Kyllä kaikki yhdenyönpanot on aika perseestä!
Onneksi ei ole noita ollut enää vuosiin ja tuskin tuleekaan enää.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Älä pane perseeseen/anna persettä niin ongelma on ratkaistu!
Joo-o, on se kun pitää heti mennä anaalileikkeihin.
Ymmärrän jos joku nainen harrastaa sinkkumiesten kanssa sekstailuja, mutta että varatun jalkavaimoksi rupeaa niin huutonaurua 😂😂
PANOJUTUT SEKSIPALSTALLE.
ILMIANNETTU.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos joku nainen harrastaa sinkkumiesten kanssa sekstailuja, mutta että varatun jalkavaimoksi rupeaa niin huutonaurua 😂😂
En ole kenenkään jalkavaimo. Äläkä tule inttämään vastaan, sä et päätä tuollaisesta asiasta. Kyse on pelkästä seksisuhteesta ja jalkavaimo tarkoittaa aivan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Sen vuoksi mulla on vakkaripano. En ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä haluan.
Ja draamaa, surua ja murhetta on loppujen lopuksi luvassa. Joka kerta.
Miten niin? Kyse on pelkästä seksistä ja tätä kestää niin kauan kuin kestää.
Hahhah, aina tuo jaksaa naurattaa. "Pelkkää" seksiä ei ole olemassakaan. Jos nainen päästää miehen sisälleen, niin siinä on jo paljon naisen puolelta tunnetta mukana. Mies ei välttämättä tunne mitään tunteita naista kohtaa, mutta nainen ei epäviehättävää miestä laske sisälleen. Sen sijaan mies todennäköisesti pitää naista vähintäänkin hieman vastenmielisenä, koska jos mies kokisi naisen erittäin viehättävänä, niin mies ei "pelkkään" seksiin kykenisi.
Naiset kun oppisivat hallitsemaan tunteensa eikä olisi tunteidensa hallinnassa niin koko maailma muuttuisi paremmaksi kaikille. Hyvin, hyvin monet ongelmat johtuu puhtaasti siittä että naiset ei kykene hallitsemaan tunteitaan
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU.
Ime lermaa, ei tartte lukea jos on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Hyvää seksiä aika usein, mut pesulla pitää käydä, muuten ei pillua nuole🤢
Homoa hommaa nuo pinin nuolemiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne kivoja, jos menee oikeille treffeille ja sit toisen luo sänkyyn. Silleen, että kummatkin saa.
Ei nainen koskaan saa mitään, vaan antaa. Nainen on se, joka suostuu seksiin ja mies on pyytäjä.
Onpa sulla surullinen käsitys seksistä. Kyllä hyvässä seksissä saa ja antaa niin mies kuin nainen.
Sen takia hyvin monella miehellä ei ole kokemusta hyvästä seksistä kun niin monen naisen kohdalla seksi tarkoittaa sitä että nainen heittäytyy selälleen ja levittää jalkansa ja odottaa miehen tuottavan nautintoa osallistumatta itse mitenkään nautinnon aiheuttamiseen miehelle. Lanhan kanssa seksi tuntuu työltä ja työt hoidetaan nopeasti pois alta että pääsee nauttimaan vapaa ajasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne kivoja, jos menee oikeille treffeille ja sit toisen luo sänkyyn. Silleen, että kummatkin saa.
Jokainen huolehtii omista orgasmeistaan. Ei ole minun ongelma jos naisella on tunnelukkoja että tarvii tuntien lämmittelyt ja pitkäkestoiset esileikit että nainen kykenee kiihottumaan niin paljon että saa orgasmin. Itsehän olen kauhen tyytyväinen kun minä tulen. Yhden naisen kanssa on parisuhde syventynyt niin paljon että olen huolehtinut myös hänen orgasmeista ja se suhde päättyi siihen että tämä nainen petti minua. Ja niin kuin tämä nainen itki kun jätin sen että "en tarkoittanutmitäön pahaa enkä ajatellut tarkemmin se oli vain humalainen päähänpisto kun mielestäni meidän suhde on todella hyvä että en sitä hakua päättää" ei auttanut jätin sen kuitenkin ja päätin että en luota enää yhteenkään naiseen. Tämä suhde oli viimeinen niitti kun siihen mennessäkin olin
Ei ole tullut mieleen, että sussa itsessä on jotakin vikaa kun kaikki naiset pettää sua. Kannattaisi valita seuransa paremmin. Mitäs olet valinnut jännänaisia.
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU.
Painu takaisin sinne luostariin nunnaksi kun noin ahdistaa keskustelu seksistä. Seksi on kuitenkin luonnollinen asia kaikille muille kuin teille uskonnollisille.
Ps. Sopivasti julkaisu koodi tälle kommentille on 666
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtii omista orgasmeistaan. Ei ole minun ongelma jos naisella on tunnelukkoja että tarvii tuntien lämmittelyt ja pitkäkestoiset esileikit että nainen kykenee kiihottumaan niin paljon että saa orgasmin. Itsehän olen kauhen tyytyväinen kun minä tulen. Yhden naisen kanssa on parisuhde syventynyt niin paljon että olen huolehtinut myös hänen orgasmeista ja se suhde päättyi siihen että tämä nainen petti minua. Ja niin kuin tämä nainen itki kun jätin sen että "en tarkoittanutmitäön pahaa enkä ajatellut tarkemmin se oli vain humalainen päähänpisto kun mielestäni meidän suhde on todella hyvä että en sitä hakua päättää" ei auttanut jätin sen kuitenkin ja päätin että en luota enää yhteenkään naiseen. Tämä suhd
"Ei ole tullut mieleen, että sussa itsessä on jotakin vikaa kun kaikki naiset pettää sua. Kannattaisi valita seuransa paremmin. Mitäs olet valinnut jännänaisia"
en ole koskaan väittänytkään että minussa ei olisi vikaa ja tiedostan kyllä että itse olen valinnut nämä naiset. Sanoin vain että näiden naisten takia lopetin kaiken naisten arvostamisen ja rydyin tähän että käytän naisia vain tunteettomaan seksiin. Mutta näiden pettäjä naisten takia muutkin naiset tulevat saamaan minulta vain valheita ja tunteetonta yhden yön seksiä kun lemppaan aamulla enkä enää todellakaan huolehdi naisen orgasmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Sen vuoksi mulla on vakkaripano. En ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä haluan.
Hahhah, aina tuo jaksaa naurattaa. "Pelkkää" seksiä ei ole olemassakaan. Jos nainen päästää miehen sisälleen, niin siinä on jo paljon naisen puolelta tunnetta mukana. Mies ei välttämättä tunne mitään tunteita naista kohtaa, mutta nainen ei epäviehättävää miestä laske sisälleen. Sen sijaan mies todennäköisesti pitää naista vähintäänkin hieman vastenmielisenä, koska jos mies kokisi naisen erittäin viehättävänä, niin m
Aijaa. Kerropa muutama sellainen asia. Kun minä näen esim. uutisissa tunteiden viemiä ihmisiä perseilemässä pitkin maailmaa, niin näyttävät olevan pääosin miehiä. Rauhoittukaa. Ei tartte olla niin hysteerinen koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtii omista orgasmeistaan. Ei ole minun ongelma jos naisella on tunnelukkoja että tarvii tuntien lämmittelyt ja pitkäkestoiset esileikit että nainen kykenee kiihottumaan niin paljon että saa orgasmin. Itsehän olen kauhen tyytyväinen kun minä tulen. Yhden naisen kanssa on parisuhde syventynyt niin paljon että olen huolehtinut myös hänen orgasmeista ja se suhde päättyi siihen että tämä nainen petti minua. Ja niin kuin tämä nainen itki kun jätin sen että "en tarkoittanutmitäön pahaa enkä ajatellut tarkemmin se oli vain humalainen päähänpisto kun mielestäni meidän suhde on todella hyvä että en sitä hakua päättää" ei auttanut jätin sen kuitenkin ja päätin ett
Tuoko sinusta on resepti onnelliseen elämään itsellesi? Ei siltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä pakkomielle miehillä on tästä nykyään. Eikä kelpaa kun sanon, että voi mun luvalla hoitaa ne hommat jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä pakkomielle miehillä on tästä nykyään. Eikä kelpaa kun sanon, että voi mun luvalla hoitaa ne hommat jonkun toisen kanssa.
Se on niin tiukkaa ja nautinnollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, aina tuo jaksaa naurattaa. "Pelkkää" seksiä ei ole olemassakaan. Jos nainen päästää miehen sisälleen, niin siinä on jo paljon naisen puolelta tunnetta mukana. Mies ei välttämättä tunne mitään tunteita naista kohtaa, mutta nainen ei epäviehättävää miestä laske sisälleen. Sen sijaan mies todennäköisesti pitää naista vähintäänkin hieman vastenmielisenä, koska jos mies kokisi naisen erittäin viehättävänä, niin mies ei "pelkkään" seksiin kykenisi.
Mielenkiintoista miten miehet ei tunnu kestävän ajatusta että nainen haluaa heistä vain seksiä. Ja miehetkö haluaa seksiä mieluiten "vähintäänkin hieman vastenmielisten" naisten kanssa, jos eivät ole parisuhdetta hakemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies, joka panee yhtä, panee myös toista ja kolmatta. Kokemuksesta puhun.
Tämä. Jos et ole sillä hetkellä valmis kun äijä pyytää, laittaa hän vonkausviestin seuraavalle. Tai ehkä itse olet se seuraava kun nro yhden kanssa ei onnistanut. Ennen ei ehkä näin ollut, mutta näinä tinderaikoina miesten itsetunto ei kestä esim yhden päivän odottelua.
Voi luoja. Mene muualle vikisemään.