Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajatellaan, että akateemisesti kouutettu olisi jotenkin yhteiskunnasta kiinnostunut, ja kiinnostunut keskustelemaan analyyttisesti

Vierailija
13.05.2025 |

Varmaan, joo, jos on opiskellut jotain yhteiskuntitieteitä tms, mutta jos nyt otetaan vaikka hammaslääkäri, sähkötekniikan DI, eläinlääkäri, puheterapeutti tai mikä vaan käytännönläheinen akatemisen koulutuksen vaativa ammatti.

Itse olen valmistunut tietojenkeäisttelyn alalta, eikä mitkään analyttiset keskustelut ole mun juttu

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä lukion opehuoneessa aivan erilaiset keskustelut kuin mitä haalarihommissa oli kesähessuna.

Vierailija
2/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietojenkäsittely on ehkä just se ala missä yhteiskunta-asiat kiinnostaa vähiten. sillä kai karikatyyrisesti it-porukka onkin meemioikeistoa. en tiedä johtuuko se siitä että se on alana niin uusi eikä sillä ole mitään syvempiä yhteiskunnallisia perinteitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itseäni ei kyllä kiinnosta vatvoa yhteiskunnallisia asioita pintaraapaisua syvemmin, varsinkaan politiikkaa. 

T. Tietotekniikan insinööri

Vierailija
4/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-alan akateeminen ja erittäin kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.

5/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveystieteiden maisteri ja aika pinnallinen ihminen. Sori siitä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on just tuommoinen

Vierailija
7/7 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhteiskuntatieteilijä, enkä kyllä todellakaan odota esim. dippainssien tai it-alan ihmisten kanssa mitään syvällisiä keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme