Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omasta elämästäni

Vierailija
11.05.2025 |

Elikkä mitä kertoisin, no siitä että olen vähä alle 40 ja elämä on tällästä. Velkaa yli 40 tuhatta 2 eri luottoa ja luottokortille. vakityö on ja en kovin paljo tienaa.. maksan juuri ja juuri korkoja pääoma eli velka ei lyhene mitenkää olen ajautunut syviin talous ongelmiin en osaa käyttää rahaa, juon rahani ja käyn joka vloppu baareissa, on juoppokavereita ja semmosta, omistan vanhan romu auton, tuntuu ettei pääse elämäs eteenpäin, mitä tehdä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tällästä ei voi mitää

Vierailija
42/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on varaa ostaa auto hieno ja maksella osamaksua, mulla ei riitä palkka kun maksella minimit lainasta ja silti korot vaa lyhenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää tilanne ihan perseestä, mutta eihän tälle voi mitään

Vierailija
44/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jopa hävettää vähän elämässä, että tilanne on tämmöinen ja menny näin pitkälle, et velkaa on hitosti, mut eihän tälle voi mitää kun maksaa.

Vierailija
45/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ehkä mä nyt vaa maksan ja hiljenen.

Vierailija
46/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot se sama jankuttaja, jolle on kerrottu noin kolme tuhatta kertaa eri vaihtoehtoja, mutta mikään ei kelpaa ja jatkat itsesi kanssa jankkaamista palstalla. 

Vierailija
47/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ehkä mä nyt vaa maksan ja hiljenen.

Kiitos, me kaikki olemme kiitollisia tästä. Toivottavasti lopullisesti. 

Vierailija
48/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot se sama jankuttaja, jolle on kerrottu noin kolme tuhatta kertaa eri vaihtoehtoja, mutta mikään ei kelpaa ja jatkat itsesi kanssa jankkaamista palstalla. 

Suksi sä vaikka helvettiin mun puolesta.

Vierailija
49/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajakaa saatana niillä 30 tonnin mersuilla jos on varaa semmosta pitää ja maksaa, en hitossa ymmärrä, ite painan kovaa päivää vakitöitä ja rahat riittää just lainan korkojen maksuun... että toisilla elämä tällästä. ei mulla muuta ja hyvästi

Vierailija
50/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma,juot ja käyt kuppiloissa...jatka samaan malliin..

Vierailija
51/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija tuli äsken teslalla 30 v nuori en ymmärrä. tesla maksaa 30 tuhatta ainaski, en ymmärrä en vaa ymmärrä

Vierailija
52/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ymmärrä, itellä menee 600 € kk lainanlyhennyksee tulot alle 2000.. vuokra noin 700 alle. ei jää mihkää autolainaa, kyllä hävettää tilanne, en ymmärrä miten suurin osa tai on hienoja autoja ihmisillä en ymmärrä miten on varaaki, pitää kai tienaa paljo enempi sit.

Vierailija
53/53 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se auta ku maksella ja tehdä töitä kokoajan ja pitää vanhaa romu autoa, antaa toisten nauttia elämästä jos on varaa autoon hienoon ja muihin juttuihin. Piste.