Raahessa syntyneet kaksoset kuolivat samana päivänä eri paikkakunnalla. Raahelaiskaksosiin liittyy toinenkin mysteeri
Raahessa syntyneet iäkkäät identtiset kaksoset kuolivat samana päivänä eri paikkakunnilla (juttu on avoin kaikille)
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011226695.html
Vuonna 2002 kaksosveljekset jäivät Raahessa parin tunnin välein auton alle ja kuolivat.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksosparit (Aatu ja Eino Salminen ja Maiju ja Siiri (OS.Härkönen)) olivat suunnilleen samanikäisiä, joten todennäköisesti vieläpä tiesivät toisensa.
Eivät kovin lähellä toisiaan asuneet, toiset Pattijoella, toiset Raahessa.
Aatu ja Eino kulkivat aina kahdestaan, en koskaan nähnyt heitä yksinään. Sekin teki tästä kuolemastaan hieman erikoisen. Heissä oli jotain ns. outoa, kerrottiin aikoineen. t. entinen raahelainen
Jos kulkivat aina yhdessä, toinen jäi auton alle ja toinen oli järkyttynyt eikä tajunnut varoa vaan jäi myös itse auton alle.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä sanotaan ettei samana aikana syntyneiden horoskoopissa ole mitään järkeä.
Minä ja 3 sisarustani ollaan samaa horoskooppimerkki mutta täysin erilaisia. Miten selitt sen.
Mulla oli kolme tuttua. Seuraavassa keksityillä nimillä ettei tunnisteta: kaikilla sama etunimi Satu. Kaikilla poikaystävä ja mies joiden nimet Jussi ja Make. Kahdella oli koira jonka nimi oli Oona, kolmannella tytär Oona. Kolmannella oli koira jonka nimi oli jasmin. Kaikilla lisäksi Lucas niminen poika ja Jasmin niminen tytär. Kaikki samalta paikkakunnalta, sama syntymävuosi. Yksi kuoli auto-onnettomuudessa, toinen ajoi autolla itsemurhan kuultuaan rintasyöpä diagnoosin, kolmas kuoli rintasyöpään.
Kaikkien äiti oli Tuula.
Eivät olleet sukua.
Ne Aatu ja Eino olivat yksinkertaisesti vekkuleita ekkoja.