Kiinnostaako ketään naista maalla asuminen jos mies ei ole rikas juntti
On iso talo ja perunoita, mutta ei rahaa. Nainen voisi ihan rauhassa keksiä itsensä täällä jos perunat ja rakkaus riittäisi.
Kommentit (68)
Kiinnostanee enemmän jos on rikas eikä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että moderni henkinen mies löytää maallakin naisen, jos on siisti. Mutta jos on junttimainen ja seksistinen, hiki haisee, ei toimi.
Niistä harvoista moderneista mukavista tyylikkäistä miehistä on maallakin kilpailua, vaikka naisia on vähemmän kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän monia naisia jotka asuu maalla ihan tavismiestensä kanssa. Joitain jotka asuu siellä ihan yksinään, kun ei siitä miehestä ollutkaan kumppaniksi mutta maalla on mukavaa.
Olenko "tavismies" maalta jos olen käynyt oopperassa, tykkään ravintoloista ja konserteista? Eikö ne "tavismiehet" lähinnä istu kerrostalossa telkkarin edessä tai baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei olisi mitään päihdeongelmaa, todella epämiellyttäviä intiimielämän mieltymyksiä/fetissejä ja osaa sen verran puhua tunteistaan ettei ole passiivisaggre ja saan pitää koiria niin miksei. Olisin mielelläni maalla ja auttaisin perunahommissa samalla kun mietin minne ihmeeseen kouluttaudun osatyökyvyttömänä. Lapsia en voi enkä halua kenellekään tehdä mutta minusta ei ole suurta vaivaa, maksan itse omat harrastukseni.
-N35
Eli olet valmis muuttamaan maalle muiden passattavaksi. Tyypillinen palstavassarimamma.
Miten niin passattavaksi? :D
Enkä edes ole vassari. Auttaisin talon ja tilan töissä kunnes löytyy itselle uusi urasuunta. Enkä oikein minkään tai kenenkään mammakaan ole.
Kerro sie ihqu juntti se sp ossa niin myö tullaan . Irma ja vanhaisäntä Pentti. Suapiko se isäpappa tulla kanssa kun olen omaishoitajana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän monia naisia jotka asuu maalla ihan tavismiestensä kanssa. Joitain jotka asuu siellä ihan yksinään, kun ei siitä miehestä ollutkaan kumppaniksi mutta maalla on mukavaa.
Olenko "tavismies" maalta jos olen käynyt oopperassa, tykkään ravintoloista ja konserteista? Eikö ne "tavismiehet" lähinnä istu kerrostalossa telkkarin edessä tai baarissa?
Maaseudun tavismiehet ei istu kerrostalossa telkkarin edessä vaan pitävät huolta siitä talostaan ja tontistaan, tekevät puutöitä, käyvät metsällä ja kalassa jne. Oopperasta, ravintoloista ja konserteista pitävät maalaismiehet lienee vähemmistöä, moni tällaisesta pitävä hankkiutuu asumaan lähemmäs näitä rientoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei olisi mitään päihdeongelmaa, todella epämiellyttäviä intiimielämän mieltymyksiä/fetissejä ja osaa sen verran puhua tunteistaan ettei ole passiivisaggre ja saan pitää koiria niin miksei. Olisin mielelläni maalla ja auttaisin perunahommissa samalla kun mietin minne ihmeeseen kouluttaudun osatyökyvyttömänä. Lapsia en voi enkä halua kenellekään tehdä mutta minusta ei ole suurta vaivaa, maksan itse omat harrastukseni.
-N35
Eli olet valmis muuttamaan maalle muiden passattavaksi. Tyypillinen palstavassarimamma.
Miten niin passattavaksi? :D
Enkä edes ole vassari. Auttaisin talon ja tilan töissä kunnes löytyy itselle uusi urasuunta. Enkä oikein minkään tai kenenkään mammakaan ole.
Ei ole tilalla töitä eikä muutakaan. Äitin kanssa asun kaksistaan. Vanha rapistunut purkukuntoinen Tölli meillä äitin kanssa on.
-ap
Vierailija kirjoitti:
-N35
Työkyvytöntä velaa olisi tarjolla. Maaseudun miehet huom, nyt loppui inceliys. Tarjolla on toinen samanlainen. Miehen korvaa koira, joten ihan sama kuka siellä eläimen paikalla on.
Ei ole tilalla töitä eikä muutakaan. Äitin kanssa asun kaksistaan. Vanha rapistunut purkukuntoinen Tölli meillä äitin kanssa on.
-ap
Niin, kyllä sinne maakuoppaan vielä yhden majoittaa.
Siellä pitelette yhdessä katosta, kun Venä j hyökkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N35
Työkyvytöntä velaa olisi tarjolla. Maaseudun miehet huom, nyt loppui inceliys. Tarjolla on toinen samanlainen. Miehen korvaa koira, joten ihan sama kuka siellä eläimen paikalla on.
Joko sie kirkon meille varraat? Ketä kutsutaan meijän häihin? Irmasi
Vierailija kirjoitti:
-N35
Nyt oli kyllä niin vähän vaadittu, että jos olet edes vähän katseenkestävä, niin tuolla setillä hukut yhteydenottoihin maaseudun miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Niin, kyllä sinne maakuoppaan vielä yhden majoittaa.
Siellä pitelette yhdessä katosta, kun Venä j hyökkää.
Siepä sen sannoit. Tiälä tarvitaan lisäkädet. Tuletko sie Irma?
-ap
Ap. Mietin vain elämän todellisuuksia ja en halua mitään hyväntekeväisyys naista itselleni. Mietin vain että itselle kelpaisi järkevä nainen ja perunoita riittäisi kattilaan. Itse pidän kulttuurista ja omilla aivoilla ajattelusta. Jos asuu miljoonan arvoisessa yksiössä hesassa, no minulla oli utelias lumikko tontilla.
Vierailija kirjoitti:
-N35
Onko epämiellyttävät fetissit nykyään niin yleisiä, että ne on hyvä mainita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N35
Ei mutta tällä palstalla on niin tyhmiä ihmisiä että ne luulee kaiken mitä tällä palstalla esiintyy olevan yleistä.
"Ei ole tilalla töitä eikä muutakaan. Äitin kanssa asun kaksistaan. Vanha rapistunut purkukuntoinen Tölli meillä äitin kanssa on. Siepä sen sannoit. Tiälä tarvitaan lisäkädet. Tuletko sie Irma?
-ap"
Napanuora on katkaistu aikoja sitten ja äiti asuu kaukana, rakastan silti äitiäni. Enkä ole savolainen tai asu lähelläkään itärajaa. Oikea AP
Muutin maalle, ihan korpeen, sillä halusin itselleni paljon eläimiä. Paras ratkaisu mitä olen koskaan tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N35
Miten päätellä onko fetissi epämielyttävä? Fetissien kirjo on uskomattoman laaja. Naisten yleisin fetissi on "en halua harrastaa minkään kaltaista seksiä, paitsi jonkun muun kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Muutin maalle, ihan korpeen, sillä halusin itselleni paljon eläimiä. Paras ratkaisu mitä olen koskaan tehnyt.
Eläimet on kivoja ja hyödyllisiä. Itseä vähän hirvittää ihmiset jotka ottavat eläimiä ja tilillä ei ole tarpeeksi rahaa jos tarvitsee eläinlääkäriä.
Jos on fiksu ja supliikki ja edes kohtuullisen ok-näköinen, löytää seuraa huomattavasti helpommin kuin murahteleva sovinistijuntti likaisissa työhaalareissa. Mutta uskomattoman junteilla ja seksistisillä ällötyksilläkin on vaimoja, joten ei sekään kaikkia haittaa.