Kiinnostaako ketään naista maalla asuminen jos mies ei ole rikas juntti
On iso talo ja perunoita, mutta ei rahaa. Nainen voisi ihan rauhassa keksiä itsensä täällä jos perunat ja rakkaus riittäisi.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin maalle, ihan korpeen, sillä halusin itselleni paljon eläimiä. Paras ratkaisu mitä olen koskaan tehnyt.
Eläimet on kivoja ja hyödyllisiä. Itseä vähän hirvittää ihmiset jotka ottavat eläimiä ja tilillä ei ole tarpeeksi rahaa jos tarvitsee eläinlääkäriä.
Eläinten pito ei todellakaan ole halpaa, ei edes yhden kissan, jos mieli ne hoitaa ja ruokkia hyvin. Onneksi minulle oli mahdollista toteuttaa haaveeni ja nyt elelen koirieni, kissani, vuohien, hevosten, kanojen ja kukon kanssa. Yksi haave vielä on eli lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin maalle, ihan korpeen, sillä halusin itselleni paljon eläimiä. Paras ratkaisu mitä olen koskaan tehnyt.
Eläimet on kivoja ja hyödyllisiä. Itseä vähän hirvittää ihmiset jotka ottavat eläimiä ja tilillä ei ole tarpeeksi rahaa jos tarvitsee eläinlääkäriä.
Eläinten pito ei todellakaan ole halpaa, ei edes yhden kissan, jos mieli ne hoitaa ja ruokkia hyvin. Onneksi minulle oli mahdollista toteuttaa haaveeni ja nyt elelen koirieni, kissani, vuohien, hevosten, kanojen ja kukon kanssa. Yksi haave vielä on eli lehmä.
Eikö lehmätkin/naudat ole laumaeläimiä ja niitäkin pitäisi olla siten vähintään kaksi? Tiedä sitten kelpaako hevonen lehmälle kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lehmätkin/naudat ole laumaeläimiä ja niitäkin pitäisi olla siten vähintään kaksi? Tiedä sitten kelpaako hevonen lehmälle kaveriksi?
Olet oikeassa, mutta toivoakseni vuohet ja hepat olisivat lehmälle mieluista seuraa. Yksinäinen lehmä olisi kauhistus.
Mä niin muutan maalle kunhan pääsen eläkkeelle 😀
Riippuu ihan talosta, tontista, kunnasta, jne. Ei kaikki maaseutu ole samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä suunnitelma ja eläkeläisistä täällä maalla onkin pula.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan talosta, tontista, kunnasta, jne. Ei kaikki maaseutu ole samanlaista.
Sinun kaltaiset ihmiset taitaa olla kaikki samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä suunnitelma ja eläkeläisistä täällä maalla onkin pula.
Ainaki meijän kunnas on hirveesti tyhjii mökkei, maataloi ja rivariasuntoi. Tervetulloo eläkeläiset ja muutkii. Lisäväki takais sen jotta kirkonkyläl siästyis apteekki, kauppa ja arvauskeskus.
Kyllä kiinnostaa ja asunkin, mutten nyt ymmärrä miten kukaan mies asiaan liittyy.
Maalla täytyy tykätä yksinolosta koska täällä ei ihmisiä nää. Kulttuuririennot onneksi vain 20km päässä. Luonto on toki ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaiset ihmiset taitaa olla kaikki samanlaisia.
Häh? Mikä sua loukkasi tuossa kommentissa?
Vierailija kirjoitti:
Maalla täytyy tykätä yksinolosta koska täällä ei ihmisiä nää. Kulttuuririennot onneksi vain 20km päässä. Luonto on toki ihana.
No jos asuu kyläkeskuksessa niin ihmisiä on, mutta me erakkoluonteet hakeudumme mahdollisimman syrjään 😃
Vierailija kirjoitti:
Pirkko 78 vuotias Siilinjärvellä uottelloo yhteydenottoasi ap
Täällä Martta 74v kurvaa sun ohi nuoruudellaan.
Jos on tarjolla myös hyvä auto jolla pääsee sieltä pois
Kuinka kaukana se maalla on? Niinkuin vaikka kahvilasta tai Biltemasta?
Meillä ainakin kahvila 20km päässä, Biltema 120km.
Netti toimii ja kaikkea voi tilata.
Kahvilaan 30km (kesällä 20km) Biltemaan 70km.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarjolla myös hyvä auto jolla pääsee sieltä pois
Täytyy olla myös auraus järjestettynä talvisin. Menee koko ajan huonommaksi.
Tiäll yks nainen 68v. Olisin enemmän ku onnellinen jos saisin asua niin korvessa ettei kuu kuule eikä päivä nää Maaseutu on parasta. Olen asunut myös hesassa mutta sehän on niin tyhmin paikka mitä voi maa päällään kantaa.