Voiko torjuttu mies olla kateellinen naiselle joka hänet torjui?
Mies joka pyyteli minua treffeille mutta jonka torjuin on alkanut käyttäytyä minua kohtaan niin kuin olisi kateellinen, mm. piikittelyä taidoistani, sanomisistani ja ulkonäöstäni. Kateellisen kuuloista vähättelyä yms. Harrastan paljon liikuntaa, toisin kuin hän, ja aina hän piikittelee siitäkin jollain tavalla. Tekee sen kuitenkin verhoillusti tai vahinkomöläytystä teeskennellen, juuri niin kuin kateelliset tekevät.
Kommentit (6)
Katkeralta kuulostaa, ei kateelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa keskustelet sen miehen kanssa ja pyydät avaamaan käytöstään.
No eihän nyt tuollaista tarvitse avata ja selittää. Jos on yhtään psykologista silmää tajuaa että tyyppi on katkera torjutuksi tulemisesta.
Persoonallisuushäiriöisen toimintaa.
Pakit minulle antanut nainen on minulle aina kuin ilmaa, eli harmaata satunnaisesti vellovaa "massaa". En ole katellinen koska sille mitä ei ole olemassa tai ei ole määritelty ei voi olla esimerkiksi kateellinen.
Eräs nainen se vasta päästään pipi oli kun annoin pakit niin kostona tämä esitti kaveria ja jatkuvasti koetti nakertaa itsetuntoani pienillä jutuilla sieltä täältä. Sitten kun aloin hermostumaan niin tämä tyynesti vain "miksi sä suutut pitäsköhän sun hakea jotain apua"
Jospa keskustelet sen miehen kanssa ja pyydät avaamaan käytöstään.