Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokoomuksen järkyttävä KUSETUS, "yleistuki"!

Vierailija
10.05.2025 |

Tavoitteena on ajaa köyhät työttömät täydelliseen rahattomuuteen eli epätoivoon!

Kommentit (657)

Vierailija
601/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tosiaankin tietää. Kelan ja muiden sivuilla ei lue mitään säästöistä tai omaisuudesta kuten sijoituksista? Itse veikkaan että ei saa olla mitään säästöjä tai osakkeita jos työttömyys osuu omalle kohdalle.

Pitääkö alkaa nostamaan käteistä ennen kuin tuo yleistuki tulee voimaan?

Ihminen yleensä on tarkoitettu tekemään työtä, että hän elättäisi sillä itsensä ja perheensä ilman kättä yhteiskunnan taskulla vaatimassa erilaisia tukia. Sen sijaan oikeista syistä työttömäksi jääneellä/olevalla, (eli ei ole saanut työtä siitä huolimatta, että menettelee sääntöjen ja itsensä hyväksi hakemalla työtä aktiivisesti), työmarkkinatuella/ peruspäivärahalla tai ansiosidonnaisella elävällä saa olla säästöjä ja sijoituksia mutta toimeentulotukeen edellytetään että kaikesta omaisuudesta ilmoitetaan ja sitä tuen tarvetta myös seurataan.

Vierailija
602/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luokkakokoomus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko missään puhuttu kuinka paljon säästöjä saa olla tilillä kun yleistuki astuu voimaan? 

Varmasti niin vähän, että vain sukan varteen pystyy säästämään ja kaikki omistukset pitää siirtää työssäkkäyvän sukulaisen nimiin.

Työssäkäyvä sukulainen sitten pientä nimellistä puhdetyötä vastaan maksaa tästä tililleen siirtyneestä omaisuudesta saaduilla rahoilla kohtuullisen vaivanpalkan, jotta yleistukea saava saa päivittäisen puuronsa.

Vierailija
604/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työttömällä ei saa olla omaisuutta, niin miten voi varautua yllättäviin kuluihin muuten kuin lainaamalla pankista?

Ja vielä se, lainataanko rahaa pankista persaukiselle, mitäpä luulet? Suomessa ei vielä voi tarjota lainan katteeksi sydäntään ja munuaisiaan.

Vierailija
605/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vangeilta pois tuet ja enemmän vaatimuksia heitä kohtaan.

Ei ne mitään sossutukia saa.

Vierailija
606/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tosiaankin tietää. Kelan ja muiden sivuilla ei lue mitään säästöistä tai omaisuudesta kuten sijoituksista? Itse veikkaan että ei saa olla mitään säästöjä tai osakkeita jos työttömyys osuu omalle kohdalle.

Ihminen yleensä on tarkoitettu tekemään työtä, että hän elättäisi sillä itsensä ja perheensä ilman kättä yhteiskunnan taskulla vaatimassa erilaisia tukia. Sen sijaan oikeista syistä työttömäksi jääneellä/olevalla, (eli ei ole saanut työtä siitä huolimatta, että menettelee sääntöjen ja itsensä hyväksi hakemalla työtä aktiivisesti), työmarkkinatuella/ peruspäivärahalla tai ansiosidonnaisella elävällä saa olla säästöjä ja sijoituksia mutta toimeentulotukeen edellytetään että kaikesta omaisuudesta ilmoitetaan ja sitä tuen tarvett

Tunge työsi perseeseesi.

Vierailija
607/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunge työsi perseeseesi."

Pidä tarpeesi omana tietonasi.

Vierailija
608/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen yleensä on tarkoitettu tekemään työtä, että hän elättäisi sillä itsensä ja perheensä ilman kättä yhteiskunnan taskulla vaatimassa erilaisia tukia. Sen sijaan oikeista syistä työttömäksi jääneellä/olevalla, (eli ei ole saanut työtä siitä huolimatta, että menettelee sääntöjen ja itsensä hyväksi hakemalla työtä aktiivisesti), työmarkkinatuella/ peruspäivärahalla tai ansiosidonnaisella elävällä saa olla säästöjä ja sijoituksia mutta toimeentulotukeen edellytetään että kaikesta omaisuudesta ilmoitetaan ja sitä tuen tarvett

Todennäköisesti äänestit edustajaksi sellaisen tyypin joka ajelee kännireissujaan veronmaksajien piikkiin.

Vierailija
609/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työttömällä ei saa olla omaisuutta, niin miten voi varautua yllättäviin kuluihin muuten kuin lainaamalla pankista?

Ja vielä se, lainataanko rahaa pankista persaukiselle, mitäpä luulet? Suomessa ei vielä voi tarjota lainan katteeksi sydäntään ja munuaisiaan.

Pankeille paras asiakas koska tuossa joutuu velkaloukkuun ja joutuu makselemaan korkoja. Sen takia jenkeissä luottokortteja tyrkytetään varsinkin köyhille kun (toistaiseksi) Suomessa on suht vaikeaa saada luottokorttia vaikka olisi töissä. 

Vierailija
610/657 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
611/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kela saada mitenkään tietää että minulla on jalometalleja kotona? Ei kultaa ole mutta löytyy hopeaa liki 11kg. Noin 10 vuoden aikana ostanut eli varmaan näy edes missään kauppojen tietokannoissa? 

Vierailija
612/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska luokkakokoomus

Kokkaret ovat katoava jätekasa

Vierailija
613/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien kuntien talous pelastettava! Rahat kansale!

Vierailija
614/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kela saada mitenkään tietää että minulla on jalometalleja kotona? Ei kultaa ole mutta löytyy hopeaa liki 11kg. Noin 10 vuoden aikana ostanut eli varmaan näy edes missään kauppojen tietokannoissa? 

Osta kulta, se nousee.

Vierailija
615/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kulta, se nousee.

Niin noussut hopeakin. Ostin 250g hopeaharkon 290€ noin viisi kuukautta sitten ja nyt sama maksaa yli 500€. 

Vierailija
616/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kulta, se nousee.

Niin noussut hopeakin. Ostin 250g hopeaharkon 290€ noin viisi kuukautta sitten ja nyt sama maksaa yli 500€. 

Ostin 6 kk sitten 17 100g harrkoa hintaan 7480/kpl ja nyt kpl hinta 10877.

Vierailija
617/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sosiaaliturva loppuu niin loppuu myös minun veron maksuni. 

Vierailija
618/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kulta, se nousee.

Minulla ei ole tuollaisia rahoja.

Vierailija
619/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kulta, se nousee.

Raskas kantaa kun ei ole niin arvokas.

Vierailija
620/657 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kulta, se nousee.

Minulla ei ole tuollaisia rahoja.

Asunto ei kannata sijoittaa, vuokralainen tuho kämpän.