Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on kaikki työpaikat jota hakea? En jaksa tätä kotona olemista enää yhtään haluan TÖIHIN!

Vierailija
09.05.2025 |

kaikki mahdolliset duunitorit selattu läpi sekä vuokrafirmojenkaan sivuilla ei tule mitään uusia potentitaalisia paikkoja jota hakea! Olen ollut työtön vuoden päivät, haluaisin töihin tienaamaan että pääsisi ostelemaan. Vain muutama haastattelu koko talven aikana tähän päivään asti ja niistäkin Kiitos viestit tullut! 

toivottavasti tämä Suomi ei tule jäämään juuri tälläiseksi että avoimia paikkoja on aina vähän ja hakijoita liikaa

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne työpaikat, mihin voit työllistyä tällä hetkellä ovat sinun omissa käsissäsi. Perusta yritys, jos haluat töihin. Muita vaihtoehtoja ei ole.

Ja siinä on sekin hyvä puoli, että jos se ei kannata, olet yrittäjänä työttömyysturvan ulkopuolella, ei tule tukia. Valtio säästää, kun jotkut on tarpeeksi tyhmiä.

Vierailija
22/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä paikat yleensä menevät puskaradion kautta, nykyiset työntekijät vikkalevat tutuilleen että meillä olisi tarvetta.

Suomessa on juuri tämän takia todella vaikea saada töitä, koska Suomessa on aina mennyt työpaikat tutuille ja lähipiirille vaikka henkilöllä ei olisi mitään osaamista kyseiseen tehtävään. Olen kerran ollut sellaisessa haastattelussa kun minulle sanottiin että syy minkä takia töitä ei saa heidän työnantajalta on se että heillä on niinpaljon tuttuja ja vanhoja henkilöitä joille he vaan soittavat eikä tarvitse edes laittaa avoimeksi paikkaa. sen sanon että suomi on paska maa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen puoleen on avoimien työpaikkojen määrä vähentynyt viimeisen vajaan vuoden aikana. Tammikuussa oli taas enemmän, koska kesätyöpaikkoja ilmoitettiin suht samaan aikaan monessa firmassa mutta nyt on puolet entisestä.

Ja näistäkin osa just sellaisia, että töitä on 5-8h viikossa pilkottuna muutamaksi työvuoroksi. Sopii ehkä opiskelijalle tai kakkos/kolmoisduuniksi, mutta ei sellaiselle joka hakee ihan normaalia/tavallista työpaikkaa jonka palkalla elättää itse itsensä.

Lisäksi olen huomannut, että jopa hyllyttäjäksi vaaditaan aiempaa kokemusta hyllyttämisestä. Mikä ihmeen työvoimapula voi olla, jos tuollaisenkaan työhön ei enää pääse ilman aiempaa kokemusta kyseisestä työstä? Kas kun ei vaadita tradenomin koulutusta vielä tuohon päälle, koska työhän on kaupan alalla.

Vierailija
24/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

messa on juuri tämän takia todella vaikea saada töitä, koska Suomessa on aina mennyt työpaikat tutuille ja lähipiirille vaikka henkilöllä ei olisi mitään osaamista kyseiseen tehtävään. Olen kerran ollut sellaisessa haastattelussa kun minulle sanottiin että syy minkä takia töitä ei saa heidän työnantajalta on se että heillä on niinpaljon tuttuja ja vanhoja henkilöitä joille he vaan soittavat eikä tarvitse edes laittaa avoimeksi paikkaa. sen sanon että suomi on paska maa! 

Ja mieluummin lähdetään kilpailemaan palkalla ja yritetään houkutella tekijää toisesta firmasta, sen sijaan että otettaisiin puolet halvemalla se nuori valmistunu tekijä jolla ei sitä kokemusta ole vielä kertynyt. Itselle tämä on tietysti ihan hyvä juttu, tänäkin vuonna tullut aika monta tarjousta, mutta siltikin ihmettelen tuota firmojen logiikkaa tuon rekrytoinnin suhteen.

Vierailija
25/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen puoleen on avoimien työpaikkojen määrä vähentynyt viimeisen vajaan vuoden aikana. Tammikuussa oli taas enemmän, koska kesätyöpaikkoja ilmoitettiin suht samaan aikaan monessa firmassa mutta nyt on puolet entisestä.

Ja näistäkin osa just sellaisia, että töitä on 5-8h viikossa pilkottuna muutamaksi työvuoroksi. Sopii ehkä opiskelijalle tai kakkos/kolmoisduuniksi, mutta ei sellaiselle joka hakee ihan normaalia/tavallista työpaikkaa jonka palkalla elättää itse itsensä.

Lisäksi olen huomannut, että jopa hyllyttäjäksi vaaditaan aiempaa kokemusta hyllyttämisestä. Mikä ihmeen työvoimapula voi olla, jos tuollaisenkaan työhön ei enää pääse ilman aiempaa kokemusta kyseisestä työstä? Kas kun ei vaadita tradenomin koulutusta vielä tuohon päälle, koska työhän on kaupan alalla.

Aiempaa kokemusta hyllyttämisestä? " se onkin todella vaikeaa ja vaativaa työtä " :)

Vierailija
26/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunit on valittu vanhemmalle väestölle turvatyöpaikoiksi.

Vierailija
27/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunit on valittu vanhemmalle väestölle turvatyöpaikoiksi.

Suomen kapitalismi on sitä että korttipakassa nuorin jätkäkortti on se aliarvostetuin "mustapekka".

Nuoret naisetkin on heitä etevämpiä nykyään ja aina niin herttaisia.

Kurkot ja kuningattaret on niitä joilla on parhaimmat turvatyöpaikat ja palkat tässä maassa. Istuvat kirstun päällä.

Yhdysvalloissa tummaa väestöä pidettiin pitkään köyhinä, että valkoiset olisi hyvinvoivia.

Meillä tämä menee siten että iäkkäät elää niin paljon leveämmin ja ahneesti suhteessa nuoriin.

Tätä on ihan turha kieltää. Jätkäkortin euro on kaikista pienin ja jätkäkortti on halveksituin. Heitä pidetään työttöminä ja pätkätöissä suoranaisessa köyhyydessä. Ironista tässä on se että jätkät on kaikista tuotavimpia biologisesti. Ne tekee monen kurkon työt.

Vierailija
28/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempaa kokemusta hyllyttämisestä? " se onkin todella

Riippuu just että pitääkö hyllyttää trukilla. Trukkin tarvitaan laillisesti kortti, mutta monesti sitä pääsee ajamaan ilman trukkikottiakin, mut jos vahinkoja sattuu, niin sitten paska lähtee liikeneeseen.

Vierailija
29/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän oon trukkia joutunu käyttään ja totesin etten osaa edes autoa ajaa ja hahmotus on aika huono, niin ei uskottu. Katottiin vaan hulluna ja käskettiin trukin sisään. Nopeet ohjeet oli ja aika hyvin sillä meni, kunnes törmäsin pahastsi.

Just ton takii en pelaa ees videopelejä, kun en hahmota sitä liikuttamista mitenkään.

Vierailija
30/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi työtön ei voi työllistää ihan itseään jos on osaaja. Palvelujaan voi tarjota kaikille halukkaille.

Vierailija
31/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni kauniin tytön kotiini siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Mistähän sellaisen oikein löytäisi?

Vierailija
32/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi työtön ei voi työllistää ihan itseään jos on osaaja. Palvelujaan voi tarjota kaikille halukkaille.

Kyllähän suurin osa tekeekin sitä ja pimeesti. Pimeesti ne palkat on yleesä vielä pienempiä kuin normaalisti.

Vierailija
33/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että katsoo metsään

t. suski

Vierailija
34/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja on paljon vähemmän kuin hakijoita. Hallitus on mielestäni tyrinyt. T. TE-täti

Vierailija
35/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta OF-tili.

Toki se on yrittäjyyttä, mutta 

Vierailija
36/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän raitilla, missä tuuli tuivertaa ja lokit kirkuvat kuin karaokeiltana, istuu Hanna. Ei, ei siinä penkillä, vaan pankin päällä. Siis kirjaimellisesti

Vierailija
37/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratyöfirmojen paikat on ihan fuulaa. Ilmoituksessa lukee esim. yritys tarvitsee pikaisesti työntekijää alalle x, voithan aloittaa pian. Olen laittanut hakemuksen, kokemusta ja koulutusta on alalle, voin aloittaa heti. Ei vastausta, ja myöhemmin huomaan että sama ilmoitus on edelleen, kuukauden myöhemmin. Ja kuukauden päästä julkaistaan uudellaan, ehkä vähän eri sanoilla. Tai jopa täysin samoilla.

Hakevat vain täytettä listoilleen. Ei noita työpaikkoja oikeasti ole olemassa. 

Vierailija
38/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan lisää maahanmuuttoa tähän huutavaan työvoimapulaan

Vierailija
39/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mielelläni kauniin tytön kotiini siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Mistähän sellaisen oikein löytäisi?

Mä voisin siivota tosi tehokkaasti ja osaan laittaa taksarin ja muita miehekkäitä ruokia. Haluun kunnon palkan ja olen voimakas ja tarvittaessa voin tarjoat suojelua. Turvallisuuskortti löytyy ja kamppailulajitaustaa. Jos rahasta sovitaan siis oikeasti, niin voin paukata turpaan jotain jos haluat. Mutta hinta on oltava kohdillaan. Tulen tosi köyhistä oloista ja varo kusettamasta mua. Siivoon ja teen hommia, mut en kuuntele vittuilua.

12e tuntipalkka siivouksesta, muut palvelut hinnoitellaan erikseen. Perseeseen en pane tai muitakaan seksipalveluita en tarjoa.

Vierailija
40/51 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman duunitoreissa ja vuokrafirmoissa on kymmeniä tuhansia työpaikkoja.

Jokainen työtön väittää olevansa hirmuinen työnsurma ja haluaa töihin. Silti mikään noista kymmenistä tuhansista työpaikoista ei kelpaa, koska blaadi, blaadi ja blaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi