
11/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AP kannataisi tutustua eturauhaseensa sillä sitä kautta saa tajunnanräjäyttäviä orgasmeja täysin penikseen koskematta. Lisäpotkua orgasmiin saa myös laittamalla värisevän dildon tai vastaavan kivesten ja peräaukon väliin juuri orgasmin hetkellä jos ei sitä sisälle halua laitta joka tuntuu vielä paremmalta. Jokainen voi kokeilla missä vibra tuntuu parhaimmalta orgasmin hetkellä ja sitä ennenkin.

Miehen orgasmista kun puhutaan niin pitää erottaa kaksi asiaa toisistaan. Siemensyöksy ja orgasmi ovat kaksi eri asiaa. Mies voi siis saada orgasmin ilman siemensyöksyä jolloin erektio pysyy ja mies pystyy saamaan useita orgasmeja. Tämä taito opetetaan esim. kirjassa nimeltä "Moniorgasminen mies". Mielenkiintoinen kirja, suosittelen. Siemensyöksyn jälkeenhän erektio laskee. 

12/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP kannataisi tutustua eturauhaseensa sillä sitä kautta saa tajunnanräjäyttäviä orgasmeja täysin penikseen koskematta. Lisäpotkua orgasmiin saa myös laittamalla värisevän dildon tai vastaavan kivesten ja peräaukon väliin juuri orgasmin hetkellä jos ei sitä sisälle halua laitta joka tuntuu vielä paremmalta. Jokainen voi kokeilla missä vibra tuntuu parhaimmalta orgasmin hetkellä ja sitä ennenkin.

Miehen orgasmista kun puhutaan niin pitää erottaa kaksi asiaa toisistaan. Siemensyöksy ja orgasmi ovat kaksi eri asiaa. Mies voi siis saada orgasmin ilman siemensyöksyä jolloin erektio pysyy ja mies pystyy saamaan useita orgasmeja. Tämä taito opetetaan esim. kirjassa nimeltä "Moniorgasminen mies". Mielenkiintoinen kirja, suosittelen. Siemensyöksyn jälkeenhän erektio laskee. 

Täytyy tutustua tuohon kirjaan. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
13/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mielenkiintoista! Kiitos vinkistä 🙂

Vierailija
14/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos ja vaan pantaisiin ihan niinkuin ennenkin yhtää liioittelematta? Se perusseksin missä molemmat saa on kuitenkin kaiken perusta!

Vierailija
16/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pyörryn helposti.

Vierailija
17/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Yksi suhteeni päättyi, kun nainen alkoi pelätä orgasmeja. Terveydellistä vikaa tajunnan menetykseen ei tutkimuksissa löytynyt.

Vierailija
18/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kyllä näin on päässyt käymään.

Eikä painija tai paremminkin naijat ei ollut mieheni vaan ihan vieraat,katsoi kyllä.

Vierailija
19/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana muistan kun jätkät pani jotakin hesalaista luuviulua a kupeilla niin se pyörtyä aina niin jätkät laski mällit ja lähti

Vierailija
20/23 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt tuollainen ap:n kuvailema nainen ja kyllä se hivelee itsetuntoa. Seksi on muutenkin parempaa kuin koskaan. Tästä naisesta pidän kiinni loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä