Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kaikki yhdenyönpanot on aika perseestä!

Vierailija
09.05.2025 |

Onneksi ei ole noita ollut enää vuosiin ja tuskin tuleekaan enää.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viimein päässyt tämmöisten kertaluontosten panojen makuun.

Miehissä on ihan selkeästi ne jännät panomiehet, joita haluaa kerran käyttää. Ja sitten on ne kunnolliset miehet, joita ei todellakaan tuhlaa kännipanoksi.

Vierailija
62/73 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei kannata seksiä harrastaa. Menee hyvä pano hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen mimmin kääntää toisinkin päin.

Vierailija
64/73 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole,jos ei ota kakkoseen. Ei mulla muuta.

Vierailija
65/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Sen vuoksi mulla on vakkaripano. En ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä haluan.

Sellainen mies, joka panee yhtä, panee myös toista ja kolmatta. Kokemuksesta puhun.

Siis jokainen poikuudestaan päässyt on mielestäsi varmasti sarjapanija, eikä tyydy yhteen?

Vierailija
66/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niitä nuoruudessa jonkin verran. Yhtään en ole katunut niistä, ja oli aivan upeita kokemuksia paljonkin. Toki osa myös semmoista liian kännistä jurnuttamista, jossa kummaltakaan ei tahdo tulla kun alkoholi on vienyt herkkyyden, mutta yritetäään silti. Mutta nekin omalla tavallaan nostalgisia muistoja näin viisikymppisenä. Jotain sellaista jännää bukowskimaista rappioromantiikkaa siinäkin, tai krapulapanoissa opiskelijabileiden jälkeen. Mutta oli myös ihan seksinä upeita kokemuksia, joissa intohimo ja kemia oli mieletön, niin ettei meinannut malttaa saada toiselta vaatteita pois ehjänä, ja sitä antoi vaan eläimellisten himojen viedä, ilman ajatustakaan mistään, esim. omasta tai toisen ulkonäöstä. Harrastin tuollaista ikävuosina 19-25.

Sitten opiskeluaikojen jälkeen loppui biletys, enkä käynyt enää missään mistä tuollaista yhden yön seuraa löytyisi. Seuraava seksikerta olikin sitten vasta 32-vuotiaana, kun löysin itselleni miehen töistä. Tästä tulikin sitten aviomieheni, enkä ole muiden kanssa sen jälkeen ollut. Molemmissa on puolensa, villissä irtoseksissä jossa ollaan kuin kiimaiset eläimet, ja romanttisessa rakkaudellisessa seksissä. Olen onnellinen että olen saanut kokea molempia.

Vierailija
67/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Sen vuoksi mulla on vakkaripano. En ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä haluan.

Sulla hyvä tilanne, onnittelut. Ap.

Mikä estää sinua hankkiutumasta yhtä hyvään tilanteeseen?

Miksi vai yhdenillan panoja? Eivätkö halunneet toista panoa?

Vierailija
68/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luuli että baarista saa hyvää seksiä. No,sai sieltä seksiä. Sitten yöllä laskuhumalassa karkuun miehen kämpiltä,harvoin vein ketään luokseni koska oli noloa herätellä niitä että painutko hittoon.

Nykyään  eronneena nelikymppisenä käytän mielummin leluja kuin raahaan pubista ketään örisemään haaroväliini

Vierailija
69/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kunnon narttukoiran kanssa.

Eläimiin sekaantuja, hyi 

Vierailija
70/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja draamaa, surua ja murhetta on loppujen lopuksi luvassa. Joka kerta.

Miten niin? Kyse on pelkästä seksistä ja tätä kestää niin kauan kuin kestää. 

Seksin harrastaminen luo nimenomaan naisille tunnesidettä mieheen. Toisin päin ei niinkään. Vakipaneskelu on naisille aina vaaran paikka.

Vierailija
71/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärällä reiällä, sano golfinpelaaja.

Vierailija
72/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ikinä!!! Saa seksiä ilman että tarvii sitoutua parisuhteeseen taloudellisesti hyväksikäytettäväksi. Ainoa varjopuoli on se naisten kiukuttelu kun ne tajuaa että en halunnut kun yhden yön seksiä enkä todellakaan ole ryhtymässä parisuhteeseen näiden kanssa

Eli fantasiana se että panisit jotain randomia joka oikein itkisi tämän jälkeen perääsi kun olet niin hurmaava. Tää meni oikeasti jo surullisen puolelle, vähän kuin A. Kukkohovin pikkaribisnes 😂

Vierailija
73/73 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja draamaa, surua ja murhetta on loppujen lopuksi luvassa. Joka kerta.

Miten niin? Kyse on pelkästä seksistä ja tätä kestää niin kauan kuin kestää. 

Hahhah, aina tuo jaksaa naurattaa. "Pelkkää" seksiä ei ole olemassakaan. Jos nainen päästää miehen sisälleen, niin siinä on jo paljon naisen puolelta tunnetta mukana. Mies ei välttämättä tunne mitään tunteita naista kohtaa, mutta nainen ei epäviehättävää miestä laske sisälleen. Sen sijaan mies todennäköisesti pitää naista vähintäänkin hieman vastenmielisenä, koska jos mies kokisi naisen erittäin viehättävänä, niin mies ei "pelkkään" seksiin kykenisi.

Paljon yläpeukkuja tälle. Puretaanpa hieman:

" Hahhah, aina tuo jaksaa naurattaa. "Pelkkää" seksiä ei ole olemassakaan. Jos nainen päästää miehen sisälleen, niin siinä on jo paljon naisen puolelta tunnetta mukana."

Eli naiset harrastavat seksiä vain miesten kanssa, jotka he haluaisivat puolisoikseen? Koska tunteet mukana jo aina  yhden yön jutuissakin?

"Mies ei välttämättä tunne mitään tunteita naista kohtaa, mutta nainen ei epäviehättävää miestä laske sisälleen." Ei kai jokainen viehättävä mies herätä naisesse automaattisesti romanttisia tunteita? Vai onko naisesti ainostaan se mies maailmassa johon hän ihastuu, viehettävä?

"Sen sijaan mies todennäköisesti pitää naista vähintäänkin hieman vastenmielisenä, koska jos mies kokisi naisen erittäin viehättävänä, niin mies ei "pelkkään" seksiin kykenisi."

Tässä on jo naisen fantasiamaailmasta miesten olemuksesta syntynyt lähes aivopieru: Jos mies haluaa seksiä naiselta ilman parisuhdetoivetta niin hän pitää naista vähintään hieman vastenmielisenä. Öööö tai sitten pitää erittäin viehättävänä, mutta ei ole etsimässä parisuhdetta. Tai nainen on varattu eikä parisuhde edes ole optio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme