Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin monikohan suomalainen työtön jo ryypännyt aivonsa pihalle?

Vierailija
11.05.2025 |

Ei hyvää päivää

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on yleisimmin käytetty päihde Suomessa.

Vierailija
22/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun mietit sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomit ajaa Turbo-Saabilla

Käyvät salaa viinakaapilla

Vierailija
24/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin miedompaan päihteeseen jo ajat sitten.

Vierailija
25/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni töissä käyvä ostaa joka ilta 8 olutta, viikonloppuna menee 24 tai 48.

Kauankoha jaksaa työkunnossa tuolla tahdilla?

Vierailija
26/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä järkeä on juoda valtavia määriä olutta? Saman määrän alkoholia saisi helpomminkin.

Vierailija
27/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän vain keski- tai ylemmän luokan juoppoja, jotka joivat maksansa. Ennen kuin maksa lopullisesti tuhoutuu, kirroosin olennaisena osana kuuluu juoppohulluus tai alkoholidementia eli kuuppa on sekaisin ennen kuin maksa sanoo poks. 

Viime yönä tuli nat geolta ohjelma missä aika nuori mies oli juonut itsensä huonoon happeen. Alkoholi tuhoaa suunnilleen kaikkea elimistössä. Silti ainoa päihde mitä suomessa saa käyttää laillisesti.

Vierailija
28/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun näkemykseni on, että paljon ryyppäävät henkilöt ovat niitä, jotka ostavat jotain tavaroita yrityksissä ja heitä kestitetään useasti. Sitten aidan toisella puolella erilaiset myyntihenkilöt ja key account managerit.Kyllä tämä on aika yleistä ja monesti myös viedään ihan reissuillekin. Niissä tapahtuu myös paljon pettämistä, sillä niin monet 40-60v miehet ja naiset ovat humalassa todella helppoja kohteita. Niissä tapahtuu usein myös seksikohtauksia, tämän olen nähnyt.

Vierailija
29/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla työttömällä on varaa alkoholiin. Eivätköhän ne suurkuluttajat ole aika sattumanvaraisista ryhmistä. Itse olen ollut työttömänä usein ja absolutisti. 

Työttömät päihdeongelmaiset rahoittavat käytön lähes aina rikoksilla. 

Vierailija
30/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isäni. Sai potkut ysärillä ja sen jälkeen ei enää hakenut uusia töitä vaan rupesi rapajuopoksi. Sellaisena myös kuoli.

Vierailija
31/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minun näkemykseni on, että paljon ryyppäävät henkilöt ovat niitä, jotka ostavat jotain tavaroita yrityksissä ja heitä kestitetään useasti. Sitten aidan toisella puolella erilaiset myyntihenkilöt ja key account managerit.Kyllä tämä on aika yleistä ja monesti myös viedään ihan reissuillekin. Niissä tapahtuu myös paljon pettämistä, sillä niin monet 40-60v miehet ja naiset ovat humalassa todella helppoja kohteita. Niissä tapahtuu usein myös seksikohtauksia, tämän olen nähnyt.

Tämä on aika pitkälle mennyttä aikaa.

Vierailija
32/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä järkeä on juoda valtavia määriä olutta? Saman määrän alkoholia saisi helpomminkin.

Kysy joltain kaupan kassalta. Ovat aitiopaikalla seuraamassa, kun ihmiset juovat itsensä rappiolle.

Olut on toisaalta kuin virvoitusjuoma, voi pitää tasaista pöhnää päällä koko ajan juoden sammahtamatta kesken kaiken.

Vierailija
33/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni.

Vierailija
34/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin isäni. Sai potkut ysärillä ja sen jälkeen ei enää hakenut uusia töitä vaan rupesi rapajuopoksi. Sellaisena myös kuoli.

Yllättävän monella työ on ainoa este alkoholismille. Se näkyy kesälomien lopussakin kun katkoille tulee ruuhkaa. Putkea ei saa muuten poikki kuin lääkkeillä.

Vierailija
35/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin miedompaan päihteeseen jo ajat sitten.

Se on järkevää.

Vierailija
36/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä rahalla? kyllä se on nuo alkoholit, tupakat ja trendikkäät huumehet hinnoiteltu pois työttömän ulottuvilta

Vierailija
37/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työntekijä on pystynyt juomaan työpaikkansa.

Vierailija
38/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, en käytä alkoholia enkä mitään muitakaan päihteitä. 

Vierailija
39/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on alkoholismia alkoholin laadusta riippumatta. Mutta kalliimpaa konjakkia ym vetävien lapsista ei ehkä sossutkaan ole huolissaan, vaan yksin jäätiin. Todennäköisemmin varattoman lähiöperheen lasta autetaan. Ei jätetä yksin.

Vierailija
40/52 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on alkoholismia alkoholin laadusta riippumatta. Mutta kalliimpaa konjakkia ym vetävien lapsista ei ehkä sossutkaan ole huolissaan, vaan yksin jäätiin. Todennäköisemmin varattoman lähiöperheen lasta autetaan. Ei jätetä yksin.

Ja ihan samaa alkoholia se on Coop Lagerissa ja Hennessy XO:ssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme