Ystävällä tapana nostaa esiin noloja asioita mitä olen tehnyt aina kun seurassa on kaksilahkeisia
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pilata mahiksesi olla pidetty miesten silmissä.
Jos tämä on tavoite, niin valittu strategia sen saavuttamiseksi vaikuttaa erittäin tehottomalta. Minä ainakin pitäisin ääliönä sitä, joka puhuu pahaa kaveristaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on sellainen merkki että kandee päästää irti tuosta ns. ystävästä lopullisesti. Kerran kun nolaa porukassa niin tulee nolaamaan jatkossakin kun on tuolle linjalle lähtenyt. On samanlainen kokemus. Haki vielä muista tukea minua vastaan.
Miksi teki niin?
Niin miksi. Oliko omat asiat niin huonosti. Ken tietää.
Kaksilahkeisia? Vietätkö siis normaalisti aikaasi yksi- ja kolmelahkeisten seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on tavoite, niin valittu strategia sen saavuttamiseksi vaikuttaa erittäin tehottomalta. Minä ainakin pitäisin ääliönä sitä, joka puhuu pahaa kaveristaan.
Se ei strategiana toimisi senkään vuoksi, että ei miehiä haittaa, vaikka nainen olisi tehnyt noloja asioita. Suurella todennäköisyydellä eivät miesten mielestä edes ole noloja juttuja, vaan korkeintaan hupaisia ja inhimillistäviä.
Jos se onkin kaverin tavoita saada aloittaja vaikuttamaan kiinnostavalta ja sympaattiselta. Mahdotonta tietysti sanoa, kun ei ole ollut kuulemssa niitä juttuja ja äänensävyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu "ystäväsi" kateudesta ja heikosta itsetunnosta. Pas koo siis tahallisesti sinun mahdollisuutesi löytää kumppani. Heivaa tuollainen k pää jos haluat löytää jonkun järkevän ihmisen seurusteluun. Lisäksi, sinun on aika vastata tuleen tulella, eli pilkata "ystävääsi" seurassa kuten hän pilkkaa sinua. Usko pois, et tarvitse tuollaisia kavereita yhtään mihinkään,jotain selkärankaa nyt.
Missä kerrottiin, että aloittaja etsii kumppania?
En ole tuo jota lainasit. Mutta itselläni kun on ollut vastaavia tuttuja, niin kai siinä ollut jokin mikä heitä häirinnyt, että minuun olisi joku kohdistanut kiinnostusta. Kun se kaikki huomio oli pois heiltä, eikä minua perusperunaa nyt tietenkään kukaan olisi saanut huomata.
Kun tein tyylikokeiluja, enkä todellakaan omaa mitään silmää sille mikä sopii ja mikä ei. Niin innokasta nyökyttelyä, että juu hyvin tuo räikeän pinkki luomiväri sopii tuon myrkynvihreän kanssa, laita ihmeessä illan bileisiin! :) *tirsk*. Näin nyt kärjistäen, mutta idean varmaan ymmärtää.
Toki myöhemmin oli kuulema täysin oma vikani, että itsetuntoni oli täysin olematon, enkä luota ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu "ystäväsi" kateudesta ja heikosta itsetunnosta. Pas koo siis tahallisesti sinun mahdollisuutesi löytää kumppani. Heivaa tuollainen k pää jos haluat löytää jonkun järkevän ihmisen seurusteluun. Lisäksi, sinun on aika vastata tuleen tulella, eli pilkata "ystävääsi" seurassa kuten hän pilkkaa sinua. Usko pois, et tarvitse tuollaisia kavereita yhtään mihinkään,jotain selkärankaa nyt.
Missä kerrottiin, että aloittaja etsii kumppania?
En ole tuo jota lainasit. Mutta itselläni kun on ollut vastaavia tuttuja, niin kai siinä ollut jokin mikä heitä häirinnyt, että minuun olisi joku kohdistanut kiinnostusta. Kun se kaikki huomio oli pois heiltä, eikä minua perusperunaa nyt tietenkään kukaan olisi saanut huomata.
Kun tein tyylikokeiluja, enkä todellakaan omaa mitään silmää sille mikä sop
+nolojen kuvien ottamiseen kannustaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se.
Tätä pelkäsinkin. mut miksi? Ollaa tunnettu ikuisuus
Ei väliä miten kauan ootte tuntenu, feidaa se. Sen kateellisuus on myrkkyä.
Mut miksi se ois kateellinen? Mä en oo ees miesten suosiossa ja silti se tekee noin?
Itselläni on ollut vastaavia tuttuja. Itse olleet kauniimpia ja suositumpia, itse kun olen ollut aina hiljainen ja ulkonäöltäni täysi peruna.
Eli ei ole ollut kyseessä kateus tai pelko, että minä olisin s
Ihmiset voivat olla kateellisia myös esimerkiksi viehättävästä luonteesta, herttaisuudesta, fiksuudesta, älykkyydestä tai vaikkapa tietystä "karismasta" jolla ei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä.
