Lakkasin juomasta alkoholia, kofeiinia ja nyt orgasmit ovat aivan huikean ihania. -n28v.
Alkoholia kulunut niin paljon, että piti pistää korkki kii. Kofeiini ahdisti niin sekin piti jättää.
Nykyään saan niin upeita orgasmeja. Pakko johtua siitä että kun nuo jätti pois.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Onnea.
Kiitos!
Itsellä alkoi tehdä mieli aurajuustoa ja pähkinäkakkua sekä ruokahalu yleisesti kasvoi.
Kofeiinin kun jättää ihan kokonaan niin se riittää.
Se on se krapulapanetus mikä tulee juomisen jälkeen. Älä huoli se menee ohi ajan kanssa.
PAINU SEKSIPALSTALLE LÄSSYTTÄMÄÄN.
POISTETAAN.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole mikään seksipalsta mutta pakko hehkuttaa kun tuntuu niin hyvältä. Joudun monta kertaa peräkkäin tyydyttämään itseni kun alan hommiin ja orgasmit ovat koko ajan vain voimakkaampia. Tämä taitaa kyllä voittaa nyt suklaankin. Ap
POISTOON
Vierailija kirjoitti:
Se on se krapulapanetus mikä tulee juomisen jälkeen. Älä huoli se menee ohi ajan kanssa.
Olen ollut jo pitkän aikaa ilman. :) Ap
Mauton aloitus. Taidat olla ap alaikäinen. 😄
Lämpimät onnittelut, kuulostaa kivalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elimistö alkaa palautua vasta 2 viikon juomattomuuden jälkeen. Se ei ole pitkä aika ja en tiedä mikä on sinulle pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elimistö alkaa palautua vasta 2 viikon juomattomuuden jälkeen. Se ei ole pitkä aika ja en tiedä mikä on sinulle pitkä aika.
Yli 6 kk! :) Ap
Hyvä.
Pian painosikin alkaa putoamaan!
Mutta kukaa haluaa panna entistä juoppoa?
Onnea.