Kaytan tuplarattaita, vaikka vain 1 lapsi. Mahtuu viereen ostoksia iso maara ja kirjaston kirjoja. Tuplat yhta kevyet kuin yksoisrattaat.
Kommentit (6)
kun poika syntyi 2 v. sitten. mahtuu kauan nukkumaan esim. poikittain. meillä kurakelillä ajokoiran ja pystykorvan sekarotuinen koira istuu toisella puolella, lasketan se vaan kiireellä puskaan paskalle ja pissalle, ei kuraannu niin koira kun ei kävele pitkiä matkoja. isohko koira mutta mahtuu hyvin.
tuplarattaat koska meillä ei kauppa-autoa! siinä istuu koirani ja jo mahtuu hyvin kauppatavarat. Ja pääsen bussillakin ilmaiseksi kun huijaan kuskia, peittelen koirani sinne peiton alle!
saisin tarhaanvienni jälkeen ilmaiset työkyydit kun ottaisin Sessun mukaan. Laittaisinko koiralle Reimateccia päälle niin varmasti menis täydestä, eikös ? Meillä ei oo kuin yhdet Reimateccit joten poika joutusi tarhassa pärjäämään pelkillä kuriksilla. Kuitenkin päiväkotihenkilökunta kiskoo kurikset pyynnöistä huolimatta niin kelpaa huononpikin puku pojalle.
Ja kyllä poikas pärjää huonommillakin vaatteilla. Sun kannattaa ostaa koiralle omat reimatecit, parikin kappaletta. Muista varoa ettei koira murise siellä vaunuissa vai onko sulla rattaat? Jos koira istuu niissä oikein nätisti, ei kukaan erota onko se koira vai lapsi. Mä syötän mun koiralle sinne peiton alle vaan raksuja et se ei ala haukkumaan! t.5
peitellä. Kyllä me huomenna kokeillaan, poika saa pärjätä ilman Reimateccia huomenna vaikka räntää kyllä tulee. Säästetään me bussimaksuissa äkkiä parit puvun hinnat. Täytyy vaan tsempata poikaa jos se valittaa miks kylmä eikä äiti enää pue ticintacciin ja -houcuihin.
Miks mein sessu alkoi lihomaan kun se rupes kulkemaan vaunuissa ?
5
yrität saada ihmiset haukkumaan mut mä hommaan kans tuplarattaat niin mahtuu mieskin istumaan!