Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua, vakava kysymys. Haluaisin päästä eroon se.k.suaalisista haluistani

Vierailija
07.05.2025 |

En tiedä, miten kauan tämä kysymys saa olla täällä, kun kaikki poistetaan, mutta yritän kuitenkin. Olen nelikymppinen nainen ja minulla on valtavat seksihalut. Olen sinkku. Minulle ei kannata ehdottaa mitään p.anokaverin hankkimista, koska en harrasta sellaista. Kärsin tästä ongelmasta todella paljon. En pysty keskittymään töihini enkä harrastuksiini, kun seksi on mielessä koko ajan. En tiedä, olenko jotenkin epänormaali, koska eihän naisen "pitäisi" tällaista ajatella. Onko jotakin lääkettä tai valmistetta joka poistaisi halut kokonaan? Olen jo melko epätoivoinen ja valmis kokeilemaan mitä tahansa. Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää saada estrogeenia lisää, sen laskee seksuaalista halua.

Vierailija
2/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa SSRI-lääke, kuten Zoloft, vie kaiken lipidosi. Näin olen kuullut. Sama molemmilla sukupuolilla. 

Kiitos! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja mulla on vähän sama ongelma. Jatkuvasti tekee mieli, parhaimmillaan viisi naista olen kepittänyt päivän aikana.

Hävettää olla himojensa vanki.

Vierailija
4/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehen tapaan ihminen ja libido voi olla korkea, tämä on normaalia ja ok. Jos koet halusi oikeasti ongelmaksi, kannattaa käydä juttelemassa terveydenhuollossa.

Vierailija
5/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin a bimp😄

Vierailija
6/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonien vaikutus. Vaikea sanoa mikä tasapainottaa, ellei keksi jonkun ruokavalion ja sekään ei ehkä auta. Osaisiko gyne sanoa tai labrassa mittaus. Mutta ajatukset muualle? Aika yleinen ongelma.

Vierailija
7/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harvoin saa ja libido on korkea niin sitä saattaa helposti luulla että on epänormaali .. seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä. Ehkä ennemmin keskustella jonkun seksuaaliterapeutin kanssa kuin mennä mitään masennuslääkkeitä hakemaan.. jos sulta oikeesti poistuisi kokonaan ne halut niin olisitko oikeesti mielissäsi asiasta? Ja vielä muutos olis lopullinen.. 

Vierailija
8/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenivalmisteet voimistavat lipidoa. 

lipito

Vierailija
9/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkit syö tai söi jotain kasvia, mutta unohdin mikä kasvi.

Vierailija
10/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenivalmisteet voimistavat lipidoa. 

Joillakin on androgeenejä ja se muuttuu naisilla estrogeeniksi. Ilman pilleriä. Ja vuotohäiriöpilleri on myös pilleri ja vaihdevuosissa hormonit sekoavat lisää. Synteettiset pillerit ehkä voimistavat haluja, vaikka se olisi burana.

Vierailija
11/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkaita kausia tulee ja menee. Sinkkuna halutti paljon, pitkät omakivasessiot olivat lähes jokailtaisia ja veivät kaiken vapaa-ajan. Sitten tuli aika, ettei haluttanut yhtään. Olin suorastaan huolestuttavan haluton. Saattoi havahtua siihen, ettei kahteen viikkoon ollut masturboinut tai edes tehnyt mieli sitä. Mitään syytä en keskinyt haluttomuuteen. Siihen kauteen osui myös orastava parisuhde, mutta ei innostanut, kun ei seksikään oikein onnistunut. Sitten tuli taas yhtäkkiä vilkkaampi kausi.

Vierailija
12/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotomania/kohtuuttoman ylivireä seksuaalisuuden jakso on joissakin tapauksissa nimenomaan se asia, josta ihminen havahtuu huomaamaan, että hän mahdollisesti on bi-polaarinen [vanha dg: maanis-depressiivinen].

Vierailija
13/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Ap

Vierailija
14/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka sisään ja SSRI-lääkettä suuhun. Aivan varmasti loppuu panetus. 

Vierailija
15/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi naida kuin palaa, kuten Raamattu sanoo.

Vierailija
16/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harvoin saa ja libido on korkea niin sitä saattaa helposti luulla että on epänormaali .. seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä. Ehkä ennemmin keskustella jonkun seksuaaliterapeutin kanssa kuin mennä mitään masennuslääkkeitä hakemaan.. jos sulta oikeesti poistuisi kokonaan ne halut niin olisitko oikeesti mielissäsi asiasta? Ja vielä muutos olis lopullinen.. 

Olisin onnellinen, jos halut poistuisi. Anteeksi ruma sananvalintani, mutta tiedätkö miltä minusta tuntuu, kun esim. työpäivän aikana pikkuhousut kastuu? Kyllä, minulle on tapahtunut sitä. Inhoan itseäni ja halujeni voimakkuutta. Ap

Vierailija
17/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Ap

Kiitos. Olen kiitollinen kiitollisuudestasi.

Vierailija
18/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis vaan lempiä niin paljon että kyllästyt.    Ei ole muuta lääkettä.

Vierailija
19/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit vei minulta halut. 

Vierailija
20/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, turha tuollaista asiaa on murehtia. Omaa kivaa vaan niin kyllä se siitä - ainakin hetkeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi