Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lasta sinulla on? Haluaisitko enemmän lapsia?

Vierailija
09.05.2025 |

Itsellä on haaveissa iso perhe, 3-5 lasta. Haluaisin asua maalla, niin että kaikille lapsille olisi omat huoneet ja tilaa temmeltää. 

Miten teillä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Toinen haaveissa, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Ei mene aina elämä niin kuin toivoo.

Vierailija
22/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, mutta haluaisin olla useammankin lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tulossa. Se ehkä riittää. 

Vierailija
24/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Se tuntui sopivan monelta, oli riittävästi lastenhoitopuuhaa ja elämää.

Vaimo jossain vaiheessa puolitosissaan puheli "iltatähdestä". Hänkin tosin myöhemmin oli tyytyväinen siihen, että se jäi vain puheen tasolle.

Lapset nyt mopo- ja ajokortti-iässä.

Vierailija
25/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän. Ei haittaisi, vaikka olisi yksi 3-4 -vuotias enemmän nykyiselle iltatähdelle kaverina. Vauvoja ei enää meille, ikää alkaa jo olla itsellä. 

Vierailija
26/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Ei ikimaailmassa lisää eikä olisi pitänyt hankkia yhtäkään.

Vierailija
27/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla lapsea. Haluaisin puolikkaan. 

Vierailija
28/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 lasta, toivoin joskus kuudetta mutta olen onnellinen ja tyytyväinen tähän perhekokoon.

Vierailija
29/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 teinipoikaa. Olisin ehkä silloin heti halunnut kolmannenkin, mutta mies ei halunnut enempää. Jälkikäteen ajateltuna oman jaksamisen kannalta hyvä ratkaisu. Ei oltu enää ihan nuoria.

Tämä olisi voinut minun kirjoittamani. Monta kertaa olen ajatellut, että onneksi ei hankittu kolmatta, ihan taloudellisistakin syistä, ja oman jaksamisen kannalta.

Vierailija
30/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koululaista, kolmas tulossa, mutta todella alussa eli keskenmenon riski suuri. En uskalla vielä ajatella että kolmas tulisi. Vähän hirvittää palata pikkulapsiaikaan, vaikka toki suunniteltu ja toivottu tämä kolmaskin on. 

Vierailija
31/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on ja vielä haluttaisiin miehen kanssa 1 tai 2 lisää.

Vierailija
32/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta, vanhin 25, nuorin 17.

Sopivasti.

Vierailija
33/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta saimme, miehelle se riittää. Itse olisin ottanut useammankin, mutta tyytyväinen silti tähänkin määrään. Ihan riittävästi tekemistä omille resursseilleni.

Vierailija
34/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, haluaisin vielä 2 tai 4 lisää.

Vierailija
35/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tyttöä. kyllä minä vielä sen pojan haluaisin.

M52

Vierailija
36/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta. Olisin ehkä itse vielä kolmannen halunnut kun kuopus oli taapero,  mutta nyt ois kyllä korkea kynnys pikkulapsiarkeen kun kuopuskin jo kouluun menee.  Mutta lapset on ihania,  ja musta ihana kun meillä on tyttöjen kamuja kylässä ja hulinaa välillä. :)

Vierailija
37/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 poika on. On jo aikuinen. Olisin halunnut yhden lisää mutta mies ei halunnut koska poika oli erittäin haastava pienenä. Koulussa todettiin sitten adhd. 

Enää ei lastensaanti ole mahdollista koska olen jo sen ikäinen ja kohtukin poistettu. 

Vierailija
38/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi jo parikymppistä poikaa. Vaimokullalla oli aika vaikeaa, kun olivat pieniä joten hoidin pikkuisia niin paljon kuin mahdollista. Se oli kummallekin aika väsyttävää ja raskasta, mutta itselleni samalla ylitti kaikki unelmani. Vieläkin usein ihmettelen, miten pienet vauvat ja pojut voivatkaan olla niin uskomattomen suloisia. Pitää sormestani kiinni nukahtaessaan, hakee äidille kukkia ulkoa...

Välillä tulee mieleeni, että antaisin lähes mitä tahansa, jos vielä saisin hoitaa ja kasvattaa tuollaisia pikkuisia, mutta tässä iässä valitettavasti jo mahdotonta. Eli itse olisin jaksanut ilomielin valvoa enemmänkin, mutta vaimo ei olisi jaksanut. Ymmärrän kyllä.

Vierailija
39/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi. Ei ikimaailmassa lisää eikä olisi pitänyt hankkia yhtäkään.

Kiva. Kerro se heille huomenna äitienpäivänä. Tai kyllä he sen jo tietävät.

Vierailija
40/44 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi koululaista, kolmas tulossa, mutta todella alussa eli keskenmenon riski suuri. En uskalla vielä ajatella että kolmas tulisi. Vähän hirvittää palata pikkulapsiaikaan, vaikka toki suunniteltu ja toivottu tämä kolmaskin on. 

Toivottavasti kaikki menee hyvin. Meilläkin oli vähän pelkoja miten jaksetaan kolmannen kanssa, mutta tulikin niin iloinen pieni mies, että tuonut iloa meille kaikille niin paljon että ei arki oikeasti raskaammaksi muuttunut.

Neljättä vielä aprikoidaan onko voimia vielä. Tulossa jo oli, mutta meni kesken. Vielä ei osaa sanoa mihin suuntaan tunteet kääntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme