IS: Kukaan ei halua perussuomalaisia seuraavaan hallitukseen!
Ei edes kokoomuslaiset.
Kommentit (220)
"Petteri Orpo (kok) muodosti hallituksensa kaksi vuotta sen uskon varaan, että nykyinen hallituspohja voisi jatkaa kaksi vaalikautta."
Huutonaurua :D
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuilla paniikki nousee puoluetoimistossa. Äänestäjät huomasivat liian aikaisin missä mennään.
Niinpä. Hillotolppa on kärki märkänä ja sitä nuollaan nyt hysteerisesti. Kenelle ruiskahtaa hyvin palkattu suojatyöpaikka ensi vaalien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Yllättyneet nostavat käden ylös nyt!
Äänestäkää PS itsenne ja maanne takia.Muuten teistä tulee muukalaisia omassa maassa.
Persut on maaiman pahimpia lumihiutaleita!
Mitä te itkette? Kaikki tiesi miten teille käy, kun Kokoomuksen kanssa lähditte hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmaan halunnut persuja tähänkään hallitukseen, mutta vaalitulos ja Marin&Orpo tulehtuneet välit siihen pakotti.
Vahinkopääministeri Marinin arvolle ei sopinut paluu liikenneministeriksi:) Oikeasti olisi päässyt valtiovarainministeriksi, muta kun tiesi mitä on edessä, ei uskaltanut.
Hallitukseen menosta päättää puolue. SDP päätti, ettei mene natsipersujen kanssa hallitukseen ja erittäin hyvä niin. Taidat olla ihan made in Finland, sianvärinen ja sian muotoinen persunatsi, jolle vahvat ja kauniit naiset on valtava ongelma, koska sinä et koskaan yllä heidän tasolleen. He ovat tavoittamattomia.
Pakkomielteisyytesi Marinin suhteen nettivinkattu
Jos Marinin SDP olisi uskaltautunut Orpon hallitukseen, ei siellä silloin perussuomalaisia olisi ollut:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki haluaa jakaa rahaa välittämättä miten menee taloudessa? Voidaanko me perussuomalaiset olla sitten osallistumatta taloustalkoisiin ja vähentää omista veroista vihervassujen typeryyksiin haaskatut rahat?
Vai aikooko vihervassut perua nykyhallituksen leikkaukset, joita olette niin voimallisesti vastustaneet? Ainakaan SDP ei varjobudjetissaan aikonut perua ainoatakaan leikkausta.
Minä haluan. Olen tyytyväinen Perussuomalaisiin. Olenhan työssäkäyvä, perheellinen veronmaksaja, joka ei hyvällä katso ma mu jengejä, imbesillejä ma mu takseja, sovinistisia länsimaita halveksivia mus limea ja Suomeen integroitumattomia suurperheitä meidän elätteinä.
Kaikki muut puolueet tulevat lisäämään/helpottamaan/hyysäämään mus limeja. Heikentämään suurimman kansanryhmän eli tavallisen suomalaisen työssäkäyvän e
Persuthan on nyt hallituksessa. Mikseivät tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on seuraavien Eduskuntavaalien jälkeen vain lyhyt kappale historiankirjoissa👍
Niin aina. Tämähän on tapahtunut punikkiöykkärin mukaan jo ainakin 10 kertaa aiemminkin.
Ei nyt sentään. Kyllä me tiedämme (vaikka sinä et), että eduskuntavaalit on neljän vuoden välein ja PS perustettu 1995. Osaatko itse laskea, milloin on seuraavat ek-vaalit, joissa te putoatte takaisin mitättömyyteen johon kuulutte? Osaatko laskea, monetko ek-vaalit on ollut v. 1995 lähtien? Vain kaksi kertaa olette päässeet hallitukseen ja kumpikin kautenne on ollut katastrofaalinen osittain sen takia, että Putin on iskenyt teidän heikkoon kohtaanne lähettämällä liikkeelle muuttajien vyöryn. Putin pelaa teillä koska olette äärettömän helppoja.
Öykkärit nimittelevät. Se on sulle tyypillistä käytöstä kun koet olevasi alakynnessä ja niinhän sinä aina oletkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vihreät, demarit ja vasemmisto hallitukseen, niin ai että kun ollaan kohta rikkaita.
Velatkin muuttuu saataviksi.
Jep. Velkaantuminen lopetetaan, talous kääntyy ylijäämäiseksi, ja KAIKKI nyt tehdyt säästöt ja tiukennukset perutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen suuren hallitus eli SDP, Kok ja Kesk on maan kannalta hyvä ja raikas hallitus!
Ääriainekset oppositioon rääkymään kuluneita ja tunkkaisia mantrojaan.
Juuri nämä kolme puoluetta ovat vuosien saatossa olleet eniten vastuussa Suomen alasajosta. Ehkä äärilaidoilla ymmärretään jotain tärkeää, mitä nämä uusavuttomat "maltilliset" eivät vain koska ota opikseen.
Keskitien maltillinen politiikka takaa hyvinvointivaltion. Ääriainekset oikealla ja vasemmalla näpertelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Kokoomuksen (EK:n) likaiset työt on jo tehty, ei perussuomalaisia enää tarvita.
Juuri näin. Tiesin jo alusta alkaen, ettei globalisti-multikultti-kokoomukseen ole mitään luottamista.
Multikultti räjähtää käsiin, jos punikit pääsevät hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmaan halunnut persuja tähänkään hallitukseen, mutta vaalitulos ja Marin&Orpo tulehtuneet välit siihen pakotti.
Vahinkopääministeri Marinin arvolle ei sopinut paluu liikenneministeriksi:) Oikeasti olisi päässyt valtiovarainministeriksi, muta kun tiesi mitä on edessä, ei uskaltanut.
Hallitukseen menosta päättää puolue. SDP päätti, ettei mene natsipersujen kanssa hallitukseen ja erittäin hyvä niin. Taidat olla ihan made in Finland, sianvärinen ja sian muotoinen persunatsi, jolle vahvat ja kauniit naiset on valtava ongelma, koska sinä et koskaan yllä heidän tasolleen. He ovat tavoittamattomia.
Pakkomielteisyytesi Marinin suhteen nettivinkattu
Vinkkaa vaan omat nasse- ja persuharhasi lähimmälle sul
T. Yhyy minä jauhotan kaikki koska mua on loukattu byhyy, olen vain pieni poika joka tykkää larpata nat sia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on seuraavien Eduskuntavaalien jälkeen vain lyhyt kappale historiankirjoissa👍
Niin aina. Tämähän on tapahtunut punikkiöykkärin mukaan jo ainakin 10 kertaa aiemminkin.
Ei nyt sentään. Kyllä me tiedämme (vaikka sinä et), että eduskuntavaalit on neljän vuoden välein ja PS perustettu 1995. Osaatko itse laskea, milloin on seuraavat ek-vaalit, joissa te putoatte takaisin mitättömyyteen johon kuulutte? Osaatko laskea, monetko ek-vaalit on ollut v. 1995 lähtien? Vain kaksi kertaa olette päässeet hallitukseen ja kumpikin kautenne on ollut katastrofaalinen osittain sen takia, että Putin on iskenyt teidän heikkoon kohtaanne lähettämällä liikkeelle muuttajien vyöryn. Putin pelaa teillä koska olette äärettömän helppoja.
Öykkärit nimittelevät. Se on sulle tyypillistä käytö
Punikki ei tiedä yhtään mitään. Ei edes sitä, miten kengännauhat solmitaan. Mutta sen se punikki tietää vähintään kerran päivässä, että nyt on persut jälleen kerran kadonneet lopullisesti puoluekartalta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuilla paniikki nousee puoluetoimistossa. Äänestäjät huomasivat liian aikaisin missä mennään.
Niinpä. Hillotolppa on kärki märkänä ja sitä nuollaan nyt hysteerisesti. Kenelle ruiskahtaa hyvin palkattu suojatyöpaikka ensi vaalien jälkeen?
Sitä voi miettiä miettiä persujen äänestäjä odottaessaan paikkaa täysien vaippojen tehostetussa hoiva-asumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka mokasi pahasti ja tuhosi oman puolueensa takiaispuolueeksi.
Olkaamme kiitollisia Riikalle siitä.
Vastapuolen paras.
kokoomuslaisiakaan ei haluta enää yhtään mihinkään hallitukseen!!!
Vierailija kirjoitti:
Persut on maaiman pahimpia lumihiutaleita!
Mitä te itkette? Kaikki tiesi miten teille käy, kun Kokoomuksen kanssa lähditte hallitukseen.
Venäjämielisten muslimi-demarienko kanssa olisi parempi?
Persujen täysin armoton ja virnaileva kurjistamispolitiikka hirvittää jopa kokoomuslaisia. Porvarillakin on sentään jonkinlainen sydän toisin kuin "empatia ei kuulu politiikkaan" purraajilla.
Vierailija kirjoitti:
T. Yhyy minä jauhotan kaikki koska mua on loukattu byhyy, olen vain pieni poika joka tykkää larpata nat sia
Kylläpä nasseja joka kulman takana näkevää hullua alkoikin taas ulisuttamaan. 😂
Persut voivat lopettaa puolueensa tarpeettomana.
Vinkkaa vaan omat nasse- ja persuharhasi lähimmälle suljetulle osastolle, niin piipaa-auto tulee hakemaan pehmustettuun koppiin.