Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ihmisiä jotka käyvät kaupassa ja vastaavat "ei ole" kun kysytään

Vierailija
08.05.2025 |

Plussa tai S-etukorttia? 

Jotenkin tuntuu oudolta että vielä löytyisi ihmisiä jotka eivät ottaisi ruoan hinnasta eees sitä pientä alennusta kotiin, nämä kuitenkin kumuloituu ajan kanssa satasiksi ja tuhansiksi euroiksi.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oli, molemmista luovuin.

Vain jos keksittää kaikki ostoksensa noihin bonus- ja plussakauppoihin ja perheessä on useampi jäsen, niistä saa rahaa kerättyä. Itse lopetin, kun jäin yksin, minkä jälkeen rahaa tuli enää pari euroa kuukaudessa.

Siksi toisekseen, kauppias ei kyllä jää koskaan tappiolle ja lahjoita rahaa pois. Se, että tulee bonusta tai plussaa, otetaan takuuvarmasti tuotehinnoissa pois asiakkailta. Tosiasiassa siis asiakas ei voita mitään. Vain jos itse vähentää ostamistaan, säästää oikeasti.

Vierailija
22/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut kortteja eikä tule. En halua antaa ostostietojani. En halua sitoa shoppailuani johonkin tiettyyn ketjuun. En ylipäätänsä halua tukea etukorttitoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kassan pitää sitä erikseen edes kysyä? Jos kortti on, niin kyllähän asiakas sitä näyttää lukijaan automaattisesti jo siinä vaiheessa kun kassa skannaa ostoksia! Jos asiakas ei niin tee, niin eikö se jo kerro kassatyypille että korttia ei ole? 🙄

No kun kaikki ei muista.

Vierailija
24/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä sanonut ettei ole, jos kortti on jäänyt kotiin. No nykyään ne löytyy tarvittaessa puhelimestakin. Isommissa ostoksissa toki hyvä olla mukana ja keskolla tietysti plussatarjouksissa.

Vierailija
25/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanelin mainos  pätee s-korttiin  hej heh. tämä ei ole tätä minä nostin mafia satasen pois NIIN HYVIN NUA S KAUPAN ÄLYTTÖMÄT MAINOKSET MINUUN UPPOSIVAT.

Vierailija
26/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vaikuttaa mielestään niin viisaalta että käyttää varmaan lidin äppiä. mitä hän edes s kaupassa tekee.

Vierailija
27/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat oli, molemmista luovuin.

Vain jos keksittää kaikki ostoksensa noihin bonus- ja plussakauppoihin ja perheessä on useampi jäsen, niistä saa rahaa kerättyä. Itse lopetin, kun jäin yksin, minkä jälkeen rahaa tuli enää pari euroa kuukaudessa.

Siksi toisekseen, kauppias ei kyllä jää koskaan tappiolle ja lahjoita rahaa pois. Se, että tulee bonusta tai plussaa, otetaan takuuvarmasti tuotehinnoissa pois asiakkailta. Tosiasiassa siis asiakas ei voita mitään. Vain jos itse vähentää ostamistaan, säästää oikeasti.

Mutta kun sitä ruokaa on joka tapauksessa ostettava niin mikä järki on jättää bonukset ja alennukset saamatta. Ilman kortteja ostat samat tuotteet, maksat niistä jopa vähän enemmän etkä saa senttiäkään rahaa takaisin.

Vierailija
28/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokaisen liikkeen kassalla pitäisi kertoa ääneen puhelinnumeronsa. Olen päättänyt, etten ota enää yhtään kanta-asiakkuutta.

Vierailija
29/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kassan pitää sitä erikseen edes kysyä? Jos kortti on, niin kyllähän asiakas sitä näyttää lukijaan automaattisesti jo siinä vaiheessa kun kassa skannaa ostoksia! Jos asiakas ei niin tee, niin eikö se jo kerro kassatyypille että korttia ei ole? 🙄

Minusta on hyvä  kun kysytään  kun joku ei ehkä   muista muuten  käyttää, hyvin toimittu myyjältä.

Vierailija
30/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jokaisen liikkeen kassalla pitäisi kertoa ääneen puhelinnumeronsa. Olen päättänyt, etten ota enää yhtään kanta-asiakkuutta.

Tuskin kukaan kassajonossa laittaa muistiin numerosi. 

Vierailija
31/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi kirjoittaa valmiiksi vaikka pieneen korttiin ja näyttää sen, jos on niin hysteerinen puhelinnumeronsa kanssa. Ei ketään kiinnosta sun puhelinnumerosi.

Vierailija
32/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko ennen kortteja oli kupongit joita lehdistä leikattiin, Jenkeissä edelleen, jotkut ostaa isot määrät tuotteita ja saavat  ne melkein ilmaiseksi. 

Vierailija
33/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkitsen aina häpeilemättömästi kuulemani numerot talteen.

Vierailija
34/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuskortit on köyhille sossupummeille lol

Vierailija
35/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovammainen pökäle kirjoitti:

Plussa tai S-etukorttia? 

Vieläkö on ihmisiä, jotka eivät osaa suomea? Noloa.

Vierailija
36/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, mutta pidän mieluummin valheellisen tunteen yksityisyydestä.

Vierailija
37/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille se oma yksityisyys on suurempi, kuin joskus säästetyn satasen arvoinen.

Se kaikki data, mitä meistä irtoaa, kun käymme kaupassa, käytämme älylaitteita (puhelin, tietokone, telkkari...), kerää mielettömät määrät tietoa meistä. Se datatieto, mitä meistä kerätään on miljoonien arvoista eri yrityksille ja valtioille - ties mille. Monet ovat valmiita myymään oman tietonsa sitä vastaan, että saa ostaa jogurttia 20senttiä halvemmalla.

Vierailija
38/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äpin loppuviikontarjoukset

äppipöppi vain äpin lisäalella

äppiliivate vain äpillä

äppimössö vain äpin lisäalella

Vierailija
39/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne tarjoukset maksetaan sen plussakortin kuluissa. luuletko että se järjestelmä on ilmanen pitää yllä ? kaikki pääsis halvemmalla ku loppuis koko kortti pelleily

Vierailija
40/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonuskortit on köyhille sossupummeille lol

Itse asiassa, minulla oli s-etukortti ja tili s-pankissa, mutta sen arvo 100 euroa piti vaihtaa rahaksi ja ostaa ruokaa, jotta sain toimeentulotukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi