Kokemuksia airfryeristä?
Mies haluaisi ostaa. Itse en tajua: meillä on kiertoilmaiuuni sekä rasvakeitin.
Miksi kannattaisi hankkia kuitenkin? Kokemuksia kyselen, en uskomuksia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvakeitin? En tiedä ketään jolla olisi sellainen. Joten paha sanoa mikä air fryerissä olisi paremmin - no, siinä ei tarvita rasvaa!
Rasvakeitin on ranskalaisia varten. Viimeksi käytetty 3-4 vuotta sitten. Yleensä teen ne uunissa, eikä siinäkään tarvita rasvaa.
Meillä on nopea uuni, mutta tietenkään se ruoka ei ole heti valmista.
En vieläkään tajua, miksi sellainen kannattaa ostaa. Ap
No älä osta, mutta itse en ole katunut hetkeäkään,
koska meillä on kahdenhengen perhe ja ajaa uunin virkaa täydellisesti, pienemmällä sähkölaskulla kuitenkin.
Sinulta uupuu se oma kokemus, joka on se kaikken tärkein kriteeri.
Mullakin on rasvakeitin ja ollut kaapissa iät ajat. Tulee joo kivoja ranskalaisia mutta se haju ja putsaaminen on raivostuttavaa. Paljon paremmat ja rapeat ranut ilman rasvalla leikkimistä tulee airfyyfferissä. Teen monet ruuat siinä ja mulla on sen verran iso se että pieni makaronilaatikkoon mahtuu sinne. Etu on nimenomaan se että nopeasti on isossa lämmössä ja kypsyy nopeammin. Uunikasviksetkin saa nopeasti fyyfferissä ja sähkölasku on pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on rasvakeitin ja ollut kaapissa iät ajat. Tulee joo kivoja ranskalaisia mutta se haju ja putsaaminen on raivostuttavaa. Paljon paremmat ja rapeat ranut ilman rasvalla leikkimistä tulee airfyyfferissä. Teen monet ruuat siinä ja mulla on sen verran iso se että pieni makaronilaatikkoon mahtuu sinne. Etu on nimenomaan se että nopeasti on isossa lämmössä ja kypsyy nopeammin. Uunikasviksetkin saa nopeasti fyyfferissä ja sähkölasku on pienempi.
Mulla mahtuu hyvin ne Kokkikartanon isommat kiusaukset. Ne tulevat paremmiksi kuin omalla uunilla, kun meillä on tavallinen uuni ilman kiertoilmaa, eikä tarvitse odotella uunin kuumenemista. Paistan ne sen lootan ohjeen mukaan, eli fryeristä saan sen pöytään siinä 40 minuutissa, uunissa meni vähintään tunti, vaikka kuinka hyödynsin uunin lämpiämisen ja jälkilämmön.
Tuota juuri ihmettelen: miten lopputulos on parempi? Nopeuden ymmärrän.
Mies aina haluaa kaikkea. Meillä on pöytägrillikin, joka itse laskee, milloin pihvi on medium jne. Ja siihen grilliin astia, jossa voi tehdä vaikka munakokkelia. Ja se prkeleen rasvakeitin. Ja arvatkaapa, kuinka usein niitä käytetään.