Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsoaffektiivinen häiriö ja eläke, kannattaako luopua uudelleenkouluttautumis haaveista?

Vierailija
13.05.2025 |

Mä en voi vanhaa työtä tehdä ja hain opiskelemaan ammattiopistoon. Mutta oon siis eläkkeellä mun sairauden takia. Tuli kutsu valintakokeisiin ja nyt en enää tiedä kandeeko mun mennä niihin. Kuka mut palkkaisi jos nyt sattuisin pääsemään kouluun ja valmistuisin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa. Keskity pääsykokeisiin äläkä mieti liian paljon tulevaisuuteen kun siitä ei tiedä. Ei työhaastattelussa tarvitse avautua mielenterveyshaasteista. Tsemppiä! 

Vierailija
2/6 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parikymppinen lapseni on hyvin selvinnyt siitä sairaudesta, käynyt yliopiston loppuun ja tekee vaativaa työtä. Kyllä sinäkin selviät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä mitä haluat. Tai jos et halua niin ei sinne. Mikä tuntuu hyvältä tai sinusta kivalta. Rahaa tietysti ammatista saa enemmän. Mutta mikä vointi. Kuulostele.

Vierailija
4/6 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys  sana   haaveet.

Vierailija
5/6 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannattaisi luopua? Opinnot ovat rakentavia ja hyödyllisiä, vaikket työllistyisikään koskaan. Kannattaa opiskella kaikkea mikä vain kiinnostaa miettimättä työllistymistä lainkaan, sinullahan on mahdollisuus eläkkeeseen diagnoosin perusteella joka tapauksessa eli mitään riskiä ei siitä koidu.

Opiskelu on aina hyvä asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan