Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis uskomattoman hallituspohjan äänestäjät valitsivat..

Vierailija
19.03.2007 |

En ymmärrä kuinka TÄNÄ aikana, kun työnantajaosapuoli irtisanoo ihan uskomattomia määriä ja ilman syytä työntekjiöitä, voi ihmiset äänestää vielä porvaripuolueita?????

Ensi syksyn neuvotteluista tulee todella hankalat.. kyllä nyt on elinkeinoelämän keskusliitto ja yrittäjät vahvoilla ja työntekijän on turha pyytää yhtään mitään.

Ihmiset ilmeisesti luulee tänäpäivänä olevansa pikkuisen varakkaampia ja turvallisemmalla talouspohjalla kuin oikeasti ovat. Onko vasempaan suuntaan äänestäminen jotenkin vaikeaa? Itse olen erittäin hyvätuloinen, myönnän, ja ääneni menevät ihan toiseen suuntaan kuin porvaripuolueille.

Mutta turha sitten valittaa 4 vuoden aikaan... Ajavatko porvaripuolueet todella SINUN asiaasi, pieni / keskituloinen, työntekijä, lapsiperheellinen, iäkäs... peruspalveluita kun saa rahallakin, mitä sitä suotta " hyväntekeväisyyttä" tekemään... vai?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enempi sitä mietin, sitä vähemmän se vakuuttaa minua.

Siksi en halua äänestää vasemmistoa enkä vihreitä, joilla sama perustuloajattelu.

Vierailija
2/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä muissa asioissa olisi pitänyt herätyskellojen soida...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten onko se nyt niin kamalaa, vaikka ihmisillä olisi kohtuullinen luottamus omaan elämäänsä. Demarit ovat olleet vallassa kaksitoista vuotta, ja moni epäkohta on syntynyt ja pysynyt systeemisssämme tänä aikana, juuri esim lapsiperheitten ja opiskelijoiden tukiin liittyen. Itse en nimenomaan perheellisenä voisi äänestää vasemmistoa, jonka mielestä naisen tasa-arvon ajamisen tulee ohittaa lapsen edun.

En ole äänestänyt myöskään kokoomusta.

Vierailija
4/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vain oma mielipide-

Vierailija
5/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niin, että tänäpäivänä ihmisten ajatukset pyörivät vain ja ainoastaan sen oman navan ympärillä :(

Vierailija
6/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän miten siinä demari ja AY-politiikassa on käynyt. Työnantajat antavat potkut koko porukalle ja lähtevät Kiinaan. Suomi on ihan kökkömaa, joka ei pysy elinkeinoelämän kelkassa yhtään tällä demarivetoisella vanhanaikaisella menolla. Itse olen pienituloinen duunari, joka äänesti kokoomusta, koska sosialismi on ohi kohta Venäjälläkin ja Venäjä ei Suomea auta....

Vierailija
7/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut näitä kaikkia. Arvomaailmaniko sen sanelee, ettei minulla ole voinut olla minkäänlaisia vaikeuksia elämässäni?

Vierailija
8/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kokeiltaisiin mitä paikallisella sopimisella saataisiin aikaan?

Vierailija
9/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näkeehän miten siinä demari ja AY-politiikassa on käynyt. Työnantajat antavat potkut koko porukalle ja lähtevät Kiinaan. Suomi on ihan kökkömaa, joka ei pysy elinkeinoelämän kelkassa yhtään tällä demarivetoisella vanhanaikaisella menolla. Itse olen pienituloinen duunari, joka äänesti kokoomusta, koska sosialismi on ohi kohta Venäjälläkin ja Venäjä ei Suomea auta....

Vierailija
10/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko että yrittäjä- ja elinkeinovetoinen hallitus saa sinulle enemmän palkkaa tai paremmat työolot. tarkoituksenahan on nimenomaan vain maksimaalinen talouskasvu jossa sinä olet vain koneistossa, joka on mikä tahansa kuukausi vaihdettavissa, meni huonosti tai hyvin. Mitä luulet työnantajapuolen sinulle vapaaehtoisesti tarjoavan? irtisanomissuojan? Lisää liksaa?? noup.

ap

Vierailija
11/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä hyödyttää työntekijää, vai eikö sillä kenties ole sinulle väliä?

Vierailija:

Ehkäpä keskitetty tupo ja änkyrä ay-liike nimenomaan kiihdyttävät Kiina-ilmiötä ja lisäävät yt-neuvotteluja?

Jospa kokeiltaisiin mitä paikallisella sopimisella saataisiin aikaan?

Vierailija
12/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että yritykset lähtee Kiinaan niin itse tuodaan Kiina sikäläisine työoloineen tänne. Tätäkö te haluatte?

Vierailija
13/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkiset palvelut huononevat ym. Olisitte antaneet äänenne edes vihreille, jos punaset ärsyttää....

Vierailija
14/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus kyllä ajoi kodinhoidontuen nostoa, mutta demarit vastusti.

Vierailija
15/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain sano, että olet äänestänyt kokoomusta tuon takia? :O

Vierailija:

Kokoomus kyllä ajoi kodinhoidontuen nostoa, mutta demarit vastusti.

Vierailija
16/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haluta kiinalaisia työoloja tänne, mutta toisaalta, ei sekään ole hyvä, että täkäläiset jäävät työttömiksi töiden siirtyessä Kiinaan. Nyt pitäisi ennakkoluulottomasti etsiä ratkaisuja tilanteeseen ja demareilla on jo ollut 12 vuotta aikaa näyttää mihin pystyvät, eikä tuloksissa ole kehumista. On siis kokoomuksen vuoro näyttää mihin pystyy.

Vierailija
17/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu todella turvattomalta jotenkin.

Vierailija
18/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunarit vaihdetaan heti kun markkinatalous niin vaatii, eli ei demaritkaan sitä estä. MUTTA että meillä ylipäätäänsä olisi kenelläkään mitään töitä, niin tarvitaan uusia ideoita. Demareiden ideat on loppu. Tämänpäivän yrittäjä on usein todellinen työjuhta tai paskasissa haalareissa duunia tekeviä raksamiehiä tai muurareita. Ei yrittäjä useinkaan ole mikään mässäilevä porvari. Suomessa pitää lisätä toivoa ja yrittäjyyttä ja duunipaikkoja turvattava. Irtisanomissuoja on Suomessa ihan olematon nytkin, yt-neuvottelut päälle ja kaikille kenkää. That´s it. Ei ketään voi pitää sellaisessa työpaikassa, joka tekee joka tekee joka vuosi tappiota.

Vierailija
19/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysten toimintamahdollisuudet ovat Suomessa niin huonot, että liiketoiminta kannattaa siirtää muualle. Sen seurauksena monet ovat joutuneet työttömäksi.

Peruspalveluiden lisääminen on ihan kaunis ajatus, mutta täytyyhän jostain ensin saada rahat palveluiden tuottamiseen. Sen vasemmisto puolueet ovat täysin unohtaneet! Kokoomuksen ajatusmalli taas on, että ensin täytyy hankkia varat, jotka voidaan jakaa.

Vierailija
20/27 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten voisi olla 26:n kanssa enemmän samaa mieltä. Juuri näin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi