Mihin porukkaan haluaisit kuulua?
Kommentit (69)
Sellaiseen, jossa keskusteltaisiin kirjoista, taidenäyttelyistä, elokuvista, puutarhassa kasvavista kasveista (huom. ei puutarhanhoidosta) ym rauhallisista asioista , ja porukka koostuisi yksinomaan miehistä. En jaksa naisten kaakatusta ja kikatusta ja puheripulia. Olen itse nainen.
Riehakkaaseen opiskelijaporukkaan, jossa on leveäharteisia, komeita ja hyväntuoksuisia nuoria miehiä.
N43
Jos menee shamaaniporukkaan, meno on liian hurjaa. Jos menee new age ryhmään, osa uskoo ties mihin ja ei samaan. Jos menee askartelemaan, se tekee tylsän tunnelman jossain vaiheessa jos sitä tekee liikaa kerralla ja ihmiset haluaisivat tehdä sitä kotona. On siis etsittävä mitä etsii.
Kuninkaallisiin naimakaupan kautta. Se olisi aika makeeta. Myös aatelissukuun johonkin keski-Euroopan vanhoista suvuista.
Lesboihin. Valitettavasti synnyin heteroksi 🤮🤮🤮
Putte Possun nimipäiville olisi ollut mukavaa saada kutsu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä ap?
Haluan kuulua täysin, tähän porukkaan johon kuulun.
Kolme vuotta sitten rakensimne talon, kaupungin lähiöön. Uuteen lähiöön, jossa jo silloin asui runsaati, koulutettuja lapsiperheitä.
Sopeuduimme naapureihin ja alueen muihin asukkaisiin, heti alusta lähtien hyvin.
Sopeutumista helpotti se, että alueella asui jo valmiiksi pienten lasten perheitä, koulutettuja vanhempia. Olemme kaikki aktiivisia alueemme omakotitalojen asukkaita, myös kaupunkimme asukastoiminnassa.
Selväähän se, ettei näin hyvä ja onnekas asuinympäristö osu kaikkein kohdalle.
Mutta pääasiassa kyse on kuitenkin ihmisten koulutus-ja sivistystasosta. Siitä että yhteisö kaikkinensa, haluaa omalle asuinalueelleensa, viihtyvyyttä, turvallisuutta ja miellyttävää perussopua, kaikkien asukkaiden kesken.
Ja lapset ja nuoret ovat yk
Opettele pilkkusäännöt.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen, jossa keskusteltaisiin kirjoista, taidenäyttelyistä, elokuvista, puutarhassa kasvavista kasveista (huom. ei puutarhanhoidosta) ym rauhallisista asioista , ja porukka koostuisi yksinomaan miehistä. En jaksa naisten kaakatusta ja kikatusta ja puheripulia. Olen itse nainen.
Muuten sama, mutta olisin se innostunut puheripuloiva nainen, joka puhuisi myös puutarhanhoidosta. Eikä haittaisi muut naiset, kunhan ovat sellaisia jotka kuitenkin antavat muillekin välillä tilaa ja ovat positiivisia.
Tähän lisäksi, sellainen porukka joka tykkäisi piirtää/maalata/askarrella pöydän ääressä jutellen, voi olla ilman alkoa tai alkon kanssa. Sellaisia jotka eivät ala messuamaan omaa elämänkatsomustaan tai ota itseään turhan vakavasti.
Ehdottomasti pitäisi päästä kymppikerhoon. Mieluiten vielä vaimon pikkusiskon kanssa.
En tiedä. Olisi kiva, kun olisi joku porukka samanhenkisiä ihmisiä, johon oikeasti tuntisi kuuluvansa. Muutamia yhdistysten hallituskokoonpanoja on ollut, jotka on olleet oikeasti kivoja, mutta ne porukat on lyhytaikaisia ja liittyvät vain siihen aiheeseen.
Ihmisistä on tullut kamalan vaikeita ja tympeitä. Porukoissa joku pyrkyri aina haluaa kukoksi tunkiolle ja se aiheuttaa sen, että sitten kamppaillaan sen kukon suosiosta ja omasta asemasta porukassa. Kukon kanssa ei saa olla eri mieltä. Tietysti minä ja minunkaltaiset ollaan näiden mielestä niitä vaikeita ja tympeitä, kun ei kiinnosta hierarkiat ja uskalletaan olla myös eri mieltä. Sillä saa yleensä muiden vihat päällensä, vaikka yrittäisi olla diplomaattinen ja asiakeskeinen.
Ei jaksa tuommoista draamaa ja vastakkainasettelua. Pitäisi muodostaa sellaisten ryhmä, joita tuo draama ja sosiaaliset pelit ja pyrkyröinti ei kiinnosta. Naiset on tässä selvästi pahempia kuin miehet, joten ryhmä voisi olla miesvaltainen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olisi kiva, kun olisi joku porukka samanhenkisiä ihmisiä, johon oikeasti tuntisi kuuluvansa. Muutamia yhdistysten hallituskokoonpanoja on ollut, jotka on olleet oikeasti kivoja, mutta ne porukat on lyhytaikaisia ja liittyvät vain siihen aiheeseen.
Ihmisistä on tullut kamalan vaikeita ja tympeitä. Porukoissa joku pyrkyri aina haluaa kukoksi tunkiolle ja se aiheuttaa sen, että sitten kamppaillaan sen kukon suosiosta ja omasta asemasta porukassa. Kukon kanssa ei saa olla eri mieltä. Tietysti minä ja minunkaltaiset ollaan näiden mielestä niitä vaikeita ja tympeitä, kun ei kiinnosta hierarkiat ja uskalletaan olla myös eri mieltä. Sillä saa yleensä muiden vihat päällensä, vaikka yrittäisi olla diplomaattinen ja asiakeskeinen.
Ei jaksa tuommoista draamaa ja vastakkainasettelua. Pitäisi muodostaa sellaisten ryhmä, joita tuo draama ja sosiaaliset pelit ja pyrkyröinti ei kiinnosta. Naiset on tässä selvästi pahempia kuin miehet, jo
Ehkä ryhmä, jossa olisi normomiehiä ja autistinaisia?
Vapaamuurareihin. Ehkä joskus pyrinkin jos tuttavapiirissä sattuisi joku olemaan. Tykkään.
Äitienpäivä porukkaan