Kuka muu joutui taas järjestämään miehensä äidille juhlat?
Olenko ainoa, joka joutuu joka vuosi tekemään kaiken myös anopin hyväksi, kun mies ei saa aikaiseksi edes lahjaa? Miksi miehet eivät ymmärrä, että heidän pitäisi hoitaa oman äitinsä muistaminen?
Kommentit (29)
Joutui? Ei kukaan pakota. Jos miehesi ei saa aikaan, niin äiti joutaakin jäädä ilman juhlintaa. Oman kasvatuksensa hedelmä siinä perseilee.
Vierailija kirjoitti:
Alle 5min menee hakea kukka ja suklaa tai muu muistaminen lähikaupassa. Eih en jaksa, uuvun. 😭
Jep, luulisi että normaali mies kykenisi tuohon. Kyse sentään hänen äidistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai miniä tarvi anoppia muistaa. Omaa äitiään toki.
Ei tarvitse edes omaa äitiään muista jos äiti on paska.
Nimenomaan. Juhlin tänään itseäni, koska jouduin itse itseni kasvattamaan.
Minusta on kiva ilahduttaa anoppia. Sitäpaitsi hän on lasteni isoäiti. Mies ei suunnittele lahjoja, ruokia, kukkia tai kortteja etukäteen, mutta tekee muuten asioita, jotka ilahduttavat meitä läheisiä. Minä tykkään kokota ja laittaa juhlia, miksen kutsuisi anoppiakin pöytään?
En ymmärrä tätä nykyajan itsekeskeistä ajattelua, jossa se voittaa, joka vähiten huomioi muita. Mutta olenkin jo +60 vee.
Minusta kuuluu kasvatukseen opettaa lapset huomioimaan juhlapäivät. Isänpäivänä isä ja isoisät, äitienpäivänä isoäidit.
Kortti, puhelu, viesti vähintään ja kyllä mielelläni siihen ohjaan. Samoin toivon, että jos joskus itse saan lastenlapsia, vanhempansa ymmärtävät kasvattaa lapset muistamaan minuakin.
Omatkin toiveeni olen kertonut lapsille. Pihassamme kasvaa valkovuokkoja ja ihan suoraan kerroin kun olivat pieniä, että usein lapset poimivat äitienpäivänä äidilleen valkovuokkoja ja minustakin se olisi mukavaa.
Haluaako se edes että järjestät juhlat?
Eli ap on hylännyt oman äitinsä ja juhlii anoppiaan kuin omaa äitiä ja sitten syyttää miestään.
Vattuako te näitä turhuuksia juhlitte. Ite en juhli mitään koskaan ja hyvin menee.
Alle 5min menee hakea kukka ja suklaa tai muu muistaminen lähikaupassa. Eih en jaksa, uuvun. 😭