Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo ei tee aloitetta

Vierailija
12.05.2025 |

tapahtuuko muilla tämmöstä=? vastavuorosoisessa suhteessa molemmat tekee  aloitteita jossakin suhteessa. meillä vaimo käy kysymässä "miten pärjäät", hänellä ei siis ole haluja liialti. minusta tuommonen kysely on typerää. olen vastaillutkin en mitenkään tai mikäs tässä tyyliin tai mikse hyppää ratsaille. mumisee jotain ja lähtee pois tai alkaa jaksaisko illalla tyyli. tuntuu että miehen pitäisi haluta aloitteen aikaasaamiseksi ja vaimo sit päättää mennääkö eteenpäin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on antoisaa seksiä ja ikään nähden paljon. Vaimo ei oikeastaan tee aloitteita. Saattaa kysyä että haluttaako, mutta ei sillä tavoin aloita toimintaa. Aina kuitenkin valmis, koskaan ei ole tullut rukkasia. Eilen rakasteltiin aamulla ja toisen kerran vielä illalla. Kuusikymppiset

Vierailija
22/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avovaimoni (onneksi ei oikea vaimo) on käyttäytynyt tuolla lailla viimeisen vuoden ajan. Olen tullut siihen tulokseen, että tyhjän saa ihan pyytämättäkin. Aamulla ei ole hyvä aika, päivällä ei ehdi ja illalla ei jaksa. Aloinkin kohtelemaan sitä kuin ilmaa, enkä ottanut mitään kontaktia millään tavalla. En varsinkaan kysellyt seksiä. Aloin elämään ihan omaa elämääni. Ja huomasin, miten hyvää se oikeastaan olikaan.

Maanantaina kävi kiinteistövälittäjä arvioimassa asunnon pyyntihintaa. Nainen hiukan ihmetteli, että mitä nyt?  Sanoin, että pettämään en ala, mutta seksiä ilman ei aio elää. Joten kerään kamani ja häivyn. Nyt se on tossa ollut tippa linsissä, selitellyt ja pyydellyt anteeksi. Eipä siinä mitään., hyvä että tajusi asian. Ikävä kyllä hiukan liian myöhään. Kohdelkoot seuraavaa miestään hiukan paremmin. Mä en jää kokeilemaan ja odottelemaan, josko asiat oikeasti johonkin muuttuisivat. teen muutokset ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ihan hyväksytty vaihtoehto Suomessa. Älä hukkaa elämääsi.

Vierailija
24/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aloitukseen kun vielä lisäät jatkuvan aloitteiden torjunnan, niin alat päästä miesten todellisuuteen. 

Vierailija
25/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee täälläkään. Tekee exälle aloitteet ja minulle jauhaa paskaa. 

Vierailija
26/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Jätä vaimo rauhaan. 

Vierailija
27/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo kysyy Mites pärjäät, voit vastata siihen että panettaa tai olet suikkaria vailla. Tai annat suudelman. Ihan turha valittaa jos toinen tulee luokse ja kyselee. Mitäs itse käännytät hänet pois?

Mäkin saatan mennä miehen luo kiehnäämään ja kyselemään ja se on just se aloite. Ei sitä voi yksin jatkaa jos mies ei lähde mukaan.

Nää on just näitä naisten aloitteita. Kävin samassa huoneessa, miksei hän ymmärtänyt?

Kuinka usein naiset osaavat vastata miesten vastaaviin aloitteisiin?

Vierailija
28/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta on, että jatkuva seksin vonkaaminen, sen odottaminen ja kieltäytymisestä johtuva mökötys vielä naiselta viimeisetkin halut. Varsinkin, kun mies ei muuten huomioi tai panosta parisuhteeseen. Seksi on hänelle ainoa mittari mittaamaan parisuhdetta ja sen laatua.

Naisen ehdotus ei välttämättä ole niin suorasukainen kuin miehen. Nainen saattaa lähestyä hienovaraisemmin ja tunnustellen löytyykö yhteyttä ja kiinnostusta. Jos ensin löytyy yhteys ja läheisyys, se voi johtaa myös seksiin. Oikea fiilis on tärkeä ja sen voi helposti rikkoa tympeällä suhtautumisella ja ajattelemattomilla kommenteilla. Naisella kaikki lähtee ajatuksista ja tunteista, ei suoraan jalkovälistä.

Mutta kun rukkasta alkaa tulla niistä lämmittelevistä toimenpiteistäkin :)oli mikä tahansa suihkussakäynti tai kynttilät ja hieronnan tarjoaminen

Juuri tämä! Kun toinen tuhahtaa tai kääntää päätä kun yrittää tulla halaamaan pussaamaan esimerkiksi töistä tullessa, niin ei se hirveästi rohkaise jatkamaan. 

Tuosta hieronnasta luovuin exän kanssa ihan täysin. Sanoi suoraan, ettei kaipaa hierontaani, koska en ole yhtä hyvä kuin ammattilainen. Tiesin sen toki itsekin, mutta olisin kuitenkin ollut heti vapaana hänen hartioitaan hieromaan. Ei väkisin. 

Vierailija
29/33 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo kysyy Mites pärjäät, voit vastata siihen että panettaa tai olet suikkaria vailla. Tai annat suudelman. Ihan turha valittaa jos toinen tulee luokse ja kyselee. Mitäs itse käännytät hänet pois?

Mäkin saatan mennä miehen luo kiehnäämään ja kyselemään ja se on just se aloite. Ei sitä voi yksin jatkaa jos mies ei lähde mukaan.

Nää on just näitä naisten aloitteita. Kävin samassa huoneessa, miksei hän ymmärtänyt?

Kuinka usein naiset osaavat vastata miesten vastaaviin aloitteisiin?

Tarttis olla ajatustenlikija, niin elämä olisi helppoa naisen kanssa. Miksi ne ei voi suoraan sanoa, että haluaistiko seksiä tai, että haluaisin munaa.

Vierailija
30/33 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuttua onkaan. se silmien pyörittely,tuhahtelut ja taasko..se jatkuva torjunta ja tekosyyt niin ei se paljon enään motivoi miestä mihinkään vaikka olisit mitä tehnyt ja yrittänyt antanut miehenä hänelle kaikkesi.

ennen naitiin kokoajan ja nainen sitä ehdotti monesti tai otti spontaanisti esim:sohvalla suihin tai jossain...

oli todella kiihkeää ja sitten loppu yhtäkkiä kaikki läheisyys ja seksi

nyt sitten tuli ero ja sekin hänen esivaihdevuosi sekoilujen takia(tätä en avaa enempää mutta kaikkea yritin)

Vierailija
31/33 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tuttua onkaan. se silmien pyörittely,tuhahtelut ja taasko..se jatkuva torjunta ja tekosyyt niin ei se paljon enään motivoi miestä mihinkään vaikka olisit mitä tehnyt ja yrittänyt antanut miehenä hänelle kaikkesi.

ennen naitiin kokoajan ja nainen sitä ehdotti monesti tai otti spontaanisti esim:sohvalla suihin tai jossain...

oli todella kiihkeää ja sitten loppu yhtäkkiä kaikki läheisyys ja seksi

nyt sitten tuli ero ja sekin hänen esivaihdevuosi sekoilujen takia(tätä en avaa enempää mutta kaikkea yritin)

Mistä tiedät mikä oli tekosyy? Esim se, ettei ikinä saa nautintoa - onko se tekosyy?? 

Vierailija
32/33 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen orgasmeja haluaa, mutta eihän se tule sillä pelkällä panolla, jota siis miehet haluaa, ja vain sitä

Vierailija
33/33 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihet itse luulevat yrittneensä kaikknesa, mutta yittivätkin vain omaa tyydytydtään, ja se ei ole kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi