Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä laittaa autossa radiota pienemmälle, aina kun joutuu parkkeeraamaan pieneen ruutuun, lähestyy isoa risteystä jne :)

Vierailija
10.05.2025 |

Söpöä 🥺👉👈 Ihan kuin se volyymin pienennys auttaisi ohjaamaan autoa paremmin. 😭

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kerran miehen joka ajoi yöllä 165km/h metsään ulkomutkasta, mukana meni 3 muuta kaveria. Kuski humalassa ja jäi ainoana henkiin. 

Nainen: kolaroi parkkipaikalla. Mies: ajaa ylinopeutta ulos tieltä ja tap paa kaikki parhaat kaverinsa.

Vierailija
22/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten AP ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se auttaa. Käsken myös vieressä istuvaa olemaan hiljaa, en voi muuten keskittyä. 

Vierailija
24/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naiseni ei aja autoa.

Sepä ikävää !

Vierailija
25/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten AP ?

Se ei selvästkään itse oo söpö ja sehän sitä vasta harmittaakin.

Vierailija
26/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minä tein tällaisia aloituksia kun olin hetken katkera ja masentunut. Toivottavasti paranet pian. Tsemmiä!

Vierailija
27/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan koko radion kiinni. Kun pitää keskittyä, on hyvä rajoittaa ärsykkeet minimiin. Kun tulen moottoriten liittymään, kiellän matkustajia olemaan hiljaa. 

Kiellät matkustajia, mitä, olemasta hiljaa? Eli toivot matkustajien pitävän älämölöä?

Vierailija
28/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hiljennän aina radion kun ajelen parkkialueella. Muutoin motarilla vetelen nupit kaakossa. Auttaa keskittymään,kun parkkialueella pitää olla silmät selässäkin, etten osu tai aja kenenkään päälle. Ja kuulen tarvittaessa jos joku ulkona huutaa asian tai toisen takia, että olenko minä osumassa johonkin vai mitä kuka missä.

Vierailija
29/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kaikki tekevät noin sukupuoleen katsomatta tietyssä ikävaiheessa ja sen jälkeen ;D

Vierailija
30/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tee yleensä noin, paitsi ehkä vieraan kaupungin keskustassa tai kuoppaisella mökkitiellä jne. mutta voin hyvin ymmärtää. Kovalla oleva musiikki saattaa häiritä keskittymistä ja vaikka keskittymistä ei tilanteessa tarvittaisi, niin saattaa olla, että risteyksessä, ruuhkassa tai parkkeratessa haluaa käyttää kaikkia aistejaan.

Meillä on erilaisia preferenssejä sille, mitä aisteja haluamme käyttää. Jos on auditiivinen ihminen, niin tarvii sen kuulonkin mukaan siihen. Vähän sama kuin vaikka voisit käydä yöllä pilkkopimeässä juomassa vettä pelkän tuntoaistin avulla, niin mielellään laitat vähän valoa, että näetkin jotain. Onhan se helpompaa. 

Vierailija
31/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

> kuuntelee autossa radioa

< vuosi 2025

Vierailija
32/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ääntä pienemmälle jos ajelen hiljakseen ihmisten lähellä esim.jalkakäytävän viertä valmistuen käntymään tms tai parkkialueella ajaessa, tämä siksi kun musiikkimakuni on niin nolo että en halua että kukaan kuulee. Varsinkin kun kailotan kovaan ääneen mukana! 

Vierailija
33/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki tee noin? Keskity siinä nyt hirveässä metakassa.

Vierailija
34/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan myös mölinät pois jos pitää oikeasti keskittyä ajamiseen. On vaikka ekstrahuono keli tai ikävä parkkeeraaminen. En osaa multitaskata. Työkseni olen ajanut vuodesta 2006.

Vierailija
35/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> kuuntelee autossa radioa

< vuosi 2025

Qobuz.

Vierailija
36/50 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höppänä emäntä :)

Vierailija
37/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Helpottaa keskittymistä. Miksi suhtaudut noin halveksivasti naisystävääsi? Oletko joku 70-vuotias "nainen ratissa öhhöhhööö" -ukkeli?

Vierailija
38/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ihan samoin. Jotenkin sitä keskittyy paremmin kun ei radio jutise siinä.

Joku juttu siinä on mutta liittyy keskittymiseen ja häiriötekijöihin.

Osaan toki multitaskata mutta se on helpointa täysin aivottomissa hommissa, tiskit, pyykit jne.

Autolla ajo vaatii edes hieman ajattelua ja reagointia. Sinustako ei vaadi?

Täysin oikea tapa.

Turvallisuus, aina ensin.

Kaikenmaailman whatsUp puhelun vastaaminen, koodin takaa on riski.

Kännykät, piipparit tms voi ajon aikana olla tosi pienellä.

Yksinkertaisesti on niin, että liikenne vaatii toisinaan niin paljon keskittymistä, että kaikki taustamelu ja puhelutkin minimiin, kaupunkiajossa ja varsinkin peruutettaessa.

Vierailija
39/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella radioa?

Vierailija
40/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi johtuu mm. siitä, että naisilla on tarkempi kuulo. Sitä voi olla tollaisen incelpersun mahdoton ymmärtää, että liikaa ääni-informaatiota kuormittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi