Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut todella kamalien miesten kanssa suhteessa. Nyt uusi tuttavuus tuntuu oudolta vai onko normaalia iskemistä? En erota enää.

Vierailija
08.05.2025 |

Viimeisin parisuhde jossa olin niin mies olikin henkisesti ja fyysisesti pahoinpitelevä. Olen siis varovainen. 

Nyt yksi mies yrittää iskeä kai minua. Laittaa viestiä paljon, kertoo, että on juuri eronnut, kehuu paljon ja sanoo että meillä natsaa yllättävän hyvin. En edes tunne häntä, keskustelemme vain. Vasta eilen sain tietää edes hänen olemassaolostaan eli en edes tunne häntä yhtään. 

Minulla on outo tunne. On mukava, ehkä liiankin. Sanoi ettei ottanut yhteyttä isku yrityksen vuoksi mutta jotenkin tuntuu nyt niin oudolta. Tai sitten olen liian varovainen. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, liian innokas. Ei lupaa hyvää. Mihin kiire? Miten voi kehua jos ei tunne?

Miksi eroaa jos on hyvä tyyppi?

Vierailija
42/45 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä vastatko heti! Asialliset esim harrastuskysymykset voi vastata vaikka seuraavana päivänä. Tämä jos mikä on kontrollinhaluisten temppu jolla saa pian koukkuun, viestiä alkaa pukkaamaan hengästyttävään tahtiin. Ajankäyttösi hallinta. Eikä niitä kiinnosta mitä vastaat, vaan se että vastaat hänelle, olet otteessa. Miettikää. Se on koukuttavaa, mutta puhelimen sijaan voi keksiä jonkun korviketoiminnon. Mieti että oma terve  keskipisteesi on sinussa, ei itsesi ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla soi yhtään hälyytyskellot??

Vierailija
44/45 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla soi yhtään hälyytyskellot??

Häiriintyneissä suhteissa olleilla ne hälytyskellot ovat usein pahasti epäkunnossa. Hyvän ja turvallisen ihmisen merkit voivat näyttää ns. punalipuilta ja toisinpäin. 

Vierailija
45/45 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä vastatko heti! Asialliset esim harrastuskysymykset voi vastata vaikka seuraavana päivänä. Tämä jos mikä on kontrollinhaluisten temppu jolla saa pian koukkuun, viestiä alkaa pukkaamaan hengästyttävään tahtiin. Ajankäyttösi hallinta. Eikä niitä kiinnosta mitä vastaat, vaan se että vastaat hänelle, olet otteessa. Miettikää. Se on koukuttavaa, mutta puhelimen sijaan voi keksiä jonkun korviketoiminnon. Mieti että oma terve  keskipisteesi on sinussa, ei itsesi ulkopuolella.

Minäkin sanoisin että juuri sellainen painostava piirittäminen ja viesteillä pommittaminen on red flag. Olen pari kertaa ollut tilanteessa jossa tyypillä tuntuu olevan hitonmoinen kiire, ja aika pian etenivät sellaiseen vänkäämiseen että en olisi saanut esimerkiksi viettää iltaa yksin kotona vaan olisi pitänyt nähdä kun mies haluaa. Jos suhde olisi edennyt, parissa kuukaudessa oltaisiin varmaan oltu tilanteessa että en saa tehdä itsenäisesti mitään tai mennä mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi