Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden ensimmäiset oireesi? Missä vaiheessa ilmaantuivat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta ekasta en muista kun on jo vuosia vierähtänyt, mutta tuosta kuopuksesta ekat selkeät oireet raskaudesta tuli vasta joskus rv.6+ kun oli kauheita juilimisia alavatsassa ja munasarjojen kohdalla, auts!!

Tästä neljännestä ei ole vielä mitään mutta viikkojakin vasta 4+5, ehkä aavistuksen rinnat on arat/pistelevät mutta sekin voisi olla hyvin pms-oire ellen tietäisi olevani raskaana.

Vierailija
2/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kierto 26 päivää ja sekin aikaansaatu Teroluteilla..(kp 15-24)Kuurista johtuvat oireet vaan jatkuivat ja voimistuivat. siispä hermot eivät enään kestäneet vaan testasin plussaa 2 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Rinnat aivan kamalan kipeät, kestokrapula ja mielialat vaihtelivat raivareista hillittömiin itkukohtauksiin, aivan pohjaton nälkä ja yliherkkä hajuaisti. Olo helpottui heti kun näinkin mieluisa selitys fiiliksille löytyi :-)

Viikolle 8 asti kärsin yhtäjaksoisesta pahoinvoinnista ja unitaudista, mutta nyt 11 viikon alettua elämä on jälleen alkanut voittaa ja melkein voisin kuvitella tekeväni joskus vielä toisenkin lapsen. ( muutama viikko sitten vannoin kovaan ääneen että sitä hetkeä ei tule :-) )

Jotenkin uskon että sen vaan tietää kun on raskaana. Itsekin ehdin testailla tämän puolentoista vuoden aikana ainakin 15.. Nyt se vaan tuntui jotenkin toisenlaiselta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskelin miehelle että katoppa kuinka sekaisin voi kroppa olla vauvakuumeesta, kun yhtäkkiä ilman mitään järkevää syytä aloin yökkimään ilman pahaa oloa. En siis oksentanut, yökin vain. Odottelin menkkoja saapuvaksi, sillä " menkkakipu" tinnitti rasittavasti varsinkin oikean puolen munasarjoissa. Minulla oli myös todella arat nännit, ennen menkkoja mun rinta-arkuus ei ole koskaan ulottunut nänneihin asti. Tuollekin tosin vain nauroin, olin nimittäin vasta tuon tiedon lukenut lehdistä ja olin varma että kehitän raskausoireita yksikseni. kp 35/28-34 testasin kuitenkin vahvan plussan ja rv 5+2 alkoi sitten oksentaminen, joka jatkuu edelleen :D

-W rv 23+2

Vierailija
4/4 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireet alkoivat oikeastaan vasta viime viikolla. Tai viikolla 6-7 tunsin ehka jotain pienta, rintoja aristi aavistuksen ja tuntui, ette mieliala vaihteli usein (arsytti helposti koko ajan). Sitten viikolla 8 tunsin, etta minun piti syoda heti ylos noustuani, jottei olisi tullut huono olo. Ja nyt sitten viime viikolla eli viikon 8 lopussa olikin yksi kaunis aamu oikein kunnolla huono olo ja sama jatkui seuraavaan paivaan. Tanaan on taas ihan ok, kun olen syonyt saannollisesti. En tunne itseani vasyneeksi, mutta alhaisen verenpaineen perusteella laakarini sanoi, etta olen varmasti vasynyt...

Joten ilman oireitakaan ei kannata huolestua vaan nauttia, jos sita pahoinvointia ei ole! Minua vahan huoletti, kun ei ollut juuri mitaan oireita ensin, mutta sitten, kun se pahoinvointi iski, muistin kylla ne kommentit, etta nauti raskaudestasi, jos sinulla ei ole pahoinvointia.