Tinder-nainen leikki aikansa tunteillani
Otti yhteyttä, halusi parisuhteeseen ja nyt ei enää kuulemma olekaan valmis parisuhteeseen. Minulla kesti aikani lämmetä, koska epäilin naisen tarkoitusperiä, mutta nyt kun olen rakastunut, niin naiselle riitti. Olin kiva uusi lelu, joka hemmotteli, kehui, sponsoroi, teki talkkarin hommia jne. Mutta sitten kun minä aloin miettimään yhteistä tulevaisuutta niin jouduin vanhojen lelujen laatikkoon. Taas yksi haaskattu vuosi elämästä. Nyt on kyllä mieli aika synkkä.
Mutta näköjään on varottava jatkossa sekä vasta eronneita, kauan sitten eronneita, että yksinhuoltajia. Eipä siinä, miehet tekee varmaan tällaista vielä useammin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden jälkeen edelleen "Tinder-nainen". On ollut kyllä erikoinen "suhde".
No olkoon nyt sitten vaikka tapailunainen. Mutta erikoista oli ainakin käytös. Minä tein suurin piirtein kaikki muut mielestäni positiiviset ja kohteliaat jutut paitsi punaisen maton levittämisen naisen eteen, mutta en vaan siltikään ollut vakavamman parisuhteen arvoinen. Ja yritin välttää kaikkia niitä "virheitä", joista exä minua aina riidellessä läksytti. Ei auttanut.
Hoh hoijaa. Et nyt vain ollut oikea hänelle. Kaiken tuon yrittämisen sijaan voisit olla ittes niin löydät jonkun joka pitää juuri sinusta. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on pitkä aika odottaa sitä, että haluaako toinen parisuhdetta vai ei. Mä en naisena noin kauaa katselisi miehen epäröintiä. Mielummin yksin kuin elää ns. löyhässä hirressä.
Just, jos puhutaan elämänkumppanin valinnasta niin vuosi on lyhyt aika. Sinä sen kun vaihdat seuraavaan kuin henkkamaukan sukat. Tärkeintä ilmeisesti vaan olla suhteessa eikä se kenen kanssa on suhteessa.
Enkä vaihda. Mä en vain ala odottamaan kuukausia tai vuotta, että haluaako toinen olla mun kanssa vai ei. Mä en halua elää löyhässä hirressä odottaen huolitaanko mua vai ei. Mielummin siis yksin. Olen eronnut kaksi vuotta sitten enkä ole sen jälkeen ollut parisuhteessa enkä edes etsi sellaista.
Epätietoisuus on kyllä syvältä. Mutta niin on yksinäisyyskin.
Jos suhde menee soutamiseksi ja huopaamiseksi, niin se on jo itsessään syy lopettaa. Hyvässä suhteessa ei ole tuollaista.
Nainen pitää saada sänkyyn heti tai se muuttaa mielensä eikä halua seurustella. Pitää näyttää että mies vie ja nainen vikisee.
Eikö täällä oo jankutettu varattuihin sekaantumisesta? Ota opiksi vihdoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on pitkä aika odottaa sitä, että haluaako toinen parisuhdetta vai ei. Mä en naisena noin kauaa katselisi miehen epäröintiä. Mielummin yksin kuin elää ns. löyhässä hirressä.
Just, jos puhutaan elämänkumppanin valinnasta niin vuosi on lyhyt aika. Sinä sen kun vaihdat seuraavaan kuin henkkamaukan sukat. Tärkeintä ilmeisesti vaan olla suhteessa eikä se kenen kanssa on suhteessa.
Enkä vaihda. Mä en vain ala odottamaan kuukausia tai vuotta, että haluaako toinen olla mun kanssa vai ei. Mä en halua elää löyhässä hirressä odottaen huolitaanko mua vai ei. Mielummin siis yksin. Olen eronnut kaksi vuotta sitten enkä ole sen jälkeen ollut parisuhteessa enkä edes etsi sellaista.
Epätietoisuus on kyllä syvältä. Mutta niin o
En mä ole yksinäinen. Kyllä mulla on ystäviä ja sukulaisia. Lisäksi on seksisuhde. En halua parisuhdetta kipeän eron vuoksi. Se, että ei ole parisuhteessa ei tarkoita sitä, että on yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan myös romanttista suhdetta, eikä mikään pelkkä seksi fuckbuddyn kanssa riitä tätä kaipuuta täyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä oo jankutettu varattuihin sekaantumisesta? Ota opiksi vihdoin
Missä on puhuttu varatuista? Kahdesta pitkästä suhteesta eronneesta tässä oli kyse. Toisella lapset jo lentäneet pesästä, toisella vielä teini kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä vaihda. Mä en vain ala odottamaan kuukausia tai vuotta, että haluaako toinen olla mun kanssa vai ei. Mä en halua elää löyhässä hirressä odottaen huolitaanko mua vai ei. Mielummin siis yksin. Olen eronnut kaksi vuotta sitten enkä ole sen jälkeen ollut parisuhtee
No mä en kaipaa. En usko enää sellaiseen.
Tuttua itselle. Se on monelle naiselle kevät mikä vaikuttaa mielialaan ja aiheuttaa ahdistusta suhteessa. En siis yleistä, tätä tapahtuu myös miehillä. Näin on käynyt myös itselle. Kevät jotenkin laukaisee sen miten talvi on aiheuttanut tietynlaista eristäytymistä, kylmyys, pimeys jne lisättynä toisen liika yrittäminen, miellyttäminen jne
Olen siis itse ahdistunut keväällä ja sulkeutunut, eronnut. Silloin en edes ajatellut mistä johtui, kunnes nyt erosin uuden tapailu naisen aloitteesta. Sulkeutumista ja hiljaisuutta oli koko kevään ilmassa ja nyt erosimme. Tajusin, että itse olin syypää tähän. Halusin miellyttää ja tarjota apua milloin missäkin, olla olkapää mihin turvautua. Melkein jos sanoi että hyppää, niin olisin hypännyt, jos se vain olisi saanut hyvän olon. Kumma juttu, miten tietyt ihmiset vaikuttaa omaan käytökseen noin. Tiivistettynä hullaantuu toisesta niin paljon, että unohtaa itsensä, mikä lopulta työntää toisen kauemmas
Ei se ollut nainen vaan botti. Miehiä on vaan niin helppo huijata kun luulevat saavansa pllua.
Ap, muista, että monet naiset käyvät tuulella ja tunteilla. Looginen ja analyyttinen ajattelukyky ei siis ole välttämättä kovin vahvaa. Homona olisi miehen kanssa helpompaa, mutta kun se pilde on se kiinnostava juttu.
Jos mä voisin antaa neuvon nuoremmalle itselleni niin sen mä sanoisin että unohda nuo kaikki tapailut ja treffailut. Kun tapaat oikean ihmisen, mitään kuukausien tunnusteluvaihetta ei tarvita. Noissa tapailuissa vain rikot itsesi.
Nyt annoin sen neuvon sullekin. Unohda tapailut. Sen tietää kyllä sitten. Molemmat.