Miten voi jaksaa tehdä töitä?
Miten kukaan kellä mitään mt-ongelmaa selviää täysaikatöistä? Itsellä masennus/ahdistus, nyt tein harrastuksena tunnin simppeleitä koodausjuttuja ja pää ihan puhki taas. Ei jaksa ajatella yhtään mitään. Haluaisin kyllä töihin. Joskus epäilen onko minulla joku vakava fyysinen sairaus.
Kommentit (22)
Askel kerrallaan..
Ei työ meitä tapa, vaan kaikki se, mikä on vielä tekemättä.
Mulla masennus ja ahdistushäiriö. Säännöllinen työ ja rutiinit elämässä ovat helpottaneet mun oireilua, suosittelen kaikille. Sitkeyttä se vaatii.
Palautuminen sekä työpäivän sisällä että jälkeen pitää olla kunnossa. komppaan edellistä, että rutiini ja pieni pakko seurata struktuuria pikemminkin lievittävät oireita kuin lisäävät niitä.
Av:lla tuntuu suurimmalla osalla olevan mt-ongelmia ja sen huomaa kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla masennus ja ahdistushäiriö. Säännöllinen työ ja rutiinit elämässä ovat helpottaneet mun oireilua, suosittelen kaikille. Sitkeyttä se vaatii.
Työntekeminen työ elämään sisältöä sekä säännöllisyyttä. Ihminen tarvitsee näitä. Saa ajatukset myös johonkin hyödylliseen tekemiseen
Joo työ on tärkeää ja tekee hyvää. Vaikea vaan löytää itsevarmuutta hakeutua töihin kun voimat vähissä.
Pään hajoaminen jo aika pitkällä jos ei jaksa lainkaan tehdä töitä.
Saisi edes töitä nin jaksaisi. Mutta kun ei ole töitä niin ei jaksa.
Tulee nälkä ja voi mennä kotikin, jos ei jaksa tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei tässä ollut kyse viitseliäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei tässä ollut kyse viitseliäisyydestä.
Mutta kyllä tuo nälkä motivoi, vaikka jaksaminen olisikin kovilla.
Pakko vaan jaksaa. Ajatelkaa mitä tahansa muuta aikaa historiassa, joko jaksoit tai kuolit nälkään. Nyt tavallaan vaihtoehtona olla jaksamatta.
Toivottavasti menehdyn lähitulevaisuudessa
Ei tarvitse olla mt-ongelmainen, ettei jaksa fyysisesti tai henkisesti. Ihan normaali ihminen kaipaa muutakin kuin työleiriä, vaikka osa haluaa olla auttamassa muita arkiasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Av:lla tuntuu suurimmalla osalla olevan mt-ongelmia ja sen huomaa kirjoituksista.
Ja kaikki tekee kuitenkin vaativaa asiantuntijatyötä hulppealla liksalla.
Vierailija kirjoitti:
Työelämä on aivan hanurista. Mahdoton ylläpitää rutiineja, kun kaikki työpaikalla on jatkuvasti yhtä kaaosta.
Pakko jaksaa.