Rehellinen kysymys. Kuinka moni suomalainenkaan pitää salmiakista tai ruisleivästä? Mielestäni hirveää kuraa molemmat
Karkit on oltava hedelmäkarkkeja tai suklaata. Leipä vaaleaa.
Kommentit (74)
Molemmat hyviä!!
Rakastan salmiakki.
N57
Tykkään molemmista, mutta valitettavasti vatsa sietää huonosti jälkimmäistä.
Minä kyllä pidän. Mutta ruisleipää en voi kovin usein syödä, kun ei sovi vatsalleni.
Minä. Asutaan kesät Norjassa, vien leivät mennessä.
En syö lainkaan vaaleaa leipää, jota voi kutsua vain sokerittomaksi pullaksi. Karkeista ykkösiä lakritsit ja salmiakki.
Ruisleipähän on parasta leipää maultaan, ja ainut järkevä ravintoarvoiltaan. Suomalaiset on muutoinkin diabeetikkoja, joten ihan fiksua syödä sitä ruisleipää.
Syön tällä hetkellä salmiakkitaateleita. Nam!
Minä pidän salmiakista, ruisleivästä en.
maanpetturi mene uuniin
salmiakista on tykättävä ja ruisleipä on ainoa oikea leipä
Muistakaa, että raskaana ollessa ei saa syödä salmiakka, silloin syntyy tyhmiä lapsia. Siinä sikiöön vaikuttavia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat hyviä!!
Rakastan salmiakki.
N57
Sama juttu
Pidän molemmista, mutta salmiakista minun on täytynyt luopua terveydellisistä syistä.
Ruisleipä menee siinä kuin muutki leivät. Salmiakki vain kossuna.
Nehän on herkkuja molemmat. Ruisleipää en voi syödä kuin joskus, maha ei siedä. Vaalea leipä ei ole tod. yhtä hyvää.
Harmillisesti nykypäivänä ei löydy kovaa ruisleipää kaupasta.
Jos ei tuoreesta ruisleivästä pidä, täytyy olla päässä vikaa.
Tykkään salmiakista. Mutta syön vain harvoin.
Leivän pitää olla kunnon perinteistä ruisleipää, ei mitään höttöä vehnäpullaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruisleipähän on parasta leipää maultaan, ja ainut järkevä ravintoarvoiltaan. Suomalaiset on muutoinkin diabeetikkoja, joten ihan fiksua syödä sitä ruisleipää.
Monet ei pysty skruudaamaan ruisleipää, kun tulee vatsaoireita. Kauraleipä on vähintään yhtä terveellistä, ellei terveellisempääkin ja tekee hyvää vatsalle.
🙋