Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka voi olla niin idiootti, että nykypäivänä polttaa sisällä kodissaan?? Ei sinne ulos niin vaikea oo mennä.

Vierailija
09.05.2025 |

Mulla tämmöinen alakerran naapuri. Aina saa olla sulkemassa ikkunan ettei haju tuu asuntoon. Myös rappukäytävässä haisee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä äärimmäisen laiskoja. Ei yllätä yhtään.

Vierailija
2/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun seinänaapuri. Polttaa varmaan keittiössä kun mun keittiöön tulee tupakanhajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuista kun maailma ei mukaudukaan omiin vaatimuksiin vaikka kuinka tomerasti polkee jalkaa ja kiukuttelee. Jaxuhali!

Vierailija
4/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus masennuin tosi pahasti ja aloin polttamaan sisällä, oon kiitollinen naapurille joka tuli sanomaan tupakanhajusta, sain edes yhden asian paremmalle tolalle.

Vierailija
5/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudia on kiva polttaa sängyssä.

Vierailija
6/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska parveketupakointi kiellettiin. Ihan teidän niuhottajien syy. Ojasta allikkoon.

Vierailija
7/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan liesituulettimen alla. Ei tuu pahemmin hajua.

Vierailija
8/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla sisällä tupakointi oli vielä ihan tavallista, meilläkin isä tupakoi sisällä. Muistan hyvin. Eipä nykyään tule mieleen yhtään ainutta tupakoitsijaa joka sisällä pössyttelisi. Edes autokorjaamojen (niiden nyrkkipajojen) ukot ei enää sisällä polttele.

Vierailija
9/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pikkuista kun maailma ei mukaudukaan omiin vaatimuksiin vaikka kuinka tomerasti polkee jalkaa ja kiukuttelee. Jaxuhali!

Maailma on menossa tupakoimattomuuteen vaikka käryttäjät kuinka polkevat jalkaa. Jaxuhalit sulle.

Vierailija
10/10 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun seinänaapuri. Polttaa varmaan keittiössä kun mun keittiöön tulee tupakanhajua.

Ja se löyhkä on hirveä🤢