Tiedätkö ihmisiä jotka käyvät kaupassa ja vastaavat "ei ole" kun kysytään
Plussa tai S-etukorttia?
Jotenkin tuntuu oudolta että vielä löytyisi ihmisiä jotka eivät ottaisi ruoan hinnasta eees sitä pientä alennusta kotiin, nämä kuitenkin kumuloituu ajan kanssa satasiksi ja tuhansiksi euroiksi.
Kommentit (44)
Ei ole koskaan ollut kortteja eikä tule. En halua antaa ostostietojani. En halua sitoa shoppailuani johonkin tiettyyn ketjuun. En ylipäätänsä halua tukea etukorttitoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kassan pitää sitä erikseen edes kysyä? Jos kortti on, niin kyllähän asiakas sitä näyttää lukijaan automaattisesti jo siinä vaiheessa kun kassa skannaa ostoksia! Jos asiakas ei niin tee, niin eikö se jo kerro kassatyypille että korttia ei ole? 🙄
No kun kaikki ei muista.
Mä olen välillä sanonut ettei ole, jos kortti on jäänyt kotiin. No nykyään ne löytyy tarvittaessa puhelimestakin. Isommissa ostoksissa toki hyvä olla mukana ja keskolla tietysti plussatarjouksissa.
tanelin mainos pätee s-korttiin hej heh. tämä ei ole tätä minä nostin mafia satasen pois NIIN HYVIN NUA S KAUPAN ÄLYTTÖMÄT MAINOKSET MINUUN UPPOSIVAT.
ap vaikuttaa mielestään niin viisaalta että käyttää varmaan lidin äppiä. mitä hän edes s kaupassa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat oli, molemmista luovuin.
Vain jos keksittää kaikki ostoksensa noihin bonus- ja plussakauppoihin ja perheessä on useampi jäsen, niistä saa rahaa kerättyä. Itse lopetin, kun jäin yksin, minkä jälkeen rahaa tuli enää pari euroa kuukaudessa.
Siksi toisekseen, kauppias ei kyllä jää koskaan tappiolle ja lahjoita rahaa pois. Se, että tulee bonusta tai plussaa, otetaan takuuvarmasti tuotehinnoissa pois asiakkailta. Tosiasiassa siis asiakas ei voita mitään. Vain jos itse vähentää ostamistaan, säästää oikeasti.
Mutta kun sitä ruokaa on joka tapauksessa ostettava niin mikä järki on jättää bonukset ja alennukset saamatta. Ilman kortteja ostat samat tuotteet, maksat niistä jopa vähän enemmän etkä saa senttiäkään rahaa takaisin.
Nykyään jokaisen liikkeen kassalla pitäisi kertoa ääneen puhelinnumeronsa. Olen päättänyt, etten ota enää yhtään kanta-asiakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kassan pitää sitä erikseen edes kysyä? Jos kortti on, niin kyllähän asiakas sitä näyttää lukijaan automaattisesti jo siinä vaiheessa kun kassa skannaa ostoksia! Jos asiakas ei niin tee, niin eikö se jo kerro kassatyypille että korttia ei ole? 🙄
Minusta on hyvä kun kysytään kun joku ei ehkä muista muuten käyttää, hyvin toimittu myyjältä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään jokaisen liikkeen kassalla pitäisi kertoa ääneen puhelinnumeronsa. Olen päättänyt, etten ota enää yhtään kanta-asiakkuutta.
Tuskin kukaan kassajonossa laittaa muistiin numerosi.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi kirjoittaa valmiiksi vaikka pieneen korttiin ja näyttää sen, jos on niin hysteerinen puhelinnumeronsa kanssa. Ei ketään kiinnosta sun puhelinnumerosi.
Muistatteko ennen kortteja oli kupongit joita lehdistä leikattiin, Jenkeissä edelleen, jotkut ostaa isot määrät tuotteita ja saavat ne melkein ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkitsen aina häpeilemättömästi kuulemani numerot talteen.
Bonuskortit on köyhille sossupummeille lol
Aivovammainen pökäle kirjoitti:
Plussa tai S-etukorttia?
Vieläkö on ihmisiä, jotka eivät osaa suomea? Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, mutta pidän mieluummin valheellisen tunteen yksityisyydestä.
toisille se oma yksityisyys on suurempi, kuin joskus säästetyn satasen arvoinen.
Se kaikki data, mitä meistä irtoaa, kun käymme kaupassa, käytämme älylaitteita (puhelin, tietokone, telkkari...), kerää mielettömät määrät tietoa meistä. Se datatieto, mitä meistä kerätään on miljoonien arvoista eri yrityksille ja valtioille - ties mille. Monet ovat valmiita myymään oman tietonsa sitä vastaan, että saa ostaa jogurttia 20senttiä halvemmalla.
äpin loppuviikontarjoukset
äppipöppi vain äpin lisäalella
äppiliivate vain äpillä
äppimössö vain äpin lisäalella
kyllä ne tarjoukset maksetaan sen plussakortin kuluissa. luuletko että se järjestelmä on ilmanen pitää yllä ? kaikki pääsis halvemmalla ku loppuis koko kortti pelleily
Vierailija kirjoitti:
Bonuskortit on köyhille sossupummeille lol
Itse asiassa, minulla oli s-etukortti ja tili s-pankissa, mutta sen arvo 100 euroa piti vaihtaa rahaksi ja ostaa ruokaa, jotta sain toimeentulotukea.
Molemmat oli, molemmista luovuin.
Vain jos keksittää kaikki ostoksensa noihin bonus- ja plussakauppoihin ja perheessä on useampi jäsen, niistä saa rahaa kerättyä. Itse lopetin, kun jäin yksin, minkä jälkeen rahaa tuli enää pari euroa kuukaudessa.
Siksi toisekseen, kauppias ei kyllä jää koskaan tappiolle ja lahjoita rahaa pois. Se, että tulee bonusta tai plussaa, otetaan takuuvarmasti tuotehinnoissa pois asiakkailta. Tosiasiassa siis asiakas ei voita mitään. Vain jos itse vähentää ostamistaan, säästää oikeasti.