Auttakaa minua, vakava kysymys. Haluaisin päästä eroon se.k.suaalisista haluistani
En tiedä, miten kauan tämä kysymys saa olla täällä, kun kaikki poistetaan, mutta yritän kuitenkin. Olen nelikymppinen nainen ja minulla on valtavat seksihalut. Olen sinkku. Minulle ei kannata ehdottaa mitään p.anokaverin hankkimista, koska en harrasta sellaista. Kärsin tästä ongelmasta todella paljon. En pysty keskittymään töihini enkä harrastuksiini, kun seksi on mielessä koko ajan. En tiedä, olenko jotenkin epänormaali, koska eihän naisen "pitäisi" tällaista ajatella. Onko jotakin lääkettä tai valmistetta joka poistaisi halut kokonaan? Olen jo melko epätoivoinen ja valmis kokeilemaan mitä tahansa. Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa SSRI-lääke, kuten Zoloft, vie kaiken lipidosi. Näin olen kuullut. Sama molemmilla sukupuolilla.
Kiitos!
Olen nelikymppinen mies ja mulla on vähän sama ongelma. Jatkuvasti tekee mieli, parhaimmillaan viisi naista olen kepittänyt päivän aikana.
Hävettää olla himojensa vanki.
Nainen on miehen tapaan ihminen ja libido voi olla korkea, tämä on normaalia ja ok. Jos koet halusi oikeasti ongelmaksi, kannattaa käydä juttelemassa terveydenhuollossa.
Hormonien vaikutus. Vaikea sanoa mikä tasapainottaa, ellei keksi jonkun ruokavalion ja sekään ei ehkä auta. Osaisiko gyne sanoa tai labrassa mittaus. Mutta ajatukset muualle? Aika yleinen ongelma.
Jos harvoin saa ja libido on korkea niin sitä saattaa helposti luulla että on epänormaali .. seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä. Ehkä ennemmin keskustella jonkun seksuaaliterapeutin kanssa kuin mennä mitään masennuslääkkeitä hakemaan.. jos sulta oikeesti poistuisi kokonaan ne halut niin olisitko oikeesti mielissäsi asiasta? Ja vielä muutos olis lopullinen..
Vierailija kirjoitti:
Estrogeenivalmisteet voimistavat lipidoa.
lipito
munkit syö tai söi jotain kasvia, mutta unohdin mikä kasvi.
Vierailija kirjoitti:
Estrogeenivalmisteet voimistavat lipidoa.
Joillakin on androgeenejä ja se muuttuu naisilla estrogeeniksi. Ilman pilleriä. Ja vuotohäiriöpilleri on myös pilleri ja vaihdevuosissa hormonit sekoavat lisää. Synteettiset pillerit ehkä voimistavat haluja, vaikka se olisi burana.
Halukkaita kausia tulee ja menee. Sinkkuna halutti paljon, pitkät omakivasessiot olivat lähes jokailtaisia ja veivät kaiken vapaa-ajan. Sitten tuli aika, ettei haluttanut yhtään. Olin suorastaan huolestuttavan haluton. Saattoi havahtua siihen, ettei kahteen viikkoon ollut masturboinut tai edes tehnyt mieli sitä. Mitään syytä en keskinyt haluttomuuteen. Siihen kauteen osui myös orastava parisuhde, mutta ei innostanut, kun ei seksikään oikein onnistunut. Sitten tuli taas yhtäkkiä vilkkaampi kausi.
Erotomania/kohtuuttoman ylivireä seksuaalisuuden jakso on joissakin tapauksissa nimenomaan se asia, josta ihminen havahtuu huomaamaan, että hän mahdollisesti on bi-polaarinen [vanha dg: maanis-depressiivinen].
Olen kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Ap
Hormonikierukka sisään ja SSRI-lääkettä suuhun. Aivan varmasti loppuu panetus.
Parempi naida kuin palaa, kuten Raamattu sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Jos harvoin saa ja libido on korkea niin sitä saattaa helposti luulla että on epänormaali .. seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä. Ehkä ennemmin keskustella jonkun seksuaaliterapeutin kanssa kuin mennä mitään masennuslääkkeitä hakemaan.. jos sulta oikeesti poistuisi kokonaan ne halut niin olisitko oikeesti mielissäsi asiasta? Ja vielä muutos olis lopullinen..
Olisin onnellinen, jos halut poistuisi. Anteeksi ruma sananvalintani, mutta tiedätkö miltä minusta tuntuu, kun esim. työpäivän aikana pikkuhousut kastuu? Kyllä, minulle on tapahtunut sitä. Inhoan itseäni ja halujeni voimakkuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Ap
Kiitos. Olen kiitollinen kiitollisuudestasi.
Sun pitäis vaan lempiä niin paljon että kyllästyt. Ei ole muuta lääkettä.
Ehkäisypillerit vei minulta halut.
Pöh, turha tuollaista asiaa on murehtia. Omaa kivaa vaan niin kyllä se siitä - ainakin hetkeksi.
Sun pitää saada estrogeenia lisää, sen laskee seksuaalista halua.