Aika erota kirkosta!
Kirkko ei jatkossakaan tunnusta sateenkaariparien avioliittoa. Hyvästi!
Kommentit (33)
En viitti toiseen kertaan erota, kun olen sen jo tehnyt 20 vuotta sitten.
Erosin monen monta vuotta sitten. Syynä oli kirkollisvero.
Sitten on vielä tuo, että kirkollisverolla pidetään seiniä pystyssä, mutta ei tehdä mitään ihmisten hyväksi. Miksi maksaa kirkolle 500-600/vuosi, kun sen voisi maksaa soppakeittiölle tms jossa avuntarvitsijaa ei paukuteta raamatulla päähän.
Alkaakohan Kirkko herätä todellisuuteen ja irtautuu pois sateenkaari-satanismista ja kommunismista..
Itse taas olen vielä kirkossa, mutta saattaa nähdä että eroanko, jos tuo avioliittolaki menee joskus vielä läpi. Toivottavasti ei
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vielä tuo, että kirkollisverolla pidetään seiniä pystyssä, mutta ei tehdä mitään ihmisten hyväksi. Miksi maksaa kirkolle 500-600/vuosi, kun sen voisi maksaa soppakeittiölle tms jossa avuntarvitsijaa ei paukuteta raamatulla päähän.
Koska se Raamatulla päähän paukuttaminen voi pelastaa poloisen köyhän sielun? Soppa ei köyhyyden juurisyitä kuitenkaan poista. Sana voi varmistaa ettei ainakaam tuonpuoleisessa tarvitse enää kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Eroa uskonnosta mielummin.
Uskova tarvitsee ympärilleen yhteisön, tämä tulee esille Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin aika erota? Erosin jo 19 vuotiaana, 46 vuotta sitten. Jos vero 1 %, olen säästänyt vuodessa keskimäärin 600 euroa. 600 46 = 27 600 € tämän päivän rahassa.
Sama, naimisiin on päästy ja lapset on saaneet nimen ilman kirkkoa, uskonasioihin en tarvitse kirkkoa. Melko tukku euroja säästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ev lut on ihan liian liberaali.
Verratkaa katolisiin ja ortodokseihin, jotka eivät mene muotivirtausten perässä.
Ev lut on nykyään satanistien kaappaama kommunistijärjestö.
Erosin jo yli 30 vuotta sitten. Syynä nimenomaan homoseksuaalien syrjiminen.
T: umpihetero nainen
Ev lut on ihan liian liberaali.
Verratkaa katolisiin ja ortodokseihin, jotka eivät mene muotivirtausten perässä.