No ei ollut minulla ainakaan mitään näistä :D
En keksi muuta syytä, kuin että muu porukka sai koettua jotain ylemmyyttä latistaessaan minua.
Heikko itsetunto ja kömpelö tapa ylentää itseään painamalla sinua alas. Nuorena kun ei olla vielä kypsytty ja vastakkaisen sukupuolen huomiosta kilpailu on yleisempää, niin jotkut valitsevat tuommoisen strategian. Tuttua omasta nuoruudesta.
Tässä on mahdollista joko puhua suoraan, odottaa että kaveri aikuistuu ja lopettaa tuollaisen, tai sitten miettiä, olisiko muiden kavereiden seura parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se.
Ei väliä miten kauan ootte tuntenu, feidaa se. Sen kateellisuus on myrkkyä.
Mut miksi se ois kateellinen? Mä en oo ees miesten suosiossa ja silti se tekee noin?
Tyypillä on ongelmia oman itsetuntonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto ja kömpelö tapa ylentää itseään painamalla sinua alas. Nuorena kun ei olla vielä kypsytty ja vastakkaisen sukupuolen huomiosta kilpailu on yleisempää, niin jotkut valitsevat tuommoisen strategian. Tuttua omasta nuoruudesta.
Tässä on mahdollista joko puhua suoraan, odottaa että kaveri aikuistuu ja lopettaa tuollaisen, tai sitten miettiä, olisiko muiden kavereiden seura parempaa.
Voipi olla, että vastaukseksi saa silmienpyörittelyä, teatraalista haukottelua ja "hohhoijaa, ei jaksa kuunnella noita sun ihme juttuja. Sun kanssa saa kyllä aina kävellä munankuorilla."
Tästä syystä itse luulin pitkään, että kaikki syy on minussa. Kunnes jossain vaiheessa havaitsin, ettei muita porukassa kiusata samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla, että vastaukseksi saa silmienpyörittelyä, teatraalista haukottelua ja "hohhoijaa, ei jaksa kuunnella noita sun ihme juttuja. Sun kanssa saa kyllä aina kävellä munankuorilla."
Tästä syystä itse luulin pitkään, että kaikki syy on minussa. Kunnes jossain vaiheessa havaitsin, ettei muita porukassa kiusata samalla tavalla.
No, sen näkee vain kokeilemalla. Itse annoin yhdelle todella rakkaalle ystävälle mahdollisuuden korjata käytöstään, enkä ole katunut. Toiseen katkaisin välit. Voit tehdä omat johtopäätökset sen perusteella, minkälaisen vastaanoton saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei strategiana toimisi senkään vuoksi, että ei miehiä haittaa, vaikka nainen olisi tehnyt noloja asioita. Suurella todennäköisyydellä eivät miesten mielestä edes ole noloja juttuja, vaan korkeintaan hupaisia ja inhimillistäviä.
Jos se onkin kaverin tavoita saada aloittaja vaikuttamaan kiinnostavalta ja sympaattiselta. Mahdotonta tietysti sanoa, kun ei ole ollut kuulemssa niitä juttuja ja äänensävyä.
Ai silloinkin jos nolo juttu on tyyliä, että virtsatie-infektiostä kärsiessä pidätyskyky oli heikko ja laski alleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloinkin jos nolo juttu on tyyliä, että virtsatie-infektiostä kärsiessä pidätyskyky oli heikko
En ole mies, mutta luulisin että miestenkin silmissä tuollaisia juttuja kavereistaan kertova nainen näyttäytyy ilkeänä tyyppinä? Vai ovatko miehet niin typeriä että nauravat tuollaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Kaksilahkeisia? Vietätkö siis normaalisti aikaasi yksi- ja kolmelahkeisten seurassa?
Eikun yleensä hameväen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloinkin jos nolo juttu on tyyliä, että virtsatie-infektiostä kärsiessä pidätyskyky oli heikko
Ei tuokaan juttu kuseksian kunniaa mitenkään vähentäisi silmissäni. Toki tuossa tapauksessa ajattelisin, ettei ollut kauhean kivaa kaverilta mennä sitä juttua toisen puolesta kertomaan. Jos joku omana sattumuksenaan kertoisi, se olisi minusta ihan hupaisa tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai silloinkin jos nolo juttu on tyyliä, että virtsa
noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se.
Sillä on ehkä herännyt kateus, koska huomannu että olet pidetty seurassa.
Toiset haluaa nostaa itseään ylemmäs, laittamalla muita alemmas.
On myös tyyppejä, jotka tuntevat olonsa paremmiksi, kun heillä on heitä itseään "huonompi"ystävä.
Ei ole terve ystävyys. Eikä ystävyyttä ollenkaan
Kannatta miettiä ja laittaa ihan paperille ajatuksia. Minkälainen on hyvä ystävä. Onko se kannustava molemmin puolin.
Voi olla haastavaa luopua pitkästä ystävyydestä, josta uskoo pelkkää hyvää.
Onko yksi niistä noloista asioista se, että viittaat miehiin sanalla "kaksilahkeinen"?