Mikä juttu toi miesten "ei kirjekavereita" oikein on?
Lukee todella monen profiilitekstissä deittisovelluksessa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan ole mitään sen välillä että ei jutella ollenkaan tai jutellaan viikkokaupalla ennen tapaamista? Sen on oltava joko tai?
Parin viikon kirjoittelu on pitkä aika? Joskus kun olen deittiäpeissä ollut, niin etsin sieltä parisuhdetta. Jos ei jaksa kahta viikkoa kirjoitella, niin ei sitten varmaan ole kovin kiinnostunut, eikä myöskään tyyppiäni. Säästyy kaikkien aikaa, jos treffit peruuntuu sen takia, ettei mies osaa/jaksa kirjoittaa.
Elämä on loppujen lopuksi kuules aika lyhyt haaskattavaksi pitkiin kirjoittelurupeamiin jonka päätteeksi toinen osapuoli tavatessa kuitenkin hyvällä todennäköisyydellä sanoo että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun ei ole koskaan tarvinnut pettyä, minä olen oma itseni ja niin ovat vastapuoletkin olleet. Ihastuminen tapahtui kirjoitellessa jo, puolin ja toisin. Tietysti jos esittää jotain muuta niin saattaakin tavata ihan eri henkilön, mutta se nimenomaan selviää sillä, kun kirjoittelee tarpeeksi kauan. Kaikki ei jaksa koko aikaa esittää.
Ihminen voi kirjoittaa täysin sujuvasti ja hauskasti ja tavatessa onkin sitten ujo tuppisuu. Näin esimerkkinä.
Olen eri mutta tässäkin tapauksessa se nainen jo kirjoittelun myötä tietää että sieltä ujon jöröjukan taustalta löytyy huumorintajuinen tyyppi. Enemmän semmoiseen viittii satsata kuin mies josta ainoa mielikuva on että ujo tuppisuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse ollut deittisivustoilla, mutta näitä juttuja lukiessa alan ymmärtää, miksi osa miehistä valittaa, ettei tule ikinä matchia ja jos tuleekin, niin treffeille ei kuitenkaan pääse.
Tämäpä oli hyödyllinen miesvihakommentti.
Miesvihaa on se, ettei lähtisi treffeille jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä ei tarvitse edes tutustua ennen näkemistä, kun on niin kiire pukille? Kunpa naisviha olisi yhtä harmitonta.
Kyllä ne naisetkin voi olla kajahtaneita ja pystyvät tekemään rikoksia siinä missä miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan ole mitään sen välillä että ei jutella ollenkaan tai jutellaan viikkokaupalla ennen tapaamista? Sen on oltava joko tai?
Parin viikon kirjoittelu on pitkä aika? Joskus kun olen deittiäpeissä ollut, niin etsin sieltä parisuhdetta. Jos ei jaksa kahta viikkoa kirjoitella, niin ei sitten varmaan ole kovin kiinnostunut, eikä myöskään tyyppiäni. Säästyy kaikkien aikaa, jos treffit peruuntuu sen takia, ettei mies osaa/jaksa kirjoittaa.
Olen samaa mieltä. Viikkokaupalla tarkoitan tässä kohtaa nyt vaikka 4+ viikkoa, en kahta. Kaksi viikkoa on minunkin mielestä ihan normaali aika tutustua.
T. Kommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse ollut deittisivustoilla, mutta näitä juttuja lukiessa alan ymmärtää, miksi osa miehistä valittaa, ettei tule ikinä matchia ja jos tuleekin, niin treffeille ei kuitenkaan pääse.
Miesvihaa on se, ettei lähtisi treffeille jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä ei tarvitse edes tutustua ennen näkemistä, kun on niin kiire pukille? Kunpa naisviha olisi yhtä harmitonta.
No kuvittelehan jos mies olisi sanonut saman naisista, olisiko ollut mielestäsi hyödyllinen kommentt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun ei ole koskaan tarvinnut pettyä, minä olen oma itseni ja niin ovat vastapuoletkin olleet. Ihastuminen tapahtui kirjoitellessa jo, puolin ja toisin. Tietysti jos esittää jotain muuta niin saattaakin tavata ihan eri henkilön, mutta se nimenomaan selviää sillä, kun kirjoittelee tarpeeksi kauan. Kaikki ei jaksa koko aikaa esittää.
Ihminen voi kirjoittaa täysin sujuvasti ja hauskasti ja tavatessa onkin sitten ujo tuppisuu. Näin esimerkkinä.
Olen eri mutta tässäkin tapauksessa se nainen jo kirjoittelun myötä tietää että sieltä ujon jöröjukan taustalta löytyy huumorintajuinen tyyppi. Enemmän semmoiseen viittii satsata kuin mies josta ainoa mielikuva on että ujo tuppisuu.
No tämäpä nimenomaan. Jos ei ole päällimmäisenä toiveena se, että kumppanin pitää olla rento supliikkityyppi (joillakin varmasti on mutta minulla ei), niin on juuri hyvä, että tietää, millainen toinen on ilman sitä ensitapaamisen jännitystä, kun hänellä on aikaa miettiä sanojaan kirjoittaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naisetkin voi olla kajahtaneita ja pystyvät tekemään rikoksia siinä missä miehetkin.
Niinhän ne voi. En siksi suosittelisi sitä miehillekään.
Vierailija kirjoitti:
Siispä miestenkin kannattaisi kirjoitella ensin ja kuulostella, millainen tyyppi siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset varmaan haluaa vaan kirjoitella eikä koskaan tule treffejä. Kokemuksesta
Järkevä ihminen haluaa kirjoitella ennen kuin lähtee treffeille täysin tuntemattoman miehen kanssa! Aivan älytöntä vaatia muuta.
Aivan. Maailmanhistoria ei tunne yhtään naista, joka tykkää pelkästä panemisesta. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvittelehan jos mies olisi sanonut saman naisista, olisiko ollut mielestäsi hyödyllinen kommentt.
Jos naiset täällä valittelisivat matchien ja treffien puutetta niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä nimenomaan. Jos ei ole päällimmäisenä toiveena se, että kumppanin pitää olla rento supliikkityyppi (joillakin varmasti on mutta minulla ei), niin on juuri hyvä, että tietää, millainen toinen on ilman sitä ensitapaamisen jännitystä, kun hänellä on aikaa miettiä sanojaan kirjoittaessaan.
Silti. Hän on erilainen kuin kuvittelit. Kirjoittaa sujuvasti ja pitkästi, mutta kasvokkain ei saa puhuttua kuin lyhyesti ja tökkien.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun pitäisi pari kolme kuukautta kirjoitella viestejä ja sitten nähdään tunnin matkan päässä kotoa kahvilassa ja nainen viidessä minuutissa päättää, ettei ole "kemiaa."
Jättääkseen tuon kolmen kuukauden turhan periodin väliin ei haluta kirjoitella ja tulla tapaamaan vain rukkaset saadakseen.
Ja tätä mies ei itse älyä katkaista? Odottelee vaan kuukausikaupalla avuttomana. Ihme meininkiä.
Minut ainakin tuollaiset vaatimukset saa laittamaan ehdokkaan hylkyyn vaikka olen parhaimmillaan lähtenyt treffeille heti matchaamisen jälkeisenä päivänä. On niin ärsyttävä sävy tuossa lausahduksessa, ja jos on ihan pakko tuollainen toive esittää niin laittaisin sen neutraalimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset varmaan haluaa vaan kirjoitella eikä koskaan tule treffejä. Kokemuksesta
Järkevä ihminen haluaa kirjoitella ennen kuin lähtee treffeille täysin tuntemattoman miehen kanssa! Aivan älytöntä vaatia muuta.
Videopuhelu olisi parempi, jos haluaa ensin vähän tutustua.
Olet selvästi joku chat-roulette runkkari.
En, sen verran lukenut nainen, että ymmärrän ettei kirjoittelun kautta opi ihmisestä kuin perustiedot. Videopuhelulla voi tarkistaa ulkonäön ja vähän mahdollista kemiaa. En ole ollut koskaan apeissa, mutta puhelua ehdottaisin alkuun jos olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on loppujen lopuksi kuules aika lyhyt haaskattavaksi pitkiin kirjoittelurupeamiin jonka päätteeksi toinen osapuoli tavatessa kuitenkin hyvällä todennäköisyydellä sanoo että ei kiitos.
Sitten sinä elät kuten haluat. Etkä valita jos ei tinderissä natsaa, kun pidät omat rajasi. Eikö olekin parempi kaikille niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon paljon on liikkeellä uuvatteja jotka haluavat VAIN kirjoitella, egoboostaus tms. huomionkipeyspäissään, itsekkäästi tuhlaten muiden aikaa lapsellisiin leikkeihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Maailmanhistoria ei tunne yhtään naista, joka tykkää pelkästä panemisesta. Eiku.
Eli etsit tinderistä vain naisia, jotka panevat ilman mitään kriteerejä ensitapaamisella. Kuulostat HELPOLTA MIEHELTÄ itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä kirjoittelulla naiset karsii pahimmat sekopäät. Treffien siirtäminen on ihan hyvä testi sekin: jos mies vetää siitä kilarit, se vetäisi kilarit myös sitten pariskuntana kesämökillä kun perunat ei ole kypsiä ja kalja on lämmintä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä kirjoittelulla naiset karsii pahimmat sekopäät. Treffien siirtäminen on ihan hyvä testi sekin: jos mies vetää siitä kilarit, se vetäisi kilarit myös sitten pariskuntana kesämökillä kun perunat ei ole kypsiä ja kalja on lämmintä.
Juuri näin.
Toinen hyvä testi on pitää vuorokauden mittainen viestittelytauko. Hulluimmat saavat tuossa ajassa hirveät kilarit ja alkavat haukkua.
Vaikka tapaisi oikeaoppisesti julkisella paikalla, niin lähtiessä tyyppi voi lähteä seuraamaan, jos on tarpeeksi kajahtanut, ja kyllähän sitä yleensä jossain vaiheessa kotimatkaa on paikassa, jossa ei ole muita. Siksi moni haluaa karsa edes ne selvimmin kajahtaneet ennen näkemistä.