nyt äkisti englanniksi käännös,kiitos
Eli tarttis englanniksi kääntää lause:
Sinun tarvii vain luottaa minuun,niinkuin minun sinuun...näin rakkaus kestää
Kommentit (17)
teini, tussi kädessä leffateatterin vessassa?
....vaan ku miehen kanssa pieni riita....ja nyt haluisin hälle sen kirjoittaa enkuksi....
like I need to trust you..and our love will last.
niinkuin minä LUOTAN sinuun????ku se pitäis olla just et niinkuin minun pitäis luottaa sinuun....
Siis niinku että meidän kummanki pitäisi luottaa toisiimme,silloin rakkaus kestäisi....näin tarkoitin
You just have to trust me, the way I trust you... that's how our love will last.
Kannattaiskohan kuitenkin vaihtaa miestä, jos on noin alkeeellisen helpossa sanomisessakin jo kielivaikeuksia...
outlst kuulostaa hullulta, outlast tarkoitta atyyliin kestää isältä pojalle
jota käytetään silloin kun verrataan kahden asian kestävyyttä toisiinsa. This love will outlast the hate - tyyppisen kliseen tapaan.
olen kyllä samaa mieltä sen kanssa, että ei kande ehkä tuota asiaa ruveta puutteellisella enkulla selvittelemään - olisko aika puhua samaa kieltä miehen kanssa?
You just have to trust me, the way trust you... that's how our love will last.
Kannattaiskohan kuitenkin vaihtaa miestä, jos on noin alkeeellisen helpossa sanomisessakin jo kielivaikeuksia...
kayta vaikka should sanaa
you should trust me, like I trust you..
joten ei tartte vaihtaa kieliongelmien takia miestä=)=)
Mä ite olen vaan niin onneton kielissä,ja ton haluisin hälle englanniksi kirjoittaa....
joten turhaa tulet vittuileen
aina unohan et täällä on vain kärtyperse äitejä jotka on NIIN paljo parempia ku muut!!!!
HAISTAKAA VITTU KOKO POPPOO,siis te jotka turhaa vittuilette!!!!!
Käänsin sulle koko paskan.
Ja sitten vihjaisin miehen vaihdosta...
ihan asiallinen homma, jos ei kielitaitosi piisaa edes alkeellisimpien perusasioiden selvittämiseen. Enkä ymmärrä, miksi sitten pitäisi brassailla olemattomalla kielitaidollaan, jos mies tosiaan on suomalainen...
Jos todellakin haet parisuhteen keskusteluihin sanoituksen täältä, niin... ;))))))))
aina unohan et täällä on vain kärtyperse äitejä jotka on NIIN paljo parempia ku muut!!!!
HAISTAKAA VITTU KOKO POPPOO,siis te jotka turhaa vittuilette!!!!!
täältä kyselee, oikeuttaa kenet tahansa neuvomaan mitä tahansa. Jos ei ota onkeensa sitä vinkkiä, että kannattaa puhua kieltä jota itsekin ymmärtää, niin ei ihme jos parisuhde on vaikeuksissa. Jos miehesi puhuu enkkua paremmin kuin sinä, niin se vain ärsyttää että tärkeään asiaan puututaan jollain salakielisiansaksakielellä. Jos miehesi ei puhu enkkua paremmin kuin sinä, niin miksi yrittää toista halventaa jollain täältä palstalta kopsatulla oikeakielisellä sanonnalla, siksikö, että pääsisit tuntemaan paremmuuden tunnetta kun muka osaat jotain tunneasioita selvitellä vieraalla kielellä. Olet siis teini - aika kasvaa aikuiseksi?
täältä kyselee, oikeuttaa kenet tahansa neuvomaan mitä tahansa. Jos ei ota onkeensa sitä vinkkiä, että kannattaa puhua kieltä jota itsekin ymmärtää, niin ei ihme jos parisuhde on vaikeuksissa. Jos miehesi puhuu enkkua paremmin kuin sinä, niin se vain ärsyttää että tärkeään asiaan puututaan jollain salakielisiansaksakielellä. Jos miehesi ei puhu enkkua paremmin kuin sinä, niin miksi yrittää toista halventaa jollain täältä palstalta kopsatulla oikeakielisellä sanonnalla, siksikö, että pääsisit tuntemaan paremmuuden tunnetta kun muka osaat jotain tunneasioita selvitellä vieraalla kielellä. Olet siis teini - aika kasvaa aikuiseksi?
teini, tussi kädessä leffateatterin vessassa?