Onko KUKAAN KOSKAAN voittanut noita S-ryhmän lahjakortteja, joita lupaillaan arvottavan asiakaskyselyyn vastanneiden kesken? 😲😲😲!!!
Olen vuosikymmenen saatossa vastannut joka ikiseen kyselyyn ja aina jättänyt yhteystiedot lahjakorttiarvontaa varten. Ei ole vielä osunut onni minun kohdalle.
Vaan onko kukaan muukaan voittanut?
Vai arvotaanko niitä vain kerran vuodessa kaikkien miljoonien vastaajien kesken eli todennäköisyys voittaa on lähes nolla?
Tulee mieleen suomalaisyritysten "autoarvonnat", joissa sivuilla ilmoitetun voittajan on aina sellainen jota ainakaan netistä löydy. Hirveä määrä autoja "on" arvottu vuosikymmenien saatossa, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään voittavan. Ei kai Suomessa voi oikeasti antaa ilmaiseksi uutta autoa, kunhan vain ihmisten yhteystietoja keräävät arpajaisten varjolla.
Opiskelin USA:ssa ja siellä kaksi kaverini ja moni muu voitti eräässä tapahtumassa tuliterät autot ja ihan oikeasti myös saivat ne. Suomessa haisee kusetus, jos arpajaisvoiton arvo on yli viisi euroa...
Kommentit (42)
Hyvä pointti. Olen muutamia kertoja vastannut kyselyihin, mutta taidan lopettaa. Sitäpaitsi miksi kaikki vastanneet eivät oilsi automaattisesti mukana arvonnoissa? Kyselythän lähetetään sähköpostiosoitteisiin, joten kyllä heillä on tiedossa kuka vastaa ja mitä ja täten voisivat myös kiitokseksi lähettää lahjakortin samaan s-postiosoitteeseen.
En ole koskaan voittanut mitään arvonnoista.
Omalla työpaikalla arvotaan vähän väliä tuotteita asiakkaille (rautakauppa). Ne oikeasti menee voittajalle ja nykyään nimi julkaistaan, koska liikaa epäilyä ettei voitot menisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut, 50€ lahjakortin !
Hyvä ! Iloinen kun joku vastaa.
Tuuri pitää olla, voitin Veikkauksen ei-voittoa rivillä 100€.
herrajjestas! Ne jotka pyörii facessa ja instassa on huijausta!
Ette oo tosissanne että uskotte tommoseen!
Kerran voitin auton kuukaudeksi käyttöön. Käytiin Ranskassa. Kaikki luvat ja vakuutukset kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko kukaan voittanut Pirkka-kilpailuista ?
Mistä näkee ne voittajat ? En löytänyt mitään sivua niistä voittajista.
Asia kiinnostaa.
Olen voittanut monesti pirkkaniksin lähettämällä sekä kympin että satasen lahjakortteja. Ennen nuo lahjakortit tuli paperisina ja lähetettiin kirjattuna kirjeenä, nyt tulevat normaaliposissa muovinen ihan samannäköinenlahjakortti kuin ne myytävätkin lahjakortit kassalla. Voittajat julkistettiinkin ennen nettisivuilla, oli minunkin nimeni siellä mutta nykyisin ei tosiaan voittajien nimiä julkaista, luulen että on jokin tietosuojajuttu kun esim. veikkauskin julkaisee nykyisin arvontavoittajien nimet niin etä on vain etunimi ja sukunimen eka kirjain mikä tosiaan kuulostaa jotenkin ihan keksityltä.
Minäkin olen miettinyt, mikä on -että eivät kerro voittaneen, tai niitä ei edes arvota !
Vierailija kirjoitti:
Tuuri pitää olla, voitin Veikkauksen ei-voittoa rivillä 100€.
Ja minä ei-voittoa raaputusarvalla 1000€ viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Olen muutamia kertoja vastannut kyselyihin, mutta taidan lopettaa. Sitäpaitsi miksi kaikki vastanneet eivät oilsi automaattisesti mukana arvonnoissa? Kyselythän lähetetään sähköpostiosoitteisiin, joten kyllä heillä on tiedossa kuka vastaa ja mitä ja täten voisivat myös kiitokseksi lähettää lahjakortin samaan s-postiosoitteeseen.
Useasti kun selaa esim Iltistä, tulee joku Sanoma-kysely jossa voi voittaa lahjakortin Esim Go Gift summaa en tiedä,
pitäis olla jaossa enemmän voittoja niin enemmän ihmiset osallistuis, uskokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko kukaan voittanut Pirkka-kilpailuista ?
Mistä näkee ne voittajat ? En löytänyt mitään sivua niistä voittajista.
Asia kiinnostaa.
Pitää kait googlettaa Pirkka/Kesko arvonnan voittajat, löytyisköhän ?
Miksi alapeukku ?
Vierailija kirjoitti:
Kerran voitin auton kuukaudeksi käyttöön. Käytiin Ranskassa. Kaikki luvat ja vakuutukset kunnossa.
Se voitto meni oikeaan osoitteeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useasti kun selaa esim Iltistä, tulee joku Sanoma-kysely jossa voi voittaa lahjakortin Esim Go Gift summaa en tiedä,
Ja nykyään pitää korvata ihmisille pieni vaivanpalkka jo siitä, että ylipäätään käyttävät kallisarvoista aikaansa tälläisiin jonninjoutaviin kyselyihin.
jos haluat lahjakortin niin osta tuote josta on päiväys mennyt ja lähetä reklamaatio
Jos miljoona ihmistä osallistuu, mikä on todennäköisyys että se yksi voittaja on juuri sinun lähipiiristäsi?
Jos lähipiirisi on vaikka 100 henkilöä, niin todennäköisyys sille on 1/10 tuhannesta
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska vastauksia ja yhteystietoja ei yhdistetä. Ja samasta syystä arvontaan voi osallistua vasta kyselyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nykyään pitää korvata ihmisille pieni vaivanpalkka jo siitä, että ylipäätään käyttävät kallisarvoista aikaansa tälläisiin jonninjoutaviin kyselyihin.
Ei pidä korvata, eikä pakko vastailla kyselyihin. Kiva on voittaa jotain tarpeellista.
Ne on huijauksia. S ei oo mukana niissä!!! Vähän väliä varotetaan noista ip-lehdissä. Luetko uutisia?
Jos tarkoitat niitä k-ruoka arvontoja, mitkä tulee aina uudet kuukausittain, niin niistä olen voittanut kerran tuotepalkinnon. Sovelluksen peli-arvonnoista olen voittanut useastikin niitä pieniä tuotepalkintoja, jotka voi lunastaa kaupasta.