Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KUKAAN KOSKAAN voittanut noita S-ryhmĂ€n lahjakortteja, joita lupaillaan arvottavan asiakaskyselyyn vastanneiden kesken? đŸ˜ČđŸ˜ČđŸ˜Č!!!

Vierailija
13.05.2025 |

Olen vuosikymmenen saatossa vastannut joka ikiseen kyselyyn ja aina jÀttÀnyt yhteystiedot lahjakorttiarvontaa varten. Ei ole vielÀ osunut onni minun kohdalle.

Vaan onko kukaan muukaan voittanut?

Vai arvotaanko niitÀ vain kerran vuodessa kaikkien miljoonien vastaajien kesken eli todennÀköisyys voittaa on lÀhes nolla?

Tulee mieleen suomalaisyritysten "autoarvonnat", joissa sivuilla ilmoitetun voittajan on aina sellainen jota ainakaan netistÀ löydy. HirveÀ mÀÀrÀ autoja "on" arvottu vuosikymmenien saatossa, mutta koskaan en ole kuullut kenenkÀÀn voittavan. Ei kai Suomessa voi oikeasti antaa ilmaiseksi uutta autoa, kunhan vain ihmisten yhteystietoja kerÀÀvÀt arpajaisten varjolla.

Opiskelin USA:ssa ja siellÀ kaksi kaverini ja moni muu voitti erÀÀssÀ tapahtumassa tuliterÀt autot ja ihan oikeasti myös saivat ne. Suomessa haisee kusetus, jos arpajaisvoiton arvo on yli viisi euroa...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onko kukaan voittanut Pirkka-kilpailuista ?

MistÀ nÀkee ne voittajat ? En löytÀnyt mitÀÀn sivua niistÀ voittajista.

Asia kiinnostaa.

Vai onko ne Keskon kilpailut nykyÀÀn...

Jos tarkoitat niitÀ k-ruoka arvontoja, mitkÀ tulee aina uudet kuukausittain, niin niistÀ olen voittanut kerran tuotepalkinnon. Sovelluksen peli-arvonnoista olen voittanut useastikin niitÀ pieniÀ tuotepalkintoja, jotka voi lunastaa kaupasta.

Vierailija
22/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀ pointti. Olen muutamia kertoja vastannut kyselyihin, mutta taidan lopettaa. SitÀpaitsi miksi kaikki vastanneet eivÀt oilsi automaattisesti mukana arvonnoissa? KyselythÀn lÀhetetÀÀn sÀhköpostiosoitteisiin, joten kyllÀ heillÀ on tiedossa kuka vastaa ja mitÀ ja tÀten voisivat myös kiitokseksi lÀhettÀÀ lahjakortin samaan s-postiosoitteeseen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole koskaan voittanut mitÀÀn arvonnoista.

Omalla työpaikalla arvotaan vÀhÀn vÀliÀ tuotteita asiakkaille (rautakauppa). Ne oikeasti menee voittajalle ja nykyÀÀn nimi julkaistaan, koska liikaa epÀilyÀ ettei voitot menisi kenellekÀÀn.

Vierailija
24/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voittanut, 50€ lahjakortin !

HyvÀ ! Iloinen kun joku vastaa.

Vierailija
25/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuuri pitÀÀ olla, voitin Veikkauksen ei-voittoa rivillĂ€ 100€.

Vierailija
26/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

herrajjestas! Ne jotka pyörii facessa ja instassa on huijausta!

Ette oo tosissanne ettÀ uskotte tommoseen!

Vierailija
27/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerran voitin auton kuukaudeksi kÀyttöön. KÀytiin Ranskassa. Kaikki luvat ja vakuutukset kunnossa.

Vierailija
28/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kiinnostaa.

Olen voittanut monesti pirkkaniksin lĂ€hettĂ€mĂ€llĂ€ sekĂ€ kympin ettĂ€ satasen lahjakortteja. Ennen nuo lahjakortit tuli paperisina ja lĂ€hetettiin kirjattuna kirjeenĂ€, nyt tulevat normaaliposissa  muovinen ihan samannĂ€köinenlahjakortti kuin ne myytĂ€vĂ€tkin lahjakortit kassalla. Voittajat julkistettiinkin ennen nettisivuilla, oli minunkin nimeni siellĂ€ mutta nykyisin ei tosiaan voittajien nimiĂ€ julkaista, luulen ettĂ€ on jokin tietosuojajuttu kun esim. veikkauskin julkaisee nykyisin arvontavoittajien nimet niin etĂ€ on vain etunimi ja sukunimen eka kirjain mikĂ€ tosiaan kuulostaa jotenkin ihan keksityltĂ€.

Vierailija
29/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€kin olen miettinyt, mikĂ€ on  -ettĂ€ eivĂ€t kerro voittaneen, tai niitĂ€ ei edes arvota !

Vierailija
30/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuri pitÀÀ olla, voitin Veikkauksen ei-voittoa rivillĂ€ 100€.

Ja minĂ€ ei-voittoa raaputusarvalla 1000€ viime viikolla.

Vierailija
31/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀ pointti. Olen muutamia kertoja vastannut kyselyihin, mutta taidan lopettaa. SitÀpaitsi miksi kaikki vastanneet eivÀt oilsi automaattisesti mukana arvonnoissa? KyselythÀn lÀhetetÀÀn sÀhköpostiosoitteisiin, joten kyllÀ heillÀ on tiedossa kuka vastaa ja mitÀ ja tÀten voisivat myös kiitokseksi lÀhettÀÀ lahjakortin samaan s-postiosoitteeseen.

Useasti kun selaa esim IltistÀ, tulee joku Sanoma-kysely jossa voi voittaa lahjakortin Esim Go Gift summaa en tiedÀ,

pitÀis olla jaossa enemmÀn voittoja niin enemmÀn ihmiset osallistuis, uskokaa

Vierailija
32/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kiinnostaa.

PitÀÀ kait googlettaa Pirkka/Kesko arvonnan voittajat, löytyisköhÀn ?

Miksi alapeukku ?

Vierailija
33/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran voitin auton kuukaudeksi kÀyttöön. KÀytiin Ranskassa. Kaikki luvat ja vakuutukset kunnossa.

Se voitto meni oikeaan osoitteeseen  :D

Vierailija
34/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LisÀÀ kommentteja, kiitos

Vierailija
35/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useasti kun selaa esim IltistÀ, tulee joku Sanoma-kysely jossa voi voittaa lahjakortin Esim Go Gift summaa en tiedÀ,

Ja nykyÀÀn pitÀÀ korvata ihmisille pieni vaivanpalkka jo siitÀ, ettÀ ylipÀÀtÀÀn kÀyttÀvÀt kallisarvoista aikaansa tÀllÀisiin jonninjoutaviin kyselyihin.

Vierailija
36/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

jos haluat lahjakortin niin osta tuote josta on pÀivÀys mennyt ja lÀhetÀ reklamaatio

Vierailija
37/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos miljoona ihmistÀ osallistuu, mikÀ on todennÀköisyys ettÀ se yksi voittaja on juuri sinun lÀhipiiristÀsi?

Jos lÀhipiirisi on vaikka 100 henkilöÀ, niin todennÀköisyys sille on 1/10 tuhannesta

Vierailija
38/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska vastauksia ja yhteystietoja ei yhdistetÀ. Ja samasta syystÀ arvontaan voi osallistua vasta kyselyn jÀlkeen.

Vierailija
39/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nykyÀÀn pitÀÀ korvata ihmisille pieni vaivanpalkka jo siitÀ, ettÀ ylipÀÀtÀÀn kÀyttÀvÀt kallisarvoista aikaansa tÀllÀisiin jonninjoutaviin kyselyihin.

Ei pidÀ korvata, eikÀ pakko vastailla kyselyihin. Kiva on voittaa jotain tarpeellista.

Vierailija
40/42 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ne on huijauksia. S ei oo mukana niissÀ!!! VÀhÀn vÀliÀ varotetaan noista ip-lehdissÀ. Luetko uutisia?