Onko KUKAAN KOSKAAN voittanut noita S-ryhmĂ€n lahjakortteja, joita lupaillaan arvottavan asiakaskyselyyn vastanneiden kesken? đČđČđČ!!!
Olen vuosikymmenen saatossa vastannut joka ikiseen kyselyyn ja aina jÀttÀnyt yhteystiedot lahjakorttiarvontaa varten. Ei ole vielÀ osunut onni minun kohdalle.
Vaan onko kukaan muukaan voittanut?
Vai arvotaanko niitÀ vain kerran vuodessa kaikkien miljoonien vastaajien kesken eli todennÀköisyys voittaa on lÀhes nolla?
Tulee mieleen suomalaisyritysten "autoarvonnat", joissa sivuilla ilmoitetun voittajan on aina sellainen jota ainakaan netistÀ löydy. HirveÀ mÀÀrÀ autoja "on" arvottu vuosikymmenien saatossa, mutta koskaan en ole kuullut kenenkÀÀn voittavan. Ei kai Suomessa voi oikeasti antaa ilmaiseksi uutta autoa, kunhan vain ihmisten yhteystietoja kerÀÀvÀt arpajaisten varjolla.
Opiskelin USA:ssa ja siellÀ kaksi kaverini ja moni muu voitti erÀÀssÀ tapahtumassa tuliterÀt autot ja ihan oikeasti myös saivat ne. Suomessa haisee kusetus, jos arpajaisvoiton arvo on yli viisi euroa...
Kommentit (42)
HyvÀ pointti. Olen muutamia kertoja vastannut kyselyihin, mutta taidan lopettaa. SitÀpaitsi miksi kaikki vastanneet eivÀt oilsi automaattisesti mukana arvonnoissa? KyselythÀn lÀhetetÀÀn sÀhköpostiosoitteisiin, joten kyllÀ heillÀ on tiedossa kuka vastaa ja mitÀ ja tÀten voisivat myös kiitokseksi lÀhettÀÀ lahjakortin samaan s-postiosoitteeseen.
En ole koskaan voittanut mitÀÀn arvonnoista.
Omalla työpaikalla arvotaan vÀhÀn vÀliÀ tuotteita asiakkaille (rautakauppa). Ne oikeasti menee voittajalle ja nykyÀÀn nimi julkaistaan, koska liikaa epÀilyÀ ettei voitot menisi kenellekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut, 50⏠lahjakortin !
HyvÀ ! Iloinen kun joku vastaa.
Tuuri pitÀÀ olla, voitin Veikkauksen ei-voittoa rivillĂ€ 100âŹ.
herrajjestas! Ne jotka pyörii facessa ja instassa on huijausta!
Ette oo tosissanne ettÀ uskotte tommoseen!
Kerran voitin auton kuukaudeksi kÀyttöön. KÀytiin Ranskassa. Kaikki luvat ja vakuutukset kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko kukaan voittanut Pirkka-kilpailuista ?
MistÀ nÀkee ne voittajat ? En löytÀnyt mitÀÀn sivua niistÀ voittajista.
Asia kiinnostaa.
Olen voittanut monesti pirkkaniksin lÀhettÀmÀllÀ sekÀ kympin ettÀ satasen lahjakortteja. Ennen nuo lahjakortit tuli paperisina ja lÀhetettiin kirjattuna kirjeenÀ, nyt tulevat normaaliposissa muovinen ihan samannÀköinenlahjakortti kuin ne myytÀvÀtkin lahjakortit kassalla. Voittajat julkistettiinkin ennen nettisivuilla, oli minunkin nimeni siellÀ mutta nykyisin ei tosiaan voittajien nimiÀ julkaista, luulen ettÀ on jokin tietosuojajuttu kun esim. veikkauskin julkaisee nykyisin arvontavoittajien nimet niin etÀ on vain etunimi ja sukunimen eka kirjain mikÀ tosiaan kuulostaa jotenkin ihan keksityltÀ.
MinÀkin olen miettinyt, mikÀ on -ettÀ eivÀt kerro voittaneen, tai niitÀ ei edes arvota !
Vierailija kirjoitti:
Tuuri pitÀÀ olla, voitin Veikkauksen ei-voittoa rivillĂ€ 100âŹ.
Ja minÀ ei-voittoa raaputusarvalla 1000⏠viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ pointti. Olen muutamia kertoja vastannut kyselyihin, mutta taidan lopettaa. SitÀpaitsi miksi kaikki vastanneet eivÀt oilsi automaattisesti mukana arvonnoissa? KyselythÀn lÀhetetÀÀn sÀhköpostiosoitteisiin, joten kyllÀ heillÀ on tiedossa kuka vastaa ja mitÀ ja tÀten voisivat myös kiitokseksi lÀhettÀÀ lahjakortin samaan s-postiosoitteeseen.
Useasti kun selaa esim IltistÀ, tulee joku Sanoma-kysely jossa voi voittaa lahjakortin Esim Go Gift summaa en tiedÀ,
pitÀis olla jaossa enemmÀn voittoja niin enemmÀn ihmiset osallistuis, uskokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko kukaan voittanut Pirkka-kilpailuista ?
MistÀ nÀkee ne voittajat ? En löytÀnyt mitÀÀn sivua niistÀ voittajista.
Asia kiinnostaa.
PitÀÀ kait googlettaa Pirkka/Kesko arvonnan voittajat, löytyisköhÀn ?
Miksi alapeukku ?
Vierailija kirjoitti:
Kerran voitin auton kuukaudeksi kÀyttöön. KÀytiin Ranskassa. Kaikki luvat ja vakuutukset kunnossa.
Se voitto meni oikeaan osoitteeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useasti kun selaa esim IltistÀ, tulee joku Sanoma-kysely jossa voi voittaa lahjakortin Esim Go Gift summaa en tiedÀ,
Ja nykyÀÀn pitÀÀ korvata ihmisille pieni vaivanpalkka jo siitÀ, ettÀ ylipÀÀtÀÀn kÀyttÀvÀt kallisarvoista aikaansa tÀllÀisiin jonninjoutaviin kyselyihin.
jos haluat lahjakortin niin osta tuote josta on pÀivÀys mennyt ja lÀhetÀ reklamaatio
Jos miljoona ihmistÀ osallistuu, mikÀ on todennÀköisyys ettÀ se yksi voittaja on juuri sinun lÀhipiiristÀsi?
Jos lÀhipiirisi on vaikka 100 henkilöÀ, niin todennÀköisyys sille on 1/10 tuhannesta
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska vastauksia ja yhteystietoja ei yhdistetÀ. Ja samasta syystÀ arvontaan voi osallistua vasta kyselyn jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nykyÀÀn pitÀÀ korvata ihmisille pieni vaivanpalkka jo siitÀ, ettÀ ylipÀÀtÀÀn kÀyttÀvÀt kallisarvoista aikaansa tÀllÀisiin jonninjoutaviin kyselyihin.
Ei pidÀ korvata, eikÀ pakko vastailla kyselyihin. Kiva on voittaa jotain tarpeellista.
Ne on huijauksia. S ei oo mukana niissÀ!!! VÀhÀn vÀliÀ varotetaan noista ip-lehdissÀ. Luetko uutisia?
Jos tarkoitat niitÀ k-ruoka arvontoja, mitkÀ tulee aina uudet kuukausittain, niin niistÀ olen voittanut kerran tuotepalkinnon. Sovelluksen peli-arvonnoista olen voittanut useastikin niitÀ pieniÀ tuotepalkintoja, jotka voi lunastaa kaupasta.