Omasta elämästäni
Elikkä mitä kertoisin, no siitä että olen vähä alle 40 ja elämä on tällästä. Velkaa yli 40 tuhatta 2 eri luottoa ja luottokortille. vakityö on ja en kovin paljo tienaa.. maksan juuri ja juuri korkoja pääoma eli velka ei lyhene mitenkää olen ajautunut syviin talous ongelmiin en osaa käyttää rahaa, juon rahani ja käyn joka vloppu baareissa, on juoppokavereita ja semmosta, omistan vanhan romu auton, tuntuu ettei pääse elämäs eteenpäin, mitä tehdä?
Kommentit (53)
toisilla on varaa ostaa auto hieno ja maksella osamaksua, mulla ei riitä palkka kun maksella minimit lainasta ja silti korot vaa lyhenee
Onhan tää tilanne ihan perseestä, mutta eihän tälle voi mitään
Mua jopa hävettää vähän elämässä, että tilanne on tämmöinen ja menny näin pitkälle, et velkaa on hitosti, mut eihän tälle voi mitää kun maksaa.
Mut ehkä mä nyt vaa maksan ja hiljenen.
Oot se sama jankuttaja, jolle on kerrottu noin kolme tuhatta kertaa eri vaihtoehtoja, mutta mikään ei kelpaa ja jatkat itsesi kanssa jankkaamista palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mut ehkä mä nyt vaa maksan ja hiljenen.
Kiitos, me kaikki olemme kiitollisia tästä. Toivottavasti lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oot se sama jankuttaja, jolle on kerrottu noin kolme tuhatta kertaa eri vaihtoehtoja, mutta mikään ei kelpaa ja jatkat itsesi kanssa jankkaamista palstalla.
Suksi sä vaikka helvettiin mun puolesta.
ajakaa saatana niillä 30 tonnin mersuilla jos on varaa semmosta pitää ja maksaa, en hitossa ymmärrä, ite painan kovaa päivää vakitöitä ja rahat riittää just lainan korkojen maksuun... että toisilla elämä tällästä. ei mulla muuta ja hyvästi
hieno homma,juot ja käyt kuppiloissa...jatka samaan malliin..
Muija tuli äsken teslalla 30 v nuori en ymmärrä. tesla maksaa 30 tuhatta ainaski, en ymmärrä en vaa ymmärrä
Joo ei ymmärrä, itellä menee 600 € kk lainanlyhennyksee tulot alle 2000.. vuokra noin 700 alle. ei jää mihkää autolainaa, kyllä hävettää tilanne, en ymmärrä miten suurin osa tai on hienoja autoja ihmisillä en ymmärrä miten on varaaki, pitää kai tienaa paljo enempi sit.
No ei se auta ku maksella ja tehdä töitä kokoajan ja pitää vanhaa romu autoa, antaa toisten nauttia elämästä jos on varaa autoon hienoon ja muihin juttuihin. Piste.
Elämä on tällästä ei voi mitää