Oletko koskaan tavannut pelottavaa lasta?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Luokkakaveri joka menetti ala-asteella vanhempansa. Oli pitkään pois koulusta mutta sitten kun tuli takaisin oli aina tosi poissaoleva, tuijotti eteensä ja sai välillä kauheita raivareita luokassa ja välitunneilla jos kaikki ei mennyt hänen mielensä mukaan.
Ei vanhempien kuolema ole syy käyttäytyä rumasti muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Oscar prinssi on juuri tuollainen mykkää raivoa täynnä oleva olio.
Sinä oot tätä ihminen, joka näkee uhkia jopa omassa varjossaan
Tunsin tuollaisen pienen punahiuksisen tytön. Hän veti hihastani, kun olimme lasten kanssa ulkona ja sanoi, että tulen voittamaan arpajaisista paketillisen kaurahiutaleita. Muutaman päivän kuluttua tästä sain puhelimeeni tekstarin, jossa kerrottiin, että olen voittanut arpajaisissa kaurahiutalepaketin. Myönnän, että kylmät väreet menivät pitkin kehoani. Jälkikäteen olen monesti miettinyt, miten tapaus saattoi olla mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kuulemma lapsena sellainen itse. Olin hyvin vakava ja rauhallinen lapsi, en leikkisä ollenkaan. Se mikä teki minusta pelottavan oli, että näin henkiolentoja, ja puhuin mm. siitä millaista oli ollut ennen syntymää, ja millaista on kuoleman jälkeen. Ei mun vanhemmat edes varsinaisesti usko tuollaisiin juttuihin, mutta oli kuulemma silti aika karmivaa välillä, kun lapsi kuolemanvakavana, silmät suurina puhuu pitkät ajat tuollaisia juttuja.
näin henkiolentoja, ja puhuin mm. siitä millaista oli ollut ennen syntymää, ja millaista on kuoleman jälkeen.
Kappas! Vanha vihtahousu esitteli sinulle koko menestysnäytelmänsä. 😂
Toivottavasti kerkeät ennen kuolemaasi näkemään myös Jeesuksen, joka osaa sulkea okkulttiset esiriput ja sytyttää valot saliin.
Eilen viimeksi leikkipuistossa oli lauma jotain 10-12-vee poikia ketkä huutelivat ja uhkailivat kaikille. Näitä kyllä vähän pelkäsin ja vaihdettiin eri puistoon. En myöskään halua omien lasten kuulevan tommoisia juttuja, mutta mihin noista ilmoittaa..poliisia tuskin kiinnostaa ja lähtee koko lauma karkuun ennen niitten tuloa ja pitääkö lasukaan tärkeänä tehtävänä tulla äitienpäivänä puistoon katsomaan sitä touhua. Muutama muu vanhempi yritti heille sanoa, mutta sitten huutelu vasta muuttui pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkakaveri joka menetti ala-asteella vanhempansa. Oli pitkään pois koulusta mutta sitten kun tuli takaisin oli aina tosi poissaoleva, tuijotti eteensä ja sai välillä kauheita raivareita luokassa ja välitunneilla jos kaikki ei mennyt hänen mielensä mukaan.
Voi raukkaa.🥺
Mitä raukkaa? Enemmän sääli luokkakavereita.
No minä kyllä säälin enemmän pientä lasta, joka menetti molemmat vanhempansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei syy, mutta varmasti traumoista on käytös johtunut.
Vierailija kirjoitti:
Nuorin serkkuni äidin puolelta on aika mielenkiintoinen tapaus. Jo ihan pienenä oli sellainen creepy tuijottaja. Ei siis sellaista söpöä pikkulapsen tuijotusta alahuuli pyöreänä vaan naama peruslukemilla kuin aikuisella, silmät tuijottavat suurina ja täynnä vihaa. Ei koskaan itkenyt, ei puhunut, ei leikkinyt, aina vaan seisoo tai istuu ja tuijottaa sitä vihatuijotusta. Hän on nykyään täysi-ikäinen, armeijasta tuli juuri C-paperit, lääkäri suosittaa tk-eläkettä..
Minulla oli (huom. oli) kaveri, joka tuijotti minua. Oikein sillä tavalla arvioivan näköisesti. Ihan hirveän ahdistavaa ja epämiellyttävää. Olimme kavereita useamman vuoden, mutten silti saanut tietää hänestä paljon mitään. Eikä minun luotettavuudessani ole yhtään mitään epäröitävää. Jotenkin alkoi v##uttamaan se salamyhkäisyys ja tuijottelu plus monet muut asiat. Lopulta laitoin välit poikki enkä kadu. Ei ole normaalia, että ollaan olevinaan kavereita eikä toisesta tiedä paljon paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorin serkkuni äidin puolelta on aika mielenkiintoinen tapaus. Jo ihan pienenä oli sellainen creepy tuijottaja. Ei siis sellaista söpöä pikkulapsen tuijotusta alahuuli pyöreänä vaan naama peruslukemilla kuin aikuisella, silmät tuijottavat suurina ja täynnä vihaa. Ei koskaan itkenyt, ei puhunut, ei leikkinyt, aina vaan seisoo tai istuu ja tuijottaa sitä vihatuijotusta. Hän on nykyään täysi-ikäinen, armeijasta tuli juuri C-paperit, lääkäri suosittaa tk-eläkettä..
Autismi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa.🥺
No minä kyllä säälin enemmän pientä lasta, joka menetti molemmat vanhempansa
Se ei ole muiden lasten syytä eikä muiden lasten pitäisi kärsiä siitä että joku oireilee vanhempiinsa kuolemaa. Muille lapsille olisi pitänyt pystyä takaamaan rauhallinen ja turvallinen oppimisympäristö koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole koulukuntoinen jos vanhempien kuolema on edelleen niin kova paikka että aiheuttaa raivokohtauksia. Sosiaalitoimisto olisi varmasti auttanut jos lapsen uudet huoltajat olisi sitä pyytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole koulukuntoinen jos vanhempien kuolema on edelleen niin kova paikka että aiheuttaa raivokohtauksia. Sosiaalitoimisto olisi varmasti auttanut jos lapsen uudet huoltajat olisi sitä pyytäneet.
Sosiaalitoimi on todennäkösemmin painostanut lapsen kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitoimi on todennäkösemmin painostanut lapsen kouluun.
Ei sosiaalitoimisto painosta lapsia kouluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin koulussa oli yksi tyttö joka kiukuttelu kaikille vanhempiensa kuolemaa. Joku joskus sanoi sille että ihan oikein sulle kun olet tuollainen.
Naapurin lapsi: kirkuu kummallisella "nuotilla". Kirkuu ulkona ja sisällä. Ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, miten lapsi voisi olla pelottava?
Lapsi voi olla sinua huomattavasti korkeampi ja huumeissaan uhkailla vaikka puukolla.
Korkeampi? Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Suljetulla näkee kehitysvammaisia demoneisaa tai riivattuina. Huumeissa liikkuvia kun ne on ihan sekaisin. Ja joskus taas vanhuksia on hoitamatta kun niillä on vaihdevuodet ovat vähän huonossa kunnossa. Mutta he ei varastele. YLE dokumentti oli hirveä niistä kun piikittää kaulasuoneen.
Vanhuksilla vaihdevuodet. Ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, miten lapsi voisi olla pelottava?
Jos hän on psykopaatti tms.
Semmoiselta on vaan otettava luulot pois. Siitä se tokenee kyllä. Turha esittää liian näppärää vaikka olisi kuinka seko.