Mikä väri on sinusta masentava?
Minusta tunkkainen vihreä, ei ihan oliivi mutta jotain sinne päin. Jos joku on pukeutunut siihen väriin, mietin, että sairastaakohan tuo masennusta.
Kommentit (36)
tossa pantonessa esim vuoden väri very peri on masentava ja kamala
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pidä vihreästä väristä, mutta joillekin se sopii. Enkä missään tapauksessa lähde arvioimaan kenenkään mielenterveyttä värivalintojen perusteella.
No hiukan huumorilla voi suhtautua tuohon lausahdukseeni. Mutta totta toinen puoli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oranssi, punainen, keltainen, vihreä, hiusten värjäys kyseessä.
Sininen ok?
Olen ehkä outo, mutta mielestäni tuo maailman rumin väri on aika kiva, ja voisin hyvin käyttää sen värisiä vaatteita!
Ehkä yleisesti masentavin väri on harmaa, varsinkin sisustuksessa. Muutama vuosi sitten kaikilla oli harmaat seinät, lattiat ja sohvat, en paljoa masentavampaa ympäristöä keksi... vaatteissa se ei taas ole yhtään niin paha.
Omissa vaatteissa masentavin väri olisi beige, koska se ei sovi minulle yhtään. Sisustuksessa se on taas ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssi, punainen, keltainen, vihreä, hiusten värjäys kyseessä.
Sininen ok?
Ei, eikä pinkki, eikä sateenkaari etc.
Ei mikään mutta tummanliila on ahdistava.
Onhan toi 448C aika ruma. En mitään tuon väristä huolisi mihinkään.
Tummanvihreä ja tummanruskea. Tulee liian arkinen olo.
Sininen on ylivoimaisesti tylsin väri. Tulee mieleen joku pankki tai virasto tai persu
Vihreät.
Muutama päivä sitten Elina Valtonen oli uutisten haastattelussa ja hänellä oli vihreä pusero. Oikein pelästyin kuinka sairaan näköiseksi väri teki hänen kasvot. Silmänaluset olivat myös tummat (kuten hänellä aika usein), se vielä lisäsi vaikutelmaa.
Beige, harmaa ja virkamiessininen aiheuttavat depressiivisiä tuntemuksia. Tykkään kirkkaista väreistä.
Harmaa on ankea. Tummanharmaa menettelee nipin napin. Ja vaalean harmaat ehkä. Ankein harmaa on varmaan se keskiharmaa.
Mulla on yks sen värinen neule ja näytän siinä tosi masentuneelle vaikka en olisikaan.
Vois suoraan ristiä ripuliksi tämän värin. on kyl kamala.