Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako ketään naista maalla asuminen jos mies ei ole rikas juntti

Vierailija
09.05.2025 |

On iso talo ja perunoita, mutta ei rahaa. Nainen voisi ihan rauhassa keksiä itsensä täällä jos perunat ja rakkaus riittäisi.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopijjoossa Irmavm45 oottelloo yhteydenottoasi.

Vierailija
2/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa. Haluaisin kuitenkin valita itse ne muut ihmiset, ketä myös asuu maalla. Eihän maaseudun luonnossa mitään vikaa ole ja maalla on aina hienomman näköistä kuin kaupungissa. Siistiä, rauhallista ja vaikka mitä luonnonkukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaiks handuus

Vierailija
4/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisin kyllä, mutta on jo mies ja se ei halua vaatimatonta elämää maalla

Vierailija
5/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko 78 vuotias Siilinjärvellä uottelloo yhteydenottoasi ap

Vierailija
6/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäisin kyllä, mutta on jo mies ja se ei halua vaatimatonta elämää maalla

Miksi maalla pitäisi olla vaatimaton elämä? Olen täällä vaativampi kuin mitä kaupungissa olin. 

Vierailija
7/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei olisi mitään päihdeongelmaa, todella epämiellyttäviä intiimielämän mieltymyksiä/fetissejä ja osaa sen verran puhua tunteistaan ettei ole passiivisaggre ja saan pitää koiria niin miksei. Olisin mielelläni maalla ja auttaisin perunahommissa samalla kun mietin minne ihmeeseen kouluttaudun osatyökyvyttömänä. Lapsia en voi enkä halua kenellekään tehdä mutta minusta ei ole suurta vaivaa, maksan itse omat harrastukseni. 

-N35

Vierailija
8/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini just muutti maalle (ihan skutsiin) miehen perässä. Ihan duunarimiehen, vuokralla asuvat. Joka ei kylläkään ole kovin juntti vaan ihan fiksun oloinen. Yksi työkaverini myös kertoi haaveilleensa maalaismiehestä ja sellaisen sai (toki jo yli 20v sitten). Joten kyllä joitain naisia kiinnostaa. Kovin monia toki ei. 

Vierailija
9/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai Maikku hesasta joka tykkää puhtaanvalkoisesta keittiöstä, yöelämästä ja huumeista. Mielummin Irma kuopiosta kuin turhuus toreilta.

Vierailija
10/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän monia naisia jotka asuu maalla ihan tavismiestensä kanssa. Joitain jotka asuu siellä ihan yksinään, kun ei siitä miehestä ollutkaan kumppaniksi mutta maalla on mukavaa. 

Vierailija
11/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on rikas JA juntti? 🤪

Vierailija
12/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savvvoooon ja kuopijjjooooon!!!

Vierailija
13/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai Maikku hesasta joka tykkää puhtaanvalkoisesta keittiöstä, yöelämästä ja huumeista. Mielummin Irma kuopiosta kuin turhuus toreilta.

Missä myö tavataan oi prinssi uljas pottumaan? -  Irmasi

Vierailija
14/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että moderni henkinen mies löytää maallakin naisen, jos on siisti. Mutta jos on junttimainen ja seksistinen, hiki haisee, ei toimi. 

Vierailija
15/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on rikas JA juntti? 🤪

Sittenhän myö käyvvään yksiin. Sie rikas ja juntti, mie vanha ja rahan perrään.💗 Irmasi

Vierailija
16/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei olisi mitään päihdeongelmaa, todella epämiellyttäviä intiimielämän mieltymyksiä/fetissejä ja osaa sen verran puhua tunteistaan ettei ole passiivisaggre ja saan pitää koiria niin miksei. Olisin mielelläni maalla ja auttaisin perunahommissa samalla kun mietin minne ihmeeseen kouluttaudun osatyökyvyttömänä. Lapsia en voi enkä halua kenellekään tehdä mutta minusta ei ole suurta vaivaa, maksan itse omat harrastukseni. 

-N35

Eli olet valmis muuttamaan maalle muiden passattavaksi. Tyypillinen palstavassarimamma.

Vierailija
17/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se junttius taitaa olla ongelma kuin rahan puute. 

Vierailija
18/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se junttius taitaa olla ongelma kuin rahan puute. 

Suurempi ongelma on kai se ettei kukaan oikeasti halua vassariniittinaamapalstaämmää vaivoikseen.

Vierailija
19/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa minulla on monia naisystäviä yhtäaikaa ja tämä järjestely sopii oikein hyvin. Mutta jos sitoutuisin yhden hyvän naisen kanssa, niin haluaisin ehdottomasti muuttaa maalle.

Vierailija
20/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N35

Eli olet valmis muuttamaan maalle muiden passattavaksi. Tyypillinen palstavassarimamma.

Ossootko keittöö kahvit ja potut? Sittenhän mie tulennii sinne siun passattavakseis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan