Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä juhlamekko raskaana olevalle morsiamelle?

19.03.2007 |

Olisin vailla pukua heinäkuussa vietettäviin häihimme, ja kyselenkin nyt onko ainoa tapa puvun hankintaan marssia ompelijalle vai tyytyä 150 litran jätesäkkiin.... kyseessä on yllätysjuhlat eli kutsumme ystäviä viettämään 30 vee synttäreitäni ja papin ilmestyminen on sitten " huipennus" juhlille. En halua valkoista pukua vaan joku sellanen nätti juhlamekko johon masukin mahtuisi. LA on syyskuussa joten ympärysmittaa juhla-ajankohtana lienee jo kiitettävästi... Kiitos vinkeistä jo etukäteen :o) siis jos jollakulla jotain vinkkiä olisi antaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ostin ittelleni häämekon morsiuspuku liikkeestä. Se on semmonen iltapuku. Otin mekon kokoa L (jos ei olis ollu isoa masua niin olis mahtunu S) ja ne siellä liikkeesä sen sitten ompeli miulle hyvin istuvaksi. Olin sillon noin puolivälissä raskautta.

Vierailija
2/6 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua investoida pukuun suuria summia niin käytettynä löytyy netistä naimisiin.infon sivuilta.. Siellä on hääpukukirppareita.. käy kurkkaamaassa.. Kaikki´myytävät puvut eivät ole valkoisia " prinsessa unelmia.." niin ja aina niitä pystyy kohtalaisen helposti värjäämäänkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että heille on täksi kevääksi tulossa morsius-mallisto, tsekkaapa sieltä:http://www.missymom.net/mallisto.html

Vierailija
4/6 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tilaavat myös jos ei liikkeestä löydy sopivaa, mutta jonkun valmistajan mallistosta löydät sopivan.

Vierailija
5/6 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menin naimisiin kuukausi sitten ja minulla oli ihan tavallinen morsiuspuku kokoa suurempi mitä normaalisti olisi ollut! Ja korjaus ompeleita ei tarvinnut tehdä kun helma lyhentää! Puko oli takaalta koko matkan nyöritetty ja nyöritys ei ees levinnyt epämuodostuneesti! Mahaa ei yritetty piilottaa tai tuoda esiin!

Isoisäni oli kysynyt mihin olen mahan jättänyt kun ei ollut huomannut sitä ;)

Osaava morsiuspuku myyjä kyllä tietää millaseen pukuun kannattaa turvautua!

Vierailija
6/6 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toisin sanoen puvun kangas oli venyvää joten olisin voinut hyvinkin kasvattaa ison pönppömassun sinne alle kangasta venyttelemään.

toinen vaihtoehtohan on esim. empiretyyppinen puvunleikkaus jossa " vyötärö" on rinnan alla. tilaa mahalle on hyvin ja silti puku on kaunis