Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ihmisiä jotka käyvät kaupassa ja vastaavat "ei ole" kun kysytään

Vierailija
08.05.2025 |

Plussa tai S-etukorttia? 

Jotenkin tuntuu oudolta että vielä löytyisi ihmisiä jotka eivät ottaisi ruoan hinnasta eees sitä pientä alennusta kotiin, nämä kuitenkin kumuloituu ajan kanssa satasiksi ja tuhansiksi euroiksi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole koskaan ollut s-etukorttia. Ei vaan ole koskaan tullut hankittua.

Vierailija
2/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina olen sanonut että lompakkoon ei mahdu sellaiset kortit. Joku 20 korttia taskussa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään "etu"kortteja.

Vierailija
4/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa elinikä loppua kesken ennen kuin saan nimellistä hyötyä siitä, että haen 2 mikropizzaa kerran kuukaudessa K- tai S-ryhmän kaupasta.

Vierailija
5/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kortti mulla on mutta ei yhtään sovellusta eikä tule.

Vierailija
6/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sinä ap maailman menon ihmettelyä vaan ihan rauhassa.

Vierailija
7/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät halua antaa omia ostostietojaan kaupan käyttöön. Jos on etukortti kauppa tietää sinusta aika paljon asioita.

Vierailija
8/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse tuollaisia kumuloitumisia. Enkä halua raahata kymmeniä kortteja ja sovelluksia mukanani. Käyn milloin missäkin kaupassa, enkä halua keskittää ostojani tiettyyn paikkaan. En myöskään halua niiden seuraavan tietojani ja ostoksiani.

Vierailija
9/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa elinikä loppua kesken ennen kuin saan nimellistä hyötyä siitä, että haen 2 mikropizzaa kerran kuukaudessa K- tai S-ryhmän kaupasta.

Plussakortti on ilmainen ja k-kaupoissa on usein tarjouksia juurikin jostain mikropizzoista. Todennäköisesti siis saisit hyötyä jo yhdellä ostokerralla.

Vierailija
10/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua antaa ostostietojani yhdenkään kauppaketjun tietoon -vaikka niissä ei mitään häpeämistä olekaan. Ei vain kerta kaikkiaan kuulu jollekin Keskolle pätkän vertaa, mitä minulta löytyy ruokakaapistani.

Minulla on myös varaa maksaa se pari prosenttia enemmän yksityisyydestäni. Tosin saattaa olla, että koska en kantiskortin puuttumisen vuoksi jumita yhden ketjun kaupoissa, itse asiassa säästän käydessäni tasaisesti kaikissa ja ostaessani kustakin niitä tuotteita, joissa on paras hinta-laatu -suhde.

Vierailija
11/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti unohtui toisen takin taskuun.

Helpompi vaan tokaista "ei ole" kuin alkaa pitkää selitystä siitä, miten vaihdoin takkia, ihan kuin ketään kiinnostaisi. 

Joskus ostaa firmalle omalla kortilla enkä siinäkään ala kertoa ettei firman piikkiin saa kerryttää omia bonuksia tai plussapalloja.

Vierailija
12/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliitettynä s-mafiaan, viime kuussa tuli euron verran "boonuksia". Ihan sama sellaiset hilut. Paljon enempi säästää kun jättää turhakkeet ostamatta.

Vierailija
13/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa kysytään, vastaan ei ole koska asioin enemmn k-supermarketissa. On plussa kortti. 

Vierailija
14/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus tuli esitettyä tällaiselle kortittomalle Citymarketin kauppakuittia, 150 euron ostoksista 50 euroa tuli alennuksia plussa tarjouksista. Loppusumma satasen. Mutta kukin tyylillään, jos tahtoo maksaa 30% enemmän päivittäistavaroistaan.

Lisäksi ostoksista kertyy plussa rahaa, ei tosin niin hyvin kuin S-etukortilla bonuksia. 

Vierailija
15/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ei ole kun kortti jäänyt kotiin. Näin plussan kohdalla. Nyt on kortti kännykässä. En käytä lompakko koska maksan korteilla mitkä on kännykässä.

Vierailija
16/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asioin niin monessa eri paikassa, että aika turha olisi ottaa jotain etukortteja. Tai onhan minulla plussa, mutta siitäkään ei tule kuin joskus kymppejä. Eikä ne mobiiliedut ole sellaisia, joita haluaisin ostaa.

Vierailija
17/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttamalla yhdenkin maantieojasta löytämänsä tölkin saa suuremman voiton kun jotkut s-kortin bonukset. Viime kuussakin minun s-bonusetu oli peräti 1 snt ja alle euron se on lähes aina.

Vierailija
18/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kortti löytyy työsuhde-etuna koska työnantajani on SOK. Plussaa ei ole kun en käy K-kaupassa kuin ehkä kerran tai kaksi kuussa jos sitäkään.

Vierailija
19/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kassan pitää sitä erikseen edes kysyä? Jos kortti on, niin kyllähän asiakas sitä näyttää lukijaan automaattisesti jo siinä vaiheessa kun kassa skannaa ostoksia! Jos asiakas ei niin tee, niin eikö se jo kerro kassatyypille että korttia ei ole? 🙄

Vierailija
20/44 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus tuli esitettyä tällaiselle kortittomalle Citymarketin kauppakuittia, 150 euron ostoksista 50 euroa tuli alennuksia plussa tarjouksista. Loppusumma satasen. Mutta kukin tyylillään, jos tahtoo maksaa 30% enemmän päivittäistavaroistaan.

Lisäksi ostoksista kertyy plussa rahaa, ei tosin niin hyvin kuin S-etukortilla bonuksia. 

Lisäksi väitän entisenä suurperheellisenä säästäneeni tuhansia euroja Plussa ja S-etukorttiasiakkaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi