Minkälaiset ihmiset seuraa jääkiekon mm-kisoja?
Kommentit (36)
Seuraisin innolla, mutta nyt on kevät, luonto heräilee, muuttolinnut palaavat, ulkona on ihan pakko olla eikä jouda telkkarin ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon, formulat tms. voi nähdä nykyajan gladiaattoreina - tarjotaan vähäväkiselle kansalla sirkushuveja, jotta he eivät kiinnostuisi muista asioista, vaikkapa yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Samaan aikaan nuo toimivat terveenä tapana kanavoida nationalismia vaikkapa muukalaisvihan sijaan.
Tähän vielä se, että takana ei ole mitään deep statea tai WEFiä - asiat vain ovat menneet noin.
Jos ei avaudu niin tehdäänpä hölmö kuvailu: Orpo/Purra vievät vähävaraisilta leivän päältä kaiken ja kukaan ei tee mitään. Jos samainen hallitus kieltäisi jääkiekon ja vielä vaikka F1-kisojen televisioinnin, kansa olisi valmis hyökkäämään eduskuntatalolle a la Trump.
Kuulostat harhaiselta. Siihen saa apua.
Minä seuraan, olen akateeminen ja varakas, vanhempi, naimisissa oleva nainen. Mertarannan viimeiset kisat :(
Seuraan myös jalkapalloa, Bundesliigaa myös usein paikan päällä. Seuraan myös yleisurheilijaa jonkun verran, olen itse entinen yleisurheiluvalmennettava, päälaji pikajuoksu.
AInakin opettaja.
T. Mm-kisoja joka vuosi katsova opettaja
Vierailija kirjoitti:
Seuraisin innolla, mutta nyt on kevät, luonto heräilee, muuttolinnut palaavat, ulkona on ihan pakko olla eikä jouda telkkarin ääreen.
Kesä ei tunnetusti ala ennenkuin mm-kisat on käyty.
En seuraa muulloin jääkiekkoa, mutta MM-lätkää katson.
N56
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset jääkiekosta kiinnostuneet
Ei tarvitse olla edes erityisen kiinnostunut jääkiekosta. Monethan katsoo vain MM-kisoja, mutta eivät muuten jääkiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä ei tunnetusti ala ennenkuin mm-kisat on käyty.
Kevät on paras vuodenaika 😀
Samat yksinkertaiset ihmiset jotka uskovat kaiken sen mitä valtamedioissa uutisoidaan.
Villi veikkaus, että sellaiset jotka tykkäävät jääkiekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon, formulat tms. voi nähdä nykyajan gladiaattoreina - tarjotaan vähäväkiselle kansalla sirkushuveja, jotta he eivät kiinnostuisi muista asioista, vaikkapa yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Samaan aikaan nuo toimivat terveenä tapana kanavoida nationalismia vaikkapa muukalaisvihan sijaan.
Tähän vielä se, että takana ei ole mitään deep statea tai WEFiä - asiat vain ovat menneet noin.
Jos ei avaudu niin tehdäänpä hölmö kuvailu: Orpo/Purra vievät vähävaraisilta leivän päältä kaiken ja kukaan ei tee mitään. Jos samainen hallitus kieltäisi jääkiekon ja vielä vaikka F1-kisojen televisioinnin, kansa olisi valmis hyökkäämään eduskuntatalolle a la Trump.
Kuulostat harhaiselta. Siihen saa apua.
Ei tämä ole mitään harhaa. Tutkitusti alemmat sosiaaliluokat seuraavat tälläistä varsin yksinkertaista juttua ja heille vaikkapa nuo urheilusankarit ovat kaikkien yläpuolella. Jos vaikkapa Kimi Räikkönen tai Teemu Selänne (Jumala meitä Teemulta armahtakoon) asettuisivat ehdolle eduskuntavaaleissa, he menisivät äänikunkkuina läpi (vaikka kampanjassaan olisivat kuinka trumpisteja)
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan, olen akateeminen ja varakas, vanhempi, naimisissa oleva nainen. Mertarannan viimeiset kisat :(
Seuraan myös jalkapalloa, Bundesliigaa myös usein paikan päällä. Seuraan myös yleisurheilijaa jonkun verran, olen itse entinen yleisurheiluvalmennettava, päälaji pikajuoksu.
On kyllä paras selostaja! Ei merta, rantaa rakkaimpaa!
Naurettavaa puhua MM-kisoista, kun parhaat pelaajat puuttuu, samoin koko Venäjän joukkue, mutta onhan tuo Skoda cupia parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa puhua MM-kisoista, kun parhaat pelaajat puuttuu, samoin koko Venäjän joukkue, mutta onhan tuo Skoda cupia parhaimmillaan.
Venäjän joukkueen pitääkin puuttua, puolet joukkueesta on jotain armeijan kapteeneita ja mitäpäs se armeija tekeekään juuri Ukrainassa.