Miksi tyhmä ei tajua olevansa tyhmä?
Kommentit (64)
Olet tyhmääkin tyhmempi. Ylimieliseltä menee kaikki oleellinen ohitse. Toiv. et ole lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ok mutta ovat kovin omaehtoisia myös ja huonosti ottavat neuvoja vastaan.
Ehkä et ole niin oikeassa kuin luulet. Jos olet älykäs niin osaat neuvoa tyhmää niin, että hän ymmärtää.
Tyhmä ei usko ja kuvittelee itse tietävänsä paremmin, vetää sen jälkeen sut sinne omalle tasolleen väittelemään, jos saa vedettyä.
Ehkä tyhmäkin tietää jotain, mitä sä et tiedä. Liika ylimielisyys estää oivaltamasta uusia näkökulmia. Tyhmällä saattaa olla käytännön kokemusta omakohtaista ja muuta.
Tyhmällä on liikaa ylimielisyyttä, jotta ottaisi neuvoja vastaan.
Ei tyhmä tajua mitään muutakaan. Miksi se ymmärtäisi jotain itseensä liittyvää.
Tyhmä ihminen katsoo televisiota, älykäs ihminen lukee kirjallisuutta.
Stupid is as stupid does (Forrest Gump)
Moni "tyhmä" yhdistää älykkyyden siihen, että on vahvoja mielipiteitä.
Sitten kertovat omia mielipiteitään kuin ne olisi faktoja ja odottavat, että muut pitävät heitä automaattisesti tosi fiksuina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ok mutta ovat kovin omaehtoisia myös ja huonosti ottavat neuvoja vastaan.
Ehkä et ole niin oikeassa kuin luulet. Jos olet älykäs niin osaat neuvoa tyhmää niin, että hän ymmärtää.
Tyhmä ei usko ja kuvittelee itse tietävänsä paremmin, vetää sen jälkeen sut sinne omalle tasolleen väittelemään, jos saa vedettyä.
Tuohan ei muuten pidä ollenkaan paikkaansa, ei tyhmä osaa väitellä edes.
Et sinäkään tajua olevasi tyhmä. Siinä vastaus.
Pidän itseäni tyhmänä.
Mutta ehkä kyky myöntää tämä onkin seurausta siitä, että älykkyysosamääräni on 130 ja olen akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni tyhmänä.
Mutta ehkä kyky myöntää tämä onkin seurausta siitä, että älykkyysosamääräni on 130 ja olen akateeminen.
Vanhan vai uuden asteikon mukaan?
Ööh...