Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset yllyttävät toisiaan eroamaan???

Vierailija
19.03.2007 |

Ero on vain yksi ratkaisu muiden joukossa-

esimerkiksi parisuhdeterapia voisi pelastaa monta liittoa-

olenko ainoa joka ajattelee näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka yllyttävät toista eroamaan ovat niitä, joilla itselläänkin menee parisuhteessa huonosti ja jotka yrittävät näin saada oman eropäätöksensä tuntumaan oikealta ratkaisulta.

Toki on tilanteita, joissa ero todella on ainoa oikea ratkaisu (pettäminen, väkivalta, alkoholi jne.), mutta valtaosa eroista on kuitenkin näitä " ei viitsi yrittää" -eroja.

Vierailija
2/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ihmettelin...hän antoi jopa omaisuuden jakoonkin neuvoja...

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole kannustamista ettei tuomitse toista. Nykyään asioista vaan puhutaan avoimemmin.

Oma äitini erosi 12 vuoden yrittämisen jälkeen ja se oli lapsille paras ratkaisu. 70-luvulla kukaan ei vaan tukenut eroavaa naista, yhteiskunta oli vaan paljon tuomitsevampi. Mä en esimerkiksi kertonut koko kouluaikana kenellekkään että vanhempani olivat eronneet, mikä oli itsesuojelua senajan yhteiskunnassa ja koulussa.

Vierailija
4/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen kuitenkin tee nuo päätöksensä loppujen lopuksi ihan itse? Ainakin pitäisi.

Vierailija
5/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvat varmasti kokemuksen rintaäänellä.

Vierailija
6/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole suoraan kehottanut ketään eroamaan. Olen myös puhunut sen puolesta, että täytyy vaan jaksaa joskus pahojen vaiheiden yli, kyllä se siitä. Nimenomaan sellaiselle naisille, jotka sanovat, että liitto on hyvä, mutta mies kyllästyttää tms.

Ainut mikä ärsyttää on tuttava, joka ei muuten pidä yhteyttä, mutta aina kun mies mottaa, soittaa mulle ja itkee. Vannoo eroavansa ja sitten ei taas tee mitään. Näinä " väliaikoina" ukkonsa kieltää olemasta muhun yhteydessä, koska aivopesisin eroon. Oikeasti todella kuluttavaa.

Vierailija
7/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nro 9 :n kertomus...henkensä kaupalla ystäväsi jatkaa liittoaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme