Auttakaa minua, vakava kysymys. Haluaisin päästä eroon se.k.suaalisista haluistani
En tiedä, miten kauan tämä kysymys saa olla täällä, kun kaikki poistetaan, mutta yritän kuitenkin. Olen nelikymppinen nainen ja minulla on valtavat seksihalut. Olen sinkku. Minulle ei kannata ehdottaa mitään p.anokaverin hankkimista, koska en harrasta sellaista. Kärsin tästä ongelmasta todella paljon. En pysty keskittymään töihini enkä harrastuksiini, kun seksi on mielessä koko ajan. En tiedä, olenko jotenkin epänormaali, koska eihän naisen "pitäisi" tällaista ajatella. Onko jotakin lääkettä tai valmistetta joka poistaisi halut kokonaan? Olen jo melko epätoivoinen ja valmis kokeilemaan mitä tahansa. Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis vaan lempiä niin paljon että kyllästyt. Ei ole muuta lääkettä.
Tämä on toiminut myös minulla.
Mulla oli sama kun olin sinkkuna, tuntui että kuolasin kaikkien perään vaikkei ois ollut sopivia kumppaniksi.. onneksi löytyi se oma mies. Olen ajatellut, että johtuu siitä että keho reagoi yksinäisyyteen ja haluaa biologisesti turvata elämän.
Syö ehkäisypillereitä. Hävittivät minulla kaiken kiinnostuksen. Voit myös hankkia stressaavan työn ja univajeen.
Voi olla manian oire. Liikutko myös paljon ja olet muutenkin ylienerginen?
Käy juttelemassa seksuaalineuvojan tai -terapeutin luona. Saat näkökulmaa asiaan.
Gynelle - kuulostaa hormonien epätasapainolta.