Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KUKAAN KOSKAAN voittanut noita S-ryhmän lahjakortteja, joita lupaillaan arvottavan asiakaskyselyyn vastanneiden kesken? 😲😲😲!!!

Vierailija
13.05.2025 |

Olen vuosikymmenen saatossa vastannut joka ikiseen kyselyyn ja aina jättänyt yhteystiedot lahjakorttiarvontaa varten. Ei ole vielä osunut onni minun kohdalle.

Vaan onko kukaan muukaan voittanut?

Vai arvotaanko niitä vain kerran vuodessa kaikkien miljoonien vastaajien kesken eli todennäköisyys voittaa on lähes nolla?

Tulee mieleen suomalaisyritysten "autoarvonnat", joissa sivuilla ilmoitetun voittajan on aina sellainen jota ainakaan netistä löydy. Hirveä määrä autoja "on" arvottu vuosikymmenien saatossa, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään voittavan. Ei kai Suomessa voi oikeasti antaa ilmaiseksi uutta autoa, kunhan vain ihmisten yhteystietoja keräävät arpajaisten varjolla.

Opiskelin USA:ssa ja siellä kaksi kaverini ja moni muu voitti eräässä tapahtumassa tuliterät autot ja ihan oikeasti myös saivat ne. Suomessa haisee kusetus, jos arpajaisvoiton arvo on yli viisi euroa...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pikkutyttö voitti auton 90-luvulla, olisko ollut kosmetiikkafirman arvonta, muita voittajia en tiedä. Itse en ole voittanut yhtään mitään. 

Vierailija
42/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitin kerran Stockmannin koruarvonnassa rintakorun, mutta se on jo ajat sitten hävinnyt, koska en rintakoruja käytä. Olisin halunnut sormuksen tai riipuksen, mutta ei minun tuurillani... 

Kerran sain sellaisen voiton, että oli jotain hyötyäkin. Voitin Anttilan (silloin Turun Kivikukkarossa) kilpailun ja sain vapaavalintaisia meikkejä sadan euron arvosta. Siitä on kauan, eli sadalla eurolla saikin silloin vielä jotain. Se oli todella mieluisa voitto! 

Sitten voitin Radiomafian kilpailun marraskuussa 1998 ja pääsin Tukholmaan R.E.M.in keikalle. Matkat laivalla, hotelliyöpyminen, keikka ja vielä meet&greet. Oli vielä kahdelle, eli sain vielä aviomiehenkin reissuun mukaan.

Sen sijaan sitä isoa lotto- tai eurojackpotvoittoa ei ole kuulunut. Pikkusummia ja vielä pienempiä on tullut, mutta ei sellaista, että jotain hyötyä olisi ollut.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla