Voiko (avoimen) yliopiston kursseista päästä läpi avaamatta kurssikirjaa?
Kommentit (24)
Ei ne avoimet eroa normaalista yliopistosta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa ollenkaan englantia? Osaatko saksaa? Voisitko saada lukea jollakin muulla vieraalla kielellä? Oletko liian ankara itsellesi? Jos osaat välttävästi englantia, voit etsiä sanakirjasta/googlen kääntäjästä tärkeimmät sanat. Kirjasta voit myös lukea otsikot, alaotsikot, kuvatekstit jne ensin. Monesti sitä pystyy enempään kuin luuleekaan.
Voin lukea englantia paperikirjasta tai kuunnella sitä luennolla. E-kirjat vaan on ihan tuskaa suomeksikin.
Ap
Ap, monet lukulaitteet lukevat e-kirjan ääneen jos käsket. Useimmista kirjoista on kirjastossa paperikappale, vaikka se teillle neuvottu kappale olisikin e-kirja. Kirjastoissa on käytettävissä myös kätevä KAUKOALVELU, jolla ihan pientä korvausta vastaan saat lainattua paperikirjan lähimmästä sellaisesta kirjastosta, jossa sellainen on. Jotkut myös ostavat kirjoja itse. Ja jos teksti ei ole julmetun pitkä, sen voi tulostaa itse.
Toisin sanoen, sinä et vaan halua lukea sitä kirjaa. Ihan hyvin voisit vähän mielikuvitusta käyttämällä hoitaa homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa ollenkaan englantia? Osaatko saksaa? Voisitko saada lukea jollakin muulla vieraalla kielellä? Oletko liian ankara itsellesi? Jos osaat välttävästi englantia, voit etsiä sanakirjasta/googlen kääntäjästä tärkeimmät sanat. Kirjasta voit myös lukea otsikot, alaotsikot, kuvatekstit jne ensin. Monesti sitä pystyy enempään kuin luuleekaan.
Voin lukea englantia paperikirjasta tai kuunnella sitä luennolla. E-kirjat vaan on ihan tuskaa suomeksikin.
Ap
Ap, monet lukulaitteet lukevat e-kirjan ääneen jos käsket. Useimmista kirjoista on kirjastossa paperikappale, vaikka se teillle neuvottu kappale olisikin e-kirja. Kirjastoissa on käytettävissä myös kätevä KAUKOALVELU, jolla ihan pientä korvausta vastaan saat lainattua paperikirjan lähimmästä sellaisesta kirjastosta, jossa sellainen on. Jotkut m
Kirjassa on 600 sivua, joten ei voi tulostaa.
Ap
Jos on aiempaa tietoa asiasta
Mä tein muutaman kurssin niin että katsoin luennot ja sitten esseet olemassa olevan tiedon pohjalta. Etäkurssi. Ei tenttiä. Sain yhdessä täydet pisteet kaikista kyhäelmistäni, tosin peruskurssi.