Olen ollut todella kamalien miesten kanssa suhteessa. Nyt uusi tuttavuus tuntuu oudolta vai onko normaalia iskemistä? En erota enää.
Viimeisin parisuhde jossa olin niin mies olikin henkisesti ja fyysisesti pahoinpitelevä. Olen siis varovainen.
Nyt yksi mies yrittää iskeä kai minua. Laittaa viestiä paljon, kertoo, että on juuri eronnut, kehuu paljon ja sanoo että meillä natsaa yllättävän hyvin. En edes tunne häntä, keskustelemme vain. Vasta eilen sain tietää edes hänen olemassaolostaan eli en edes tunne häntä yhtään.
Minulla on outo tunne. On mukava, ehkä liiankin. Sanoi ettei ottanut yhteyttä isku yrityksen vuoksi mutta jotenkin tuntuu nyt niin oudolta. Tai sitten olen liian varovainen.
Kommentit (45)
Täysin tuntematon ihminen alkaa yhtäkkiä netissä kehua ja väittää että teillä natsaa, vaikka ette ole edes tavanneet? Mitä ihmettä!
🇺🇦🇮🇱
Ei tietenkään ole normaalia. Jos täysin tuntematon ihminen alkaa kehua ja imarrella, on hälyytyskellojen syytäkin soida. Blokkaa moinen tyyppi, hänestä tulee olemaan vain harmia.
Tykkäsit Jänniksistä ja tykkäät edelleenkin.
Miksi haluat seurustella jännämiesten kanssa vaikka kilttejä kunnollisia miehiäkin on sinkkuna. Kiltti miehet kohtelee naista aina hyvin.
Tämä mies tuli siis vastaan erään tärkeän harrastuksen kautta jossa olemme molemmat mukana. Sitä kautta tuli keskustelemaan ja onkin ollut kiva keskustella kun tarvitsin neuvoa joihinkin asioihin ja uusiin ihmisiin on myös hyvä tutustua. Kuitenkin puhuu paljon ja sivulauseessa kertoo elämästään, kyselee minulta aika paljon, onko lapsia ja kaikkea sellaista. Minusta ei ole aikeena vain jutustella vaan viedä tutustumista eteenpäin. Mieleen juolahti, että varmaan eronneena kaipaa nyt tukea, laastaria ja seksiä. Tai sitten vain olkapäätä. Ap
Liika tuttavallisuus on aina varoitusmerkki. Ei sun tarvitse miestä oitis estää, mutta ohjaa jatkossa keskustelu takaisin sinne harrastukseen ja muutenkin yleisluontoisiin asioihin ja jätä vastaamatta kaikkiin uteleviin ja yksityiselämään liittyviin kysymyksiin. Äläkä esitä niitä hänellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies tuli siis vastaan erään tärkeän harrastuksen kautta jossa olemme molemmat mukana. Sitä kautta tuli keskustelemaan ja onkin ollut kiva keskustella kun tarvitsin neuvoa joihinkin asioihin ja uusiin ihmisiin on myös hyvä tutustua. Kuitenkin puhuu paljon ja sivulauseessa kertoo elämästään, kyselee minulta aika paljon, onko lapsia ja kaikkea sellaista. Minusta ei ole aikeena vain jutustella vaan viedä tutustumista eteenpäin. Mieleen juolahti, että varmaan eronneena kaipaa nyt tukea, laastaria ja seksiä. Tai sitten vain olkapäätä. Ap
Joku sekopää. Blokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisiä pitäisi sinusta lähestyä? Jos ei ensin juttelemalla ja toteamalla että ainakin omalta puolelta natsaa. Monet naiset haluavat tietää eroista sun muista heti, eli en ihmettele että mainitsi sen. Itse ainakin tahtoisin tietää.
Jos tuntuu, että kaikki ei ole kunnossa, niin luota siihen tunteeseen. Intuitio harvoin pettää.
Joo, sekaisin näytätte olevan molemmat, hyvä match.
Onko sillä väliä onko tuo iskemistä vai ei? Jos et halua sen jatkuvan, et halua.
On se vähän red flag, jos eilen tutustuitte ja hänellä jo "natsaa" sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kyllä mun miehellä ja mulla natsasi heti ekasta keskustelusta lähtien.
Se on näitä jotka ei kestä omaa seuraansa yhtä vuorokauttakaan (syystä), heti epätoivoisesti verkot vesille ja kohti seuraavaa eroa. Tämä toistuu niin kauan kuin henki pihisee.
Ekana sanot olevasi varovainen aiempien kokemusten perusteella mut nyt päivän juttelun jälkeen tuntuu mukavalta tämä yksi heppu kirjoittelun perusteella?
Ehkä sun kannattaisi olla hetken yksin ja miettiä mitä haluat ja tarvitset elämääsi.. ystävällinen voit olla miehelle mut tarviiko heti hypätä hänen kelkkaansa ja taas mennään
Yleensä jos hitaasti etenee, asiat selviää parhaiten. Jos toiselle sanoo, että haluan tutustua hitaasti ja hän kunnioittaa sitä ja antaa sinulle tilaa, se on hyvä merkki. Jos silti hätiköi ja kiirehtii, potkaisisin pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kyllä mun miehellä ja mulla natsasi heti ekasta keskustelusta lähtien.
Mutta ei sellaista ruveta tuolla lailla vuorokauden tuntemisen jälkeen toitottamaan. Tyyppi kuulostaa siltä että sillä kummasti natsaisi yhden sun toisen naisen kanssa.
Onhan se selvä hälytysmerkki jos on iskemässä mutta valehtelee että ei ole